חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה עולה פיתוח אפליקציות לאייפון ?

שוקלים להוסיף אפליקציה לעסק שלכם? יש לכם רעיון לאפליקציה מיוחדת וחדשנית? לא בטוחים כמה צריך להשקיע בפיתוח האפליקציה? רגע לפני שאתם מתחילים, כדאי לדעת מה משפיע על מחירה של אפליקציה.

במה תלוי מחירה של אפליקציה לאייפון?

מחירה של אפליקציה לאייפון תלוי בראש ובראשונה במורכבותה. ככל שהאפליקציה פשוטה יותר, כוללת פחות מסכים, פחות אינטראקציה עם המשתמש, פחות אינטראקציה עם המכשיר וכו' כך מחרה יהיה נמוך יותר. פיתוח אפליקציות לאייפון עם יכולות מתקדמות כמו אנימציה, בסיסי נתונים (צד שרת), אינטראקציה בין משתמשים (צ'אט למשל) וכדומה יכולה לעלות פי כמה וכמה יותר מאפליקציה פשוטה.

האם יש הבדל בין תמחור של מהנדס בודד לבין חברה?

חשוב להבין שכדי לבנות אפליקציה מקצועית דרושות יכולות מתחומים שונים. מהנדס בלבד אינו יכול ליצור עבורכם אפליקציה ברמה גבוהה שכן אין לו יכולות אפיון מתקדמות, ראייה שיווקית והוא אינו מעצב. מהנדס בודד יכול לעבוד בשיתוף פעולה עם משווק, מעצב גרפי וכו' אך המשמעות היא שאתם למעשה עובדים מול מספר גורמים שלאו דווקא מתואמים ביניהם. כאשר אתם פונים אל חברה מקצועית, אתם מקבלים שירות מלא המתחיל באפיון האפליקציה ומסתיים בהרצתה ואפילו שיווקה. לרוב, פיתוח אפליקציות לאייפון על ידי חברה יתומחר כחבילה אחת שלמה. יש בכך יתרון גדול הן מבחינת רמת הביצוע (תיאום גבוה) והן מבחינת נוחות עבורכם.

אילו עלויות נוספות צפויות לנו?

מעבר לפיתוח ובניית האפליקציה עצמה חשוב לזכור כי ישנן עלויות נוספות שעשויות להתווסף. אם סגרתם מול חברת הפיתוח מחיר כולל מא' ועד ת' הרי שאין לכם עלויות נוספות בתהליך בניית האפליקציה. אך אם הפיתוח לא כולל למשל עיצוב מותאם אישית ייתכן ותידרשו לשלם על כך בנפרד. חשוב מאוד אם כן לבדוק בדיוק מה כולל ההסכם שלכם. מכבר לכך, קחו בחשבון שכל אפליקציה דורשת תחזוקה. מעבר לעלות בנייתה של האפליקציה יש להוסיף לתקציב שלכם גם את עלות תחזוקתה. אם אתם רוצים להפיץ את האפליקציה שלכם תידרשו לשווק אותה אונליין. מדובר על תהליך מורכב ויש לציין לא זול כך שישי לקחת גם את עלותו בחשבון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי גורוביץ'

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי גורוביץ'

מאת: אורי גורוביץ'מיתוג אישי 22/05/131134 צפיות
המשמעות של מותג טוב, הכרחית וחשובה לחברה, משמעותה היא פניות רבות של לקוחות פי כמה וכמה על פני חברות אחרות אשר ממותגות באופן שגוי. מיתוג יעיל יגרום ללקוחות להעדיף חברות מסוימות על פני חברות דומות להן אשר יתנו את אותו השירות, אך מיתוג שנעשה להן לא פיתח תחושת מחויבות, השתייכות ורצון אמוציונלי גבוה אצל קהל הלקוחות אליו פונים

מאת: אורי גורוביץ'עסקים קטנים ובינוניים18/03/13929 צפיות
כל עסק קטן יודע שכדי לשרוד בעולם התחרותי של ימינו עליו להצטיין ולבלוט מעל המתחרים, אחד המרכיבים הבסיסיים ביותר של בניית בולטות היא מיתוג העסק. מהו מיתוג? האם כל עסק קטן חייב להיות ממותג?

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205441 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196577 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187934 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181528 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica