חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרי מחשבים במפעלים

מאת: דוד כהןמיחשוב ארגוני27/03/2013937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשווקים הסופר-תחרותיים כיום, שבו אנו מודדים את זמן השבתת הרשת, באובדן רווחים, יש צורך במערכות ממוחשבות, שיתפקדו 24/7, כדי להמנע ככל הניתן מהשבתה, נזקי חומרה, אבדן נתונים וירידה בתפקודה. חדרי מחשב במפעל הם הליבה והם קריטיים לניהול והמשך הקיום העסקי. מרכז הנתונים או חדר המחשב המרכזי (גם מרכז נתונים) הוא מתקן המשמש למערכות ביתיות ועסקיות ומכיל בתוכו מחשבים ורכיבים הקשורים להם, כגון: תקשורת ומערכות אחסון מידע.

חברות מסתמכות על מערכות המידע שלהם כדי להפעיל את פעילותם. אם מערכת הופכת ללא זמינה, פעילות החברה עלולה להיפגע או להפסיק לחלוטין. זה הכרחי כדי לספק תשתית אמינה לפעולות העסק, על מנת לצמצם את הסיכוי לשיבוש כלשהו. גם אבטחת מידע היא דאגה, ומסיבה זו חדר המחשב צריך להיות בסביבה מאובטחת אשר מקטינה את הסיכויים של הפרת אבטחה. חדר המחשבים צריך לשמור על סטנדרטים גבוהים להבטחת השלמות והפונקציונלית של סביבת המחשב המארחת שלו.

בכדי שחדר המחשבים יפעל ביעילות ויספק את הנתונים הנדרשים, נדרשת החברה השקעה מאוזנת, הן במתקן והן בציוד השוכן בא. הצעד הראשון הוא להקים בסיס בסביבה המאפשרת את התקנת הציוד. תקינה ומודולריות יכולות להניב חיסכון ויעילות בהקמה של מרכז מחשבים ונתוני תקשורת. תקינה פירושה שילוב בין מבנה החדר והנדסת הציוד שבו. לאפקט המודולרי יש את היתרונן שגם כאשר התחזיות לעבודה אינן אופטימליות, יש יכולת הרחבה וגידול קל יותר. מסיבות אלה, מרכזי נתוני תקשורת צריכים להיות מתוכננים היטב גם מבחינת הציוד המעניק כוח ותמיכה (מיזוג) בשלבי התכנון. השימוש במערכות מרכזיות מימוחשבות דורש גם תחזיות ייעודיות, ככל הניתן כדי למנוע הוצאות מאוחרות על תוספות בנייה ואולי יותר גרוע - בנייה שלא מצליחה לענות על צוכים עתידיים של החברה.

חדרי מחשבים ומידע כוללים בדרך כלל תחומים של מיזוג, וירטואליזציה, אוטומציה וביטחון ומעניק יתורונות רבים לעסק, כגון: איחוד וצמצום של מרכזי נתונים קטנים בתוך הארגון הגדול, כך שמקטינים את הצורך במספר פלטפורמות חומרה, תוכנה, כלים ותהליכים בתוך מרכז הנתונים של החברה. ישנה נטייה כיום להשתמש במרכזי מידע וירטואליים, כדי להחליף חלק מהציוד התפעולי המושקע. למשל צמצום השרתים הרבים בחדר המחשבים, כך שמפחיתים את ההון וההוצאות התפעוליות, כמו גם את האנרגיה המושקעת בהם. יתרון נוסף הוא מיכון חדר המחשבים של המפעל או החברה. פעולה זו מאפשרת עבודה יעילה יותר וחוסכת בכח עבודה למשימות הנדרשות ממערכת זו, כגון: הקצאה, תצורה, תיקון, ניהול גרסות ותאימות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213626 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201468 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205177 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173391 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163495 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151815 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151753 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152271 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141977 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148109 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica