חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים מושגים כלליים

מאת: DRPאחסון אתרים31/03/2013918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחסון אתרים הינו בעצם אתר אינטרנט אשר מכיל אוסף של קבצים, תיקיות, תמונות, קבצים של מוסיקה, פלאש, אודיו ועוד. בעזרת קבלתשירות מידי חברה אשר מספקת אחסון אתרים, נוכל להציג את כל אותם הקבצים אשר נמצאים ברשותנו לאנשים אחרים.החברה מבצעת את התהליך באמצעות שרת. מכיוון שקיימים אנשים נוספים אשר משתמשים בשירות, יהיה עלינו לכנות את האתר שלנו בשם(כך נוכל למנוע בלבול). כתובת האתר שלנו נקראת דומיין.כמו כן, קיימות חבילות אחסון. חבילות אלו שונות זו מזו במספר פרמטרים: ביניהם יהיו נפח האחסון, נפח תעבורה, חשבונות מייל, מערכת הפעלה של השרת, מסדי נתונים, תמיכה בשפות תכנות, רישום דומיין, ממשק ניהול, תמיכה טכנית, סוגי אחסון אתרים ועוד.

ההבדלים בחבילות האחסון וחשיבותם- מושגים

נפח האחסון נקרא גם storage, מדובר על שטח הזיכרון של השרת איתו אנו עובדים. במקרים בהם ברוצננו לעבוד עם קבצי תמונות , סרטוני פלאש ועוד, נשתמש בנפחים בעלי נפח גדול, לחילופין, במקרים בהם ברצוננו לעבוד עם טקסטים וקבצי קוד נשתמש בנפח קטן יותר. נפח התעבורה נקרא גם bandwidth, הכוונה הינה להגבלת כמות הנתונים שהשרת יכול להעביר. ההגבלה נעשית לפי חודש והיא תלויה בחיבורי הרשת ומהירות העברתם של הנתונים.

חשבונות המייל אינם חשובים לכל הלקוחות. חברות האחסון מציעות בדרך כלל בחבילתן מספר מסוים של תיבות מייל כאשר מערכת ההפעלה של השרת יכולה להיות לינוקס או ווינדוז. במידה ומדובר על אתרים פשוטים, אין הדבר כל כך משנה אך אם האתר בנוי לפי קודים מסוימים, חשוב להתייעץ עם המפתח.

כאשר מדברים על מסדי דומיינים- מתכוונים למעין טבלה אשר אוגרת מידע. מסדי דומיינים חשובים עבור אתרים אשר בנויים במערכת ניהול תוכן.

תמיכה בשפת התכנות- תמיכת שפת התכנות חשובה במידה ובחרתם לפתח את האתר בשפת תוכנה כלשהי, במקרה זה יש לבדוק כי האתר תומך בשפה ויכול להציג את האתר.

רישום דומיין- רישום הדומיין עשוי להינתן כבונוס על רכישת חבילת אחסון

הגבלה על מספר דומיינים- במידה ומתכננים לבנות יותר מאתר אחד, יש לשים לב לנתונים הללו, כמו כן, במידה ואתם מנהלים אתר אשר מכיל מספר שפות , תתי אתרים ועוד יהיה רצוי להפריד בין הכתובות הרבות.

ממש ניהול (Control Panel), הינו המקום בו מרוכז כל המידע והנתונים.

סוגים שונים של אחסון: קיימים מגוון סוגים של אחסון אתרים, ביניהם תוכלו למצוא אחסון משותף- בצורת האחסון הזו נשמרים קבצי האתר על שרת אינטרנט לצידם של אתרים אחרים, המשאבים של השרת מתחלקים בין כולם ולכל אתר יש גבול קבוע של נתונים אשר ניתן לאחסן בו.

אחסון ייעודי הינו סוג נוסף לאחסון. מדובר על אחסון של שרת שלם. אחסון זה מתאים לאתרים גדולים ופעילים ביותר.

ישנו גם אחסון VPS- virtual private server, בסוג האחסון הזה מקבל המשתמש משאבים מהשרת. באופן זה אין המשתמש מושפע מלקוחות אחרים אשר משתמשים גם הם בשרת.

 



תגיות המאמר: אחסון אתרים, אחסון אתר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DRP

מאת: DRPאחסון אתרים05/05/13731 צפיות
בעולם העסקים המודרני של שנת 2013 שרתים הם הבסיס לכל בית עסק. קראו את המאמר הבא ותוכלו להבין מדוע חשיבותם גדולה כל כך.

מאת: DRPאחסון אתרים04/04/13799 צפיות
מאמר מפורט על נושא הענן. מושג יחסית חדש שתפס תאוצה בחודשים האחרונים והמון בתי עסק/ משרדים ואנשים פרטיים מתשמשים בשרות זה .

מאת: DRPאחסון אתרים05/03/13803 צפיות
מאמר בנושא פתרונות פרוייקטים ולאחסון אתרים גדולים

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica