חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד נומרולוגים ואסטרולוגים יסייעו לכם?

מאת: בני דואניאסטרולוגיה07/04/2013878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות, אתם נתקלים בפני צומת דרכים מרכזי מאד בחייכם. עליכם לקבל החלטות שישפיעו על החיים שלכם למשך שנים ארוכות. במצב כזה, אתם מעוניינים לפנות למומחים, שיוכלו לסייע לכם להבין את המצב, ולנתח את האופי שלכם בכמה רבדים שונים. לכן, אנשים נוטים לפנות אל נומרולוגים ואסטרולוגים שיסייעו להם. חשוב להבין שתפקידם שם הנומרולוגים והאסטרולוגים הוא לא לקבל במקומכם את ההחלטות. התפקיד שלהם זה להציע לכם ניתוח מעמיק ונוסף לאופי שלכם ולמצב שבו אתם נתקלים, כדי לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. התפקיד של הנומרולוגיה הוא לבצע ניתוח מיסטי לפי המספרים שמקיפים אתכם בחייכם - מתאריך הלידה, ועד לגימטריה של השם שלכם. לעומת זאת, האסטרולוגיה מתמקדת במשמעות של תנועת הכוכבים, ובמזל של האדם, לפי תאריך הלידה שלו. הפעם אנו נתמקד באופי של בני מזל דלי, שהוא לאל ספק אחד מהמזלות המיוחדים ויוצאי הדופן ביותר שיש בגלגל המזלות.

כל מה שרציתם לדעת על מזל דלי

בני מזל דלי, הם ללא ספק האנשים החיוביים ביותר שניתן לפגוש. מדובר על מזל שנחשב תקשורתי מאד, פתוח מאד וליברלי מאד. יש לציין כי מזל זה הוא עבור כל האנשים שנולדו בין ה20.1 ל 18.2. האנשים ממזל דלי מוכנים תמיד לקבל דעות ששונות מהם, והם נחשבים לאנשים שמוכנים תמיד לשמוע אנשים אחרים. עם זאת, כדאי לדעת שמדובר בכל זאת על מזל עקשן יחסית. אמנם בני מזל דלי יתנו לאחרים לדבר ויתעקשו על זכות הדיבור שלהם - אבל אפשר שהדעה שלהם לא תשתנה לעולם. מדובר על אנשים שפעמים רבות משוכנעים בצדקתו של השיח הליברלי, אבל בעצמם לא יהיו מוכנים לזוז ממנו.במזל זה, יש דגש חזק מאד על ניסיון לשיפור העולם ותיקון העולם. נומרולוגים מצביעים כל כך שמדובר במזל ה 11, ו 1+1=2, והמספר 2 מייצג בצורה חזקה מאד את היסוד הנקבי. לכן בני מזל זה הם רגישים, פתוחים מאד, ומנסים בכל הזמן לשפר את רגשותיהם של האנשים המקיפים אותם. עם זאת, יש לשים לב כי הדאגה של הדליים הוא לרוב לכלל ולא לפרט. הדלי עוסק לרוב בניסיון לתקן את העולם ואת החברה שבו הוא חי. לכן, בן מזל זה יכול לדוגמה להשתתף בהפגנה בעד זכויות לעניים, אך כשהוא בעצמו יעבור ליד אדם עני הוא לא בהכרח יתרום לו כסף. במילים אחרות - במזל דלי חושבים על המאקרו ולא על המיקרו. בן למזל הדלי יעודד את בני המשפחה שלו לעצמאות רבה. הוא ינסה לעודד את ילדיו לחשיבה מאד ביקורתית ולעצמאות רבה כבר בגיל צעיר. עם זאת, לעתים בני מזל זה חווים קשיים בניהול משפחתם - ברצונם להתיר את החבל עבור הילדים, לעתים הם חסרים את הקשיחות הנדרשת במשימת ההורות.

כיצד הנומרולוג יסייע לכם?

מעבר לניתוח האסטרולוגי עבור בני מזל דלי, חשוב מאד גם להבין כיצד הנומרולוגיה תוכל לסייע לכם בהבנת מצבכם. מעבר למזל שבו נולדתם, יש גם חשיבות רבה לתאריך הלידה עצמו. לפי תאריך זה האסטרולוג יוכל לבנות את מפת הכוכבים בעת לידתכם, אבל יש גם משמעות נומרולוגית לתאריך הלידה. נומרולוגים לוקחים כל סיפרה בתאריך הלידה, וגם מבצעים פעולות מתמטיות שונות כדי להגיע לסיפרה הסופית. לפי הפרות, אפשר לבצע ניתוח מעמיק יותר של האופי שלכם, שכן לכל סיפרה יש יסוד מסוים שיהא מייצגת.ניתוח נוסף שנומרולוג יוכל לבצע היא לשם שלכם. לכל אות כידוע יש גם ערך גימטרי, וגם כאן הנומרולוג יוכל לסייע לכם רבות - הוא יסביר לכם כיצד הערך הנומרולוגי של השם שלכם משפיע על האופי שלכם. לעתים כמובן, הוספה של אות או השמטה של אות יוכלו לשנות את הערך הנומרולוגי, ולכן גם להשפיע באופן משמעותי על חייכם.

 



תגיות המאמר: מזל דלי, נומרולוגים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165709 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164605 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163493 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912746 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198690 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182309 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188943 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172025 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica