חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניסאן קשקאי

מאת: שלומירכב08/04/20131207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ניסאן קשקאי

הדגם החדש של קשקאי מציע צריכת דלק של 16.1 ק"מ לליטר בממוצע . אבזור הרכב כולל 6 כריות אוויר , מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה , דיבורית BT מקורית ומחשב דרך . מכונית ניסן קאשקאי מגיעה עם מנוע 2.0 ל' ו- 140 כוח סוס בנוסף, תיבת הילוכים רציפה. הניסן קאשקאי מגיעה עם הנעה קדמית בלבד ועם 5 מקומות ישיבה.

בניגוד לשאר המכוניות המשפחתיות של ניסן לדגם הקשקאי יש תא נוסעים מרווח יותר. ברכב תוכלו למצוא 6 כריות אוויר. בנושא נסיעה בשטח רכב זה לא יתרום משמעותית, בגרסה זו יכולת שטח כמעט ולא קיימת.

עם חשיפת הדגם בשנת 2007 מכונית ניסאן קשקאי שינתה את תעשיית הרכב וגרמה למיני מהפכה, אשר הציעה שילוב מרענן של רכב משפחתי קונבנציונאלי ורכב שטח בסיסי. ניסאן יצרה לא רק רכב שימושי ופרקטי עד מאוד אלא רכב נוח לנהיגה עם תג מחיר אטרקטיבי שמהווה תחרות לרכבים נוספים.

ניסאן קשקאי הוא רכב נמוך יחסית, צר וקל ומסתפק במנוע של 2 ליטר. יכולות השטח של הרכב הם מספקות וסמליות עבור הצרכים אותם הוא נועד לספק, עם זאת לא ניתן לעשות נסיעות שטח קשות. בנסיעה על הכביש הניסאן מציעה נוחות ועמידות גבוהה עד מאוד, נסיעה נוחה, נעימה ובטיחותית. מבחינת בטיחות של הרכב, הרכב זכה לציון הריסוק הגבוה ביותר שהושג בציוני הריסוק באירופה. הרכב מצליח לשדר נוכחות בלי להיות מוגזם מידי, ניתן לראות ולהבחין ברכב בקלות על הכביש. ניסאן קשקאי משלב באופן נהדר יכולות כביש טובות מאוד ויכולות שטח מספקות באופן בסיסי. עם צריכת דלק טובה ותחושה כללית של מכונית נוסעים משפחתית הניסאן קשקאי פרצה את השוק ומספקת אופציה מעולה למי שמעוניין ברכב משפחתי עם מראה ויכולות של רכב שטח. מדובר במכונית נוחה, תנוחת הישיבה גבוהה ושלטת. תיבת ההילוכים הרציפה מרגישה טבעית ונינוחה לנהיגה.

מכונית ניסאן קשקאי יכולה להתמודד מול כל רכב בכביש בכל התחומים החל מבטיחות, נוחות יציבות ונוכחות בכביש ועוד. תא הנוסעים יוצר תחושה אינטימית, שמגובה בתא נוסעים שאינו מצטיין במרווח מלפנים ומאחור. איכות החומרים טובה ומקנה תחושה מהודרת (בעיקר ברמות אבזור הגבוהות). נוחות הנסיעה טובה, ההתנהגות מפתיעה לטובה, בפניות מהירות או על כבישים מפותלים, הוא מגיב באופן מדוד לפקודות המצערת וההגה, שמקבל משקל נכון. הוא משנה כיוון היטב, מהדק קו כשצריך והמידות הקומפקטיות נותנות תחושה קרובה יותר למכונית.
מכונית ניסאן קשקאי, שהוגדרה כמכונית פנאי אך בהחלט יכולה לשמש גם כרכב מנהלים לכל דבר ועניין, הינם גבוהים במיוחד בכל אתרי הרכב בארץ ובעולם, כך שמבחינת בטיחות נסיעה במכונית ניסאן קשקאי היא נסיעה שרמת הבטיחות שלה הינה גבוהה ביותר, כמעט הגבוהה ביותר האפשרית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי

מאת: שלומירכב08/04/131417 צפיות
מיצובישי אאוטלנדר הצליחה להשיג את האיזור הטוב ביותר והמושלם ביותר בתחום הרכב שילוש של אלמנטיים החשובים גם ליצרן וגם ללקוח שמירה על איכות הסביבה, איכות הרכב ובטיחות שהרכב מציע.

מאת: שלומירכב08/04/131112 צפיות
חברת סובארו יוצאים לעידן חדש בישראל בהשקה של רכב מדגם סובארו פורסטר. הדגם מציע שילוב מצויין בין רכב שטח ורכב פנאי משפחתי.

מאת: שלומימיתוג אישי 06/03/131092 צפיות
בעבר הקדום פורטפוליו היה בשימוש של אנשי מקצוע או מומחים בתחומים ספציפים כמו מעצבים, אדירכלים וכדומה. אך כיום כמעט על בעל מקצוע יכול להשתמש בתיק עבודות.

מאת: שלומישירותים לעורכי דין12/02/131057 צפיות
הנוטריון הינו עורך דין בעל הסמכה מיוחדת אשר מאשר לו לאשר ולאמת מסמכים. רשויות ומוסדות מסוימות בארץ ובחו"ל משתמשים בשרותי הנוטריון למגוון של פעולות. במאמר זה נפרט מהו תפקיד הנוטריון, את תחומי העיסוק המרכזיים של עורך דין נוטריון ונפרט בקצרה את ההבדל בין נוטריון לעו"ד שאינו נוטריון.

מאת: שלומיהדברה13/01/13936 צפיות
יונים מסתובבות בלהקות וניתן למצוא אותם בריכוז גדול בכל רחוב מרכזי באזור עירוני. יונים ניזונות בעיקר מזרעים או סוגי גרעינים למיניהם וכן ממזון נגיש שמוצאות בעיר כמו לחם שאנשים משאירים להם.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213855 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213984 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214165 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204634 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195598 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196292 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193513 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica