חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סובארו פורסטר

מאת: שלומירכב08/04/20131105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סובארו פורסטר

חברת סובארו יוצאים לעידן חדש בישראל בהשקה של רכב מדגם סובארו פורסטר. רכב סובארו פורסטר זוכה לעיצוב חדש המהווה התפתחות נוספת של הדגם היוצא , ומבטיח להיות מרווח יותר עבור כל הנוסעים ברכב. דגם הפורסטר יושק עם שני מנועי בוקסר לבחירה בנוסף , נושא צריכת הדלק עבר שיפור לא קטן ואפילו משמעותי מהדור הקודם ועומדת על 14.5 ק"מ לליטר בדגם הידני , 15.3 ק"מ לליטר בדגם האוטומטי.

דגם הסובארו פורסטר הוא בעצם ג'יפון מוגבה המשמש לנהיגה בכל כביש וגם בשטח. דגם זה הגיע מתוך השושלת הרחבה של רכבי השטח של סובארו ובהגדרה שלו הוא רכב פנאי המבוסס על רכב משפחתי עם דגש בשיפור הגובה והרוחב התורם לנוחות בתא הנוסעים. סובארו פורסטר הוא אחד הרכבים הטובים ביותר אשר מציע יכולת שטח מרהיבה ומשופרת עם מרווח של גחון ותא מטען גדול. אין ספק שמדובר במכונית מאד נוחה גם לנוהג עצמו אשר שולט בנהיגה וצריך לנווט וכן גם לשאר הנוסעים היושבים מאחור. מדובר במכונית יעילה ושימושית אפילו ברמת החסכונות שלה בדלק וברמת הזיהום האוויר בנסיעות עירוניות ובין עירוניות.

הפורסטר הוא רכב הפנאי שטח החדש של סובארו מעניק לך את השילוב האידיאלי והטוב ביותר בין כביש ושטח. הפורסטר החדש כולל מנועי בוקסר ירוקים מתמיד, בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, מעניקים צריכת דלק הטובה בסיגמנט. לרכב יש יכולת שטח טובות מאד עם כל זאת הוא מצליח להשאר חסכוני בדלק ולשמור על צריכת דלק נמוכה. אנשים שרוצים רכב עם ביצועים טובים ומשופרים יותר יכולם לבחור את גרסת הטורבו, שם ימצאו יכולת של מכונית ספורט במעטפת ושילוב של רכב פנאי. אין ספק שדגם סובארו פורסטר הוא אחד הדגמים הטובים ביותר שנוצרו והוא יכול להתמודד מול כל רכב בשוק היום, גם בכביש וגם בשטח.
הפורסטר החדש יוצע בישראל עם מנוע 2.0 ליטר בוקסר 150 כ"ס או 2.0 טורבו עם 240 כ"ס, תיבת הילוכים CVT רציפה או ידנית ומערכת הנעה כפולה מתקדמת. מחירי הדגמים ינועו בין 190-265 אלף שקל.

תחום הבטיחות, לדגם 5 כוכבי בטיחות במבחני ריסוק שוניםובנוסף, הדגם זכה בציון "הבחירה הבטוחה". דגם הפורסטר מצויד כסטנדרט ב-7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ברכב, ביטול כרית אוויר קדמי באופןאוטו' ומערכת ההנעה הכפולה המספקתבטיחות ומונעת מראש כניסה למצבים לא רצויים.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי

מאת: שלומירכב08/04/131411 צפיות
מיצובישי אאוטלנדר הצליחה להשיג את האיזור הטוב ביותר והמושלם ביותר בתחום הרכב שילוש של אלמנטיים החשובים גם ליצרן וגם ללקוח שמירה על איכות הסביבה, איכות הרכב ובטיחות שהרכב מציע.

מאת: שלומירכב08/04/131201 צפיות
מכונית ניסאן קשקאי יצרה מיני מהפכה בכל ענף המכוניות המשפחתיות. חברת קרסו מוטורס שהיא בעצם היבואנית ניסאן , מתחילה בהרחבת כלל משפחת הקשקאי ומתחילה בשיווק גרסה ידנית.

מאת: שלומימיתוג אישי 06/03/131087 צפיות
בעבר הקדום פורטפוליו היה בשימוש של אנשי מקצוע או מומחים בתחומים ספציפים כמו מעצבים, אדירכלים וכדומה. אך כיום כמעט על בעל מקצוע יכול להשתמש בתיק עבודות.

מאת: שלומישירותים לעורכי דין12/02/131047 צפיות
הנוטריון הינו עורך דין בעל הסמכה מיוחדת אשר מאשר לו לאשר ולאמת מסמכים. רשויות ומוסדות מסוימות בארץ ובחו"ל משתמשים בשרותי הנוטריון למגוון של פעולות. במאמר זה נפרט מהו תפקיד הנוטריון, את תחומי העיסוק המרכזיים של עורך דין נוטריון ונפרט בקצרה את ההבדל בין נוטריון לעו"ד שאינו נוטריון.

מאת: שלומיהדברה13/01/13931 צפיות
יונים מסתובבות בלהקות וניתן למצוא אותם בריכוז גדול בכל רחוב מרכזי באזור עירוני. יונים ניזונות בעיקר מזרעים או סוגי גרעינים למיניהם וכן ממזון נגיש שמוצאות בעיר כמו לחם שאנשים משאירים להם.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214116 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195550 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica