חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות המיתוג כשלד מרכזי בחיי החברה

מאת: אורי גורוביץ'מיתוג אישי 22/05/20131132 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המשמעות של מותג טוב, הכרחית וחשובה לחברה, משמעותה היא פניות רבות של לקוחות פי כמה וכמה על פני חברות אחרות אשר ממותגות באופן שגוי. מיתוג יעיל יגרום ללקוחות להעדיף חברות מסוימות על פני חברות דומות להן אשר יתנו את אותו השירות, אך מיתוג שנעשה להן  לא פיתח תחושת מחויבות, השתייכות ורצון אמוציונלי גבוה אצל קהל הלקוחות אליו פונים. כאשר עסק רוצה למתג את עצמו לראשונה או למתג עצמו מחדש הוא צריך לפנות לחברת מיתוג. חברת מיתוג אינה חברה המייצרת לוגו וסיסמא בלבד, אלא, בונה מערך שלם שבו החברה תוצג במוצריה, כוונותיה ויחסה אל הלקוח, כמו כן, סיסמא ולוגו הם חלק מתהליך חשוב זה וגם להם צריך לתת מחשבה שמתאימה למיתוג החברה.

משמעות יצירת מיתוג מבוסס

בשוק של היום ישנם אלפי מוצרים וחברות אשר נותנות ומעניקות חוויות קניה כאלו ואחרות. חברה שיוצרת מיתוג יעיל, תגרום ללקוחותיה תחושה גדולה יותר של רצון. טרם הפניה לחברת מיתוג יש לעשות סיעור מוחות ולחשוב מה המוצר אותו משווקים, למי רוצים לשווק אותו, מה תכליתו של המוצר ומה הוא צריך להעניק ללקוח. הלקוחות היום בתקופה כלכלית לא פשוטה, ילכו באופן אוטומטי כמעט אל המוצר הזול מבין שלל המוצרים השונים, כמובן בעת שיש מיתוג נכון ופניה ללקוחות באופן שיפעיל אצלם מנגנונים של זיכרונות, רגשות וחוויות לעיתים הם יוותרו על מותג פשוט וחסר חשיבות עבורם גם אם הוא זול יותר.

אמצעי הפצרת מסרי החברה

כשם שפיתוח המיתוג, כוונות החברה וייצור המוצר חשוב. ישנה חשיבות רבה לאמצעים בהם החברה מפיצה את מסריה. ניתן לחשוב כי פרסומות טלוויזיוניות ואינטרנטיות הן הדרכים המהותיות ביותר להעברת מסרים, אך, בעולם מתקדם זה אשר מבוסס על ניידים חכמים, טאבלטים ודומיהם אחת הדרכים החשובות ביותר היא פיתוח אפליקציות לאייפון. כמובן כל סוגי אמצעי ההפצה הינם נכונים וטובים. אך חשוב תמיד להיות מודעים לכלל האוכלוסייה והתקדמות הטכנולוגית, וכמובן בעת תהליך המיתוג חשוב שכחלק מהחלטות המוצר והאוכלוסייה אליה הוא פונה, יהיו דרכי הפנייה היעילים ביותר והמשמעותיים עבורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי גורוביץ'

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי גורוביץ'

מאת: אורי גורוביץ'עסקים קטנים ובינוניים18/03/13929 צפיות
כל עסק קטן יודע שכדי לשרוד בעולם התחרותי של ימינו עליו להצטיין ולבלוט מעל המתחרים, אחד המרכיבים הבסיסיים ביותר של בניית בולטות היא מיתוג העסק. מהו מיתוג? האם כל עסק קטן חייב להיות ממותג?

מאת: אורי גורוביץ'טלפונים סלולריים27/02/13992 צפיות
שוקלים להוסיף אפליקציה לעסק שלכם? יש לכם רעיון לאפליקציה מיוחדת וחדשנית? לא בטוחים כמה צריך להשקיע בפיתוח האפליקציה? רגע לפני שאתם מתחילים, כדאי לדעת מה משפיע על מחירה של אפליקציה.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211528 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152615 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152372 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142891 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142835 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146824 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147001 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica