חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריינות מקצועית זה שם המשחק

מאת: tkidumפרסום08/04/2013789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קריינות

בשל הטכנולוגיה המתקדמת, חברות גדולות וקטנות הבינו שכדי להבטיח את ההצלחה שלה ושתגדל כמה שיותר, עליהן "לנצל" את המשאבים הטכנולוגיים והחדשניים לטובתם. ישנן כאלה שיקימו אתרי אינטרנט או ישימו מודעה בעיתון, אך הדרך הטובה ביותר לקדם את החברה היא בעזרת הטלוויזיה, ג'ינגלים, המתנה בפלאפון ועוד. קריינות מוצלחת שתתבצע על ידי קריין מקצועי וכדאי שיהיה מנוסה, תוכל למנף את החברות השונות כמה שיותר גבוה. בין אם מדובר על פרסומת עבור צעירים או עבור מבוגרים, החברות צריכות לבחור את הקריין בקפדנות על מנת שהוא ידבר לקהל היעד שלהם. לא כל קריין יתאים עבור כל פרסומת. חשוב שהוא ישמע אמין ויגרום למאזינים לזכור את דבריו לטווח הארוך.

קריינות מקצועית זה שם המשחק

כמו שאתם משחקים במשחק מחשב או כל משחק אחר, אתם רוצים לנצח וכדי להשיג את המטרה הזאת, עליכם לדעת איך לעשות זאת ובאיזו דרך פעולה עליכם לנקוט כדי להצליח. לאחר שהבנתם והשתמשתם בכלים הדרושים, הצלחתם. כך גם לגבי השגת המטרה שנקראת "הצלחה" עבור החברה שלכם. הכלי שאותו אתם צריכים נקרא "קריין" שבזכותו אתם תקדמו את החברה שלכם כמה שיותר ותמכרו כמה שיותר מוצרים. אם מדובר על מוצר עבור הטיפוח הנשי, רצוי שהטון של הקריין יהיה רך, אולי נשי (תלוי בכם). עליכם לחשוב לעומק ולא באופן אקראי, כי לא רק שהמאזינים לא יסמכו על הקריין, הם יסיקו שאתם זלזלתם בפרסומת ואולי בהם.

ג'ינגלים

כדי לבצע ג'ינגל מוצלח אתם צריכים קריין מקצועי, אך לא רק אלא גם חברה מנוסה ואיכותית אשר תלחין ותכתוב לכם מילים שישרתו את החברה והמוצר עצמו. קריינות וג'ינגלים יכולים להבטיח לכם מקום טוב בפסגת ההצלחה, אך אתם צריכים להשתמש בהם בחוכמה. הלחן והמילים צריכים למשוך את קהל היעד ו"לדבר" עליהם. נניח וקהל היעד הוא הצעירים, המילים צריכות להגיע מהעולם שלהם, כמו למשל אם מדובר על קהל יעד של מבוגרים הרי שמילות סלנג לא יתאימו או קריין שקולו יהיה צעיר. אם מדובר על קמפיין שיווקי, הקריין צריך להישמע רשמי ורציני. כך שלפני שאתם מגיעים להחלטות, חשוב שתחשבו תחילה על קהל היעד ואיך אתם תגרמו לו להאמין לקריין ולזכור את הג'ינגל.

 



תגיות המאמר: קריינות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161502 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153714 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153267 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152537 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152359 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151966 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158249 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222895 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213720 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192472 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175885 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175347 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162442 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161965 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica