חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלרגיה לנזלת

ערימות של טישו נערמות לידך ואתה פותח חפיסה חדשה כי בדיוק עכשיו מתחיללו התקף נוסף- קילוח אין סופי של נזלת מימית מהאף, התפרצות מתישה שלהתעטשויות והעיניים מגרדות ואדומות.
"יש לך נזלת אלרגית", מכריז הרופא, "אין פתרון לזה, קח את הכדורים האלה כלהחיים והשתדל לא לבוא במגע עם______" (מלאו אתם את החסר- אבק/ מזון מסוים/סבון מסוג כזה או אחר וכו').
קצת מייאש הדרך שבה מסתכלת הרפואה המערבית על נזלת אלרגית ואלרגיה בכלל... מזל שיש אלטרנטיבות.

אציג כאן נקודת ראיה שונה בתכלית הרואה את הסיבה להיווצרות תגובה אלרגיתבמערכת הנשימה. עלינו לזכור כי הרפואה הטבעית מסתכלת על הגוף כמכלול אשראיבריו ניזונים מאנרגיה האחראית על פעילותם וכי אי אפשר לנתק את הקשר ביןחוסנו האנרגטי של הגוף ותופעות הטבע מסביבנו להיווצרות "אלרגיה".
שימרו על ראש פתוח בדרך להשגת אף פתוח!

כדי להסביר על נזלת אלרגית מנקודת מבט של הרפואה הטבעית, אשתמש במושגים מהרפואה הסינית ואבדיל בין שני מצבים:
בין ההתקפים
בזמן התקף
בגוף זורמת אנרגיה הנקראת צ'י. הצ'י מזין את אברי הגוף ונותן להם את היכולת לבצע את תפקידם.
בגוף קיימים סוגים שונים של צ'י אשר כל אחד אחראי על מערכות אחרות.
אחד מהם נקרא ווי צ'י- האנרגיה של המערכת החיסונית, אשר זורמת בדרך כלל ביןהעור לשרירים ותפקידה למנוע ממחוללי מחלה חיצוניים לחדור אל הגוף ולתקוףאותו.
מבחינה אנרגטית, האיברים העיקריים האחראיים על תפקוד האנרגיה החיסוניתוחוזקה הם הכליות והריאות. כאשר הכליות והריאות חזקות מבחינה אנרגטית,האנרגיה החיסונית חזקה ומבצעת את תפקידה בהגנה על הגוף ומניעת חדירת מחוללימחלה לתוכו.
יש מצבים בהם מסיבות מגוונות אנרגיית הריאות והכליות נחלשת ובעקבותיהןנחלשת גם האנרגיה החיסונית. מצב זה פותח את הגוף להתקפות של גורמיםחיצוניים החודרים אליו ויוצרים מחלות שונות כגון התקררויות, שפעות וכו'.
אחד מאותם גורמים, הנחשב לעיקרי ברפואה הסינית הוא רוח חיצונית! כשהאנרגיההחיסונית חלשה, רוח חיצונית חודרת לגוף ונוהגת "להתיישב" באזור הריאות אוהאף ולהתקבע שם. מפעם לפעם, כתוצאה מגירויים שונים כגון חשיפה לחומריםשונים, אבק וכו', אותה רוח חיצונית הממוקמת באזור האף והפנים "מתעוררת"ויוצרת את מה שאנחנו מכירים כהתקף אלרגיה עם כל הסימפטומים שתיארתי מקודם.
הטיפול הנכון והמלא בבעיה חייב לכלול שני מישורים:
סילוק הרוח החיצונית שהתקבעה באזור הפנים והראות
חיזוק האנרגיה החיסונית של הראות והכליות.

יוסף הרשקוביץ- רפואה משלימה אינטגרטיבית
מומחה לטיפול בכאב ומחלות מערכת הנשימה והעיכול וגניקולוגיה סינית
050-7369236
http://josh4322.wix.com/yosefhershkovitz#!---/c1hsq

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסף הרשקוביץ- רפואה משלימה אינטגרטיבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסף הרשקוביץ

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה25/03/13807 צפיות
כאבי ראש הם צרה אמיתית. הדבר פשוט משתלט עליך ומשפיע על כל התפקוד ומשנה לחלוטין את יומך. יש סוגים רבים של כאבי ראש והפעם אתייחס לכאב הראש החזק הוטמפורלי (באזור הרקה או העין) הנקרא מיגרנה.

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה25/03/13872 צפיות
כאבי שלד ושרירים הם אחת מהתלונות הנפוצות והפוגעות ביותר באיכות החיים. הידעתם כי ניתן לטפל בהם ביעילות?

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה23/03/13781 צפיות
עצירות היא אחת הבעיות הנפוצות המתסכלות ביותר. הידעתם כי ניתן לפתור אותה בקלות?

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה23/03/13835 צפיות
הליחה היא בעיה קשה ונפוצה מאוד. הידעתם כי ניתן לפתור אותה בקלות יחסית?

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה23/03/13888 צפיות
הטיפול באסטמה בראיית הרפואה הסינית

מאת: יוסף הרשקוביץרפואה משלימה23/03/13750 צפיות
גיל המעבר הפך לתקופה לא קלה ורוויית סבל לנשים רבות. גלי חום, עצבנות, הפרעות שינה הן רק חלק מהתופעות אשר פוגעות באיכות חייהן. הידעתן שאפשר לעבור את גיל המעבר גם בלי התופעות האלה?

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213861 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201446 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181633 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica