חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של ביטוח בריאות פרטי ואיכותי

מאת: גיל שושיביטוח בריאות24/03/2013811 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתור צרכנים פרטים אתם משלמים לא מעט כספים על שירותי ביטוח שונים, יש כאלו שהם מומלצים בלבד, אחרים הם ביטוחים שאתם רוכשים כחלק מהתניות שכופים עליכם גופים חיצוניים כמו לדוגמא ביטוח המשכנתא. ישנו ביטוח אחד שלגביו אין כל עוררין, הכוונה מין הסתם לביטוח הבריאות שלכם. מוצר שמאפשר לכם ליהנות משקט נפשי אמיתי בכל שעה של צרה בריאותית באשר היא. בישראל של היום אתם קודם כל נהנים מביטוח בריאות ממלכתי , מוצר אותו אתם משלמים כחלק מהמשכורת שלכם דרך הביטוח הלאומי. למרות שמדובר על מוצר מקיף יחסית לא מעט ישראלים בוחרים גם להשתמש בביטוחים פרטיים ועל כך במאמר הנוכחי.

ביטוח בריאות וסל הבריאות

ביטוח הבריאות הממלכתי בישראל מביא איתו שתי מגבלות והן גורמות להרבה מאוד צרכנים לרכוש לעצמם ביטוח בריאות פרטי בנוסף. קודם כל מדובר על סל הבריאות שמכיל אמנם הרבה מאוד טיפולים חשובים וגם תרופות חדשניות. יחד עם זאת ומכיוון שהוא כפוף לתקציב ממשלתי הוא לא באמת מכיל את כל מה שבנמצא. בנוסף על כך איכות השירות בבתי חולים ציבוריים היא לא המיטבית ולכן בתור צרכנים אתם מחפשים לעצמכם פתרונות משלימים. אותם מוצאים במסגרות פרטיות שונות.

מדוע ביטוח משלים של קופת החולים לא באמת מספק את הסחורה

ביטוח משלים של קופת החולים שלכם מהווה עוד שכבת הגנה עבורכם ויחד עם זאת גם הוא לא מספק לכם את הסחורה עד הסוף. אם רוצים להגדיר אותו ואת ייעודו אז ניתן להגדיר אותו בתור ביטוח שהופך אתכם ללקוחות VIP בקופת החולים שלכם., יותר חוות דעת, עוד כמה שירותים משלימים ותו לא. הוא לא באמת מספק לכם פתרונות איכותיים בשעה של צרה אמיתית.

ביטוח בריאות פרטי - קופת חסכון לשעה של צרה אמיתית

עכשיו בואו ונדבר איתכם על ביטוח בריאות פרטי ואיך הוא עושה את העבודה עבורכם, מדובר למעשה על קופת חסכון לשעת צרה לדוגמא תרופות מחוץ לסל התרופות. בתור מבוטחים אתם מקבלים סכום כספי שעומד לרשותכם איתו תוכלו לעשות מה שרק תרצו כל תרופה שרק תחשבו עליה, אשפוז בתנאים שלחמישה כוכבים , תורים קצרים. בקיצור תמורת כמה מאות שקלים בחודש אתם עשויים למצוא את עצמכם נהנים מרפואה של חמישה כוכבים

ביטוח נסיעות - ביטוח הבריאות שלכם מרגע שאתם עולים על מטוס לחול

מרגע שאתם עולים על מטוס לחול מפסיק לעבוד עבורכם ביטוח הבריאות הישראלי כמו גם ביטוחים אחרים מהם אתם נהנים, בדיוק מסיבה זאת אתם חייבים לרכוש לעצמכם ביטוח נסיעות איכותי, מדובר על שירות ייחודי שכולל כמה שכבות הגנה מדספלינות שונות. מעבר לביטוח הבריאות תוכלו ליהנות גם מביטוח תכולה וביטוח שמספק לכם פיצוי כספי במצבים שונים כמו נניח איחורים או ביטולים של טיסות.

כמה טיפים קטנים בנוגע לביטוח הבריאות שלכם

ביטוח בריאת הוא כמו כל מוצר צריכה אחר ולכן אתם חייבים להשוות אותו, רק שבשונה ממוצרי צריכה כל העניינים מתחבאים באותיות הקטנות של פוליסת הביטוח ולכן שווה לכם להכיר אותה היטב עוד לפני שתרכשו את הביטוח עצמו.

 



תגיות המאמר: ביטוח בריאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131379 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138720 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131327 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131224 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134794 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131262 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131395 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155096 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142876 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143379 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144752 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148545 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica