חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לך ליחה?

על פי ההגדרה, ליחה היא ריר המופרש על ידי מערכת הנשימה...
מי שסובל מליחה מגדיר אותה כדבר טורדני ומציק הפוגע באופן ישיר על איכות החיים.
הליחה היא בעלת אופי חסימתי והיא מצטברת וכך מקשה על הנשימה, גורמת לתחושתמחנק ולשיעול והופכת לעיתים כל נשימה לתהליך שיש להשקיע בו מחשבה ומאמץבמקום לתת לה להתבטא בצורה חלקה. הליחה מתבטאת באופנים שונים כמו צבע היכוללהיות לבן /שקוף /צהוב /ירוק, צמיגות והקושי להוצאה המשתנה מזמן לזמןומאדם לאדם. הרפואה המערבית רואה את מערכת הנשימה כאחראית על הפרשת הליחהומרכזת את הטיפול במערכת זו. מנקודת המבט של הרפואה הטבעית, שותפים לכךאיברים פנימיים נוספים הדורשים התייחסות טיפולית כדי להביא להטבה. למעשההליחה מאוחסנת ונאגרת במערכת הנשימה אך מיוצרת במערכת העיכול על ידי הטחולשנחשב לאיבר העיכול העיקרי ברפואה הסינית. תפקידו העיקרי של הטחול הואמיצוי של אנרגיה מהמזון הנכנס לגוף. כשאנרגיית הטחול חזקה, הוא מפרק מהמזוןאת האנרגיה המשמשת לכל התהליכים בגוף, כשאנרגיית הטחול חלשה הוא מייצרליחה ומאחר ואינו יכול לאחסן אותה, הוא מעביר אותה לריאות, שם היא מצטברת.הליחה המצטברת נתקעת בדרכי הנשימה ומתבטאת כליחה המציקה הדורשת כחכוח רבלשיעול כדי לשחרר אותה. הטיפול בליחה חייב לכלול דגש על חיזוק אנרגייתהטחול כדי לתקוף את הבעיה בשורש שלה- מקור היווצרותה יחד עם עיקרון טיפולישל סילוקה של הליחה מהגוף. על הטיפול לכלול התייחסות גופנית, רגשית וכמובןגם תזונתית.
הניסיון מראה שהליחה פוגעת בכל הגילאים ועל ובבני אדם בעלי רקעים שוניםוהיא עלולה לייאש את הסובלים ממנה. לעיתים יש תחושה ש"ניסינו כבר הכל" אךחשוב ביותר שלא תהיו מיואשים. בליחה אפשר לטפל ולפתור אותה, להחזיר אתאיכות החיים ולהפוך אותה לזכרון רחוק :)

יוסף הרשקוביץ- רפואה משלימה אינטגרטיבית
מומחה לטיפול במחלות מערכת הנשימה והעיכול וכאב
050-7369236
http://josh4322.wix.com/yosefhershkovitz#!--/c1ak6

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסף הרשקוביץ- רפואה משלימה אינטגרטיבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסף הרשקוביץ

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה25/03/13808 צפיות
כאבי ראש הם צרה אמיתית. הדבר פשוט משתלט עליך ומשפיע על כל התפקוד ומשנה לחלוטין את יומך. יש סוגים רבים של כאבי ראש והפעם אתייחס לכאב הראש החזק הוטמפורלי (באזור הרקה או העין) הנקרא מיגרנה.

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה25/03/13872 צפיות
כאבי שלד ושרירים הם אחת מהתלונות הנפוצות והפוגעות ביותר באיכות החיים. הידעתם כי ניתן לטפל בהם ביעילות?

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה23/03/13781 צפיות
עצירות היא אחת הבעיות הנפוצות המתסכלות ביותר. הידעתם כי ניתן לפתור אותה בקלות?

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה23/03/13820 צפיות
נזלת אלרגית היא בעיה נפוצה הפוגעת באיכות החיים. הידעתם כי ניתן לפתור אותה לחלוטין?

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה23/03/13888 צפיות
הטיפול באסטמה בראיית הרפואה הסינית

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה23/03/13750 צפיות
גיל המעבר הפך לתקופה לא קלה ורוויית סבל לנשים רבות. גלי חום, עצבנות, הפרעות שינה הן רק חלק מהתופעות אשר פוגעות באיכות חייהן. הידעתן שאפשר לעבור את גיל המעבר גם בלי התופעות האלה?

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213876 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201535 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201337 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191627 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica