חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורטפוליו – מה המשמעות?

מאת: שלומימיתוג אישי 06/03/20131093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו הפרוטפוליו?

תיק עבודות או פורטפוליו בעצם משמש אנשים להציג את העבודות שלהם ובך ניתן לראות את התהליך שעברו בזמן ביצוע המשימה או התהליך.

 

ניתן לראות כי בשנים האחרונות תיק העבודות עבר שינויים קיצוניים. בעבר פורטפוליו היה ספר מסורתי או גליונות אשר עלהם כתוב המטלות והעבודות שבוצעו. כיום אפשר לראות תיק עבודות במגוון רחב מאד של צורות כגון – DVD, מצגת, סרטון וידאו ואפילו אתרי אינטרנט קטנים. כל אלו יכולים לשמש כתיקי עבודות המראים את המטלות שבוצעו ומצביעים על הניסיון שעבר.

 

פורטפוליו בעצם מקבץ את כל העבודות והמטלות האישיות (בדר"כ 5-10 עבודות). מטרת תיק העבודות היא להציג השקפת עולם וכן להביא לידי ביטוי את היכולת היצירתית של המועמד. תיק עבודות ישמש אותנו בזמן ראיון עבודה, כנסים, מצגות וכדומה.

 

טיפים להכנה ובנייה של תיק עבודות או פורטפוליו:

 

  • גיוון בתיק העבודות – חשוב שתיק העבודות שלכם לא יתמקד רק בטכניקה אחת או רק בתחום אחד שאתם טובים בו. תיק העבודות צריך לכלול מגוון רחב של תחומי התעסקות וטכניקות.

  • תיק עבודות גולמי - עבודות שמציגות חשיבה יוצרת ברמה הבסיסית, עבודות שחוקרות, ומציגות שאלות, הדרך והתהליך חשובים מהתוצאה הסופית. אין טעם לקפוץ גבוהה מידי ולהראות עבודות שאתם עוד לא מוכנים ומומחים בעשייתם.

  • פורטפוליו נועד לחשוף בפני הבוחנים את דרךותהליך החשיבה היצירתית שעומד מאחור, מעבר ליכולות הטכניות שלכם. חשוב יותר לתמקד באילו עבודות להציג מאשר באך להציג את העבודות.

  • עדכון תיק העבודות – תיק עבודות אמור להראות את העבודות האחרונות וטובות ביותר שלכם. אין טעם להכניס עבודה שעשית לפני שנתיים כאשר יש עבודה יותר מעודכנת שעשית. צריך להראות שהעבודות הם חדשות ו"טריות".

 

חשוב לזכור – תיק העבודות שלכם הוא לא רק בשבילכם והוא לא סודי. תיק העבודות אמור להיראות בפני אנשים רבים ובעיקר במעמד של בחינה או ייצוגיות. חשוב שהפורטפוליו יהי נקי ומסודר ככל האפשר, שיראה ויבליט את היצירתיות והטכניקות שלך.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי

מאת: שלומירכב08/04/131417 צפיות
מיצובישי אאוטלנדר הצליחה להשיג את האיזור הטוב ביותר והמושלם ביותר בתחום הרכב שילוש של אלמנטיים החשובים גם ליצרן וגם ללקוח שמירה על איכות הסביבה, איכות הרכב ובטיחות שהרכב מציע.

מאת: שלומירכב08/04/131208 צפיות
מכונית ניסאן קשקאי יצרה מיני מהפכה בכל ענף המכוניות המשפחתיות. חברת קרסו מוטורס שהיא בעצם היבואנית ניסאן , מתחילה בהרחבת כלל משפחת הקשקאי ומתחילה בשיווק גרסה ידנית.

מאת: שלומירכב08/04/131112 צפיות
חברת סובארו יוצאים לעידן חדש בישראל בהשקה של רכב מדגם סובארו פורסטר. הדגם מציע שילוב מצויין בין רכב שטח ורכב פנאי משפחתי.

מאת: שלומישירותים לעורכי דין12/02/131057 צפיות
הנוטריון הינו עורך דין בעל הסמכה מיוחדת אשר מאשר לו לאשר ולאמת מסמכים. רשויות ומוסדות מסוימות בארץ ובחו"ל משתמשים בשרותי הנוטריון למגוון של פעולות. במאמר זה נפרט מהו תפקיד הנוטריון, את תחומי העיסוק המרכזיים של עורך דין נוטריון ונפרט בקצרה את ההבדל בין נוטריון לעו"ד שאינו נוטריון.

מאת: שלומיהדברה13/01/13936 צפיות
יונים מסתובבות בלהקות וניתן למצוא אותם בריכוז גדול בכל רחוב מרכזי באזור עירוני. יונים ניזונות בעיקר מזרעים או סוגי גרעינים למיניהם וכן ממזון נגיש שמוצאות בעיר כמו לחם שאנשים משאירים להם.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211537 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152624 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152381 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142901 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142844 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146830 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147031 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica