חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כדאיות השיווק באינטרנט

מאת: יהב שמרשיווק באינטרנט20/03/2013823 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדאיות השיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

כיום אף אחד אינו מטיל ספק בכדאיות השיווק באינטרנט. יותר ויותר עסקים עושים את כל עסקיהם דרך האינטרנט ולכל העסקים החיים מחוץ לאינטרנט, כמו חנויות, מספרות, מוסכים, מכוני ספא ובריאות, משרדי נסיעות וכיוצא באלה יש אתרי אינטרנט שאותם הם מנצלים כדי לפרסם ולשווק את עצמם. שיווק באינטרנט מגיע כיום לכל אחד ולכל מקום. אם כניסתם של הטלפונים החכמים לשוק לפני כמה שנים הפך התחום לעוד יותר משתלם והאפליקציות הרבות מוכיחות זאת בגדול.

פרסום באינטרנט

איך היו אומרים לפני שנים: הפרסום באינטרנט עולה כסף אך שווה זהב. פרסום באינטרנט ניתן לעשות בדרכים שונות והעלאת האתר שלכם לרשת היא אקט פרסומי/ שיווקי כשלעצמו. הפרסום באינטרנט נעשה כיום במנועי החיפוש השונים, ברשתות החברתיות ובאתרים שונים שתנועת הגולשים אליהם גדולה במיוחד.

שיווק ופרסום במנועי חיפוש

מנועי החיפוש כדוגמת גוגל הם בין האתרים הנגלשים ביותר ברשת. כאשר אדם  מחפש דבר מה הוא בדרך כלל פותח את גוגל ומקליד את הדבר אותו הוא מחפש. המנוע פותח לו את דף התוצאות הראשון בקטיגוריה שהקליד, ובצד האתרים הנמצאים בדף ישנן מודעות פרסומת בתשלום שמיוחסות לאותה הגדרת חיפוש. כך ניתן לפרסם את האתר שלכם גם אם הוא אינו מופיע מעצמו בדף החיפוש הראשון.

מסעות פרסום בגוגל -PPC

פרסום בגוגל הנו כלי שיווק מאוד שימושי וזול יחסית לדרכי שיווק אחרות כמו פרסומות בטלוויזיה או מודעת פרסום בעיתון לדוגמה. המפרסם או נותן השירות משלם על הקלקה של אותו משתמש קצה, כלומר כאשר משתמש קצה מחפש שירות מסיום ומוצא את המודעה של אותו מפרסם במקום הראשון בתוצאות החיפוש, המפרסם יצטרך לשלם רק במידה והגולש מקליק על המודעה, במידה והגולש לא מקליק על המודעה, המפרסם לא משלם ובעצם נהנה מהחשיפה עצמה בלי לשלם אגורה. שיטה זה נקראת PPC  או Pay Per Click  כלומר תשלום עבור כל הקלקה.

בניית אתרים

על מנת שידעו עליכם וכדי שתוכלו לעשות פירסום ושווק באינטרנט הצעד הראשון הוא בניית אתרים. למרות שנהוג לחשוב, כי ניתן לבנות אתרים באופן חופשי ואישי בעזרת קוד פתוח או בעזרת מערכת ניהול שמאפשרת אפילו לילדים להעלות אתרים לרשת, הרי שהדרך הטובה והיעילה ביותר לבניית אתר לעסק מקצועי היא על ידי חברה לבניית אתרים מקצועית. חברה שיודעת לעשות זאת עם אנשי מקצוע מעולים, בעיצוב מרהיב ומושך ובתמיכה טכנית מלאה לאורך כל הדרך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה ויז'ן חברה לבניית אתרים

בניית אתר לעסקים, אתרי מכירות, אתרי תדמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהב שמר

מאת: יהב שמרמסחר אלקטרוני09/07/131050 צפיות
אתר מכירות הוא אתר המאפשר תשלום על המוצר באתר עצמו וקבלתו באמצעות משלוח עד הבית או אפילו באמצעות איסוף עצמי, חשוב שתדעו שאתר מכירות הוא לא רק כלי מכירתי לבעלי עסקים, אלא כל אחד מאיתנו יכול להקים אתר מכירות פשוט אפילו למוצר אחד או שניים ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלו.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131984 צפיות
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132038 צפיות
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132096 צפיות
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131536 צפיות
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131414 צפיות
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131427 צפיות
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213514 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184480 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163283 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica