חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ משכנתאות

מאת: אמירמשכנתא11/04/2013896 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ייעוץ משכנתאות צריך להיות חלק בלתי נפרד מהתהליך של לקיחת משכנתא!

כל יום אנשים לוקחים משכנתאות בצורה פזיזה,בלי לדעת איזו משכנתא הכי מתאימה להם ואיזה תנאי החזרה הכי טובים להם,אפילו בלי לדעת שקיימים עשרות סוגים של משכנתאות שצריך לבחור מתוכם.מיותר לציין שהם משלמים על זה אחר כך מחיר כבר (תרתי משמע!!).

פה מגיע המקום החשוב של ייעוץ משכנתאות. כמו בכל דבר בחיים,שלא לדבר על החלטות גדולות כאלו כמו לרכוש בית ולקחת משכנתא, כדאי להתייעץ עם אנשים מומחים.

ייעוץ משכנתאות נועד לעזור לנו בתור לוקחי המשכנתא לבחור את סוג המשכנתא שהכי מתאימה לנו ולאורח החיים שלנו.

ייעוץ משכנתאות מייעץ לנו על כמה דברים שונים.

אחד הדברים הוא אופן החזרת המשכנתא. היום אפשר להחזיר משכנתאות במשך עשרות שנים ואפשר בפחות, אפשר בגובה אחיד כל חודש ובגובה משתנה. כל אלו דברים שדרך ייעוץ משכנתאות נוכל קודם כל להבין יותר טוב,לדעת מה החסרונות והיתרונות של כל אופציה ולקבל דרך ייעוץ משכנתאות את האופציה שהכי מתאימה לנו.

עוד סוגייה חשובה היא סוג הריבית.

ייעוץ משכנתאות יסביר לנו מה הם סוגי הריבית השונים. ריבית משתנה,ריבית צמודה למדד או לדולר ,ריבית קבועה וכו'.ייעוץ משכנתאות ילמד אותנו מה ההשלכות הארוכות טווח של כל אחד מהסוגים ובראייה לרחוק,ייעוץ משכנתאות יבהיר לנו מה הכי מתאים לנו על פי איך שאנחנו חיים.

ייעוץ משכנתאות לא רק יעזור לנו הבין איזה משכנתא לקחת אלה גם יעזור לנו להבין מה בדיוק אנחנו מקבלים בתמורה.ייעוץ משכנתאות יעבור על התנאים של המשכנתא ויעזור לנו להבין האם אנחנו מקבלים פה תמורה למחיר.

סוגיות כמו ביטוח הנכס (שאמור להיות תמיד חלק מהמשכנתא),תנאי תשלום, הטבות,מענקים ועוד.

בכדי להיות חכמים יותר ומבינים מעט יותר בתחום המשכנתאות כדאי להגיע מוכנים, מה הכוונה? כאשר מדברים איתכם על משכנתאות כדאי שתדעו על מה מדובר ושתבינו דבר אחד או שניים לכן כדאי לקרוא מאמרים בנושא משכנתאות , מכיוון שיש סוגי משכנתאות רבים אתם צריכים שיתאימו לכם את סוג המשכנתא הנכונה והטובה ביותר עבורכם, ניתן למצוא מידע לקבוצות רכישה שיכול לסייע לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר

מאת: אמירעיצוב פנים06/10/13934 צפיות
ברזים לא הרחק בזמן ובשנים היו בעלי מגוון מצומצם, פשוטים, צד חם וצד קר בלי יותר מידי אופציות או סוגי שימוש. עם הזמן ועם הפיתוח הטכנולוגי בכל תחום, החלו לייצר ברזים מכל הסוגים והמינים אפשריים. ברזים העשויים מחומר שלא מתחלד, או חומר ששורד את רמת המים בישראל. ברזים נשלפים, ברזים עם כל מיני אפשרויות זרימה, ארוכים, קצרים, עד שקיבלנו כמה סוגים של ברזים בברז אחד.

מאת: אמיראימון אישי05/06/13859 צפיות
יום אסור לבצע רכישה של נכס בצורה עיוורת. כמובן שיש אנשים אשר סומכים על האינסטינקטים שלהם ועל תחושות הבטן, אך כיום, כאשר רוכשים נכס, חשוב מאד לבצע ביקורת מבנים. ביקורת מבנים היא בדיקה שנועדה לבחון האם בנכס מסוים קיימים ליקויי בנייה שונים. את הבדיקה הזו של ביקורת מבנים אין לבצע אחרי הרכישה- אלא בטרם הרכישה עצמה. המטרה היא לבצע ביקורת מבנים לפני הקנייה ולראות האם יש ליקויים שונים שידרשו מכם להוציא עוד כסף כדי לתקן אותם או שהנכס עצמו מצויין וחף מליקויים.

מאת: אמירעיצוב פנים22/04/13954 צפיות
דלתות הזזה הן בהחלט אופציה טובה בהמון בתים. כדאי לנו לרכוש דלתות הזזה במקרים בהם יש לנו חדרים קטנים ואנו לא רוצים דלת רגילה שתתפוס לנו מקום כאשר פותחים אותה. דלת הזזה נועדה לעזור במקרים אלו, כדי לצמצם מקום, כיוון שדלת זו נכנסת בתוך הקיר כאשר אנו פותחים אותה, היא ממוקמת ונעה על מסילה בפתיחה ובסגירה. דלת הזזה כמו דלת רגילה משמשת אותנו לאותם צרכים, לפרטיות ולשקט שאנו לפעמים זקוקים לו כל כך

מאת: אמירעיצוב פנים22/04/13877 צפיות
כאשר אנו מדברים על עיצוב ובחירה של דלתות לבית, לרוב אנו מדברים על סוג מסוים מאד של דלתות, כאלה עם מפתח אחד הנפתחות לרוב כלפי פנים. ברוב הבתים לא חורגים מן המוסכמה הזאת ומתקינים דלתות סטנדרטיות, אך לעומתם יש כאלה המתקינים דווקא דלתות הזזה בביתם. דלתות הזזה, כשמן כן הן, דלתות שכדי לפתוח אותן יש צורך להזיז אותן והן נעות על גבי ציר ופותחות את החלל. באיזה מקרים כדאי ועדיף להתקין דלתות הזזה על פני דלתות רגילות?

מאת: אמירסטיילינג22/04/13968 צפיות
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת שיכולה להתאים כמעט לכל אירוע. בין אם מדובר במתנה לכבוד ראש השנה, במתנה לכבוד חג האביב, במתנת יום הולדת, במתנה לקרובי משפחה לכבוד יום המשפחה, במתנה לכבוד יום הנישואין, בין אם מדובר ביום הנישואין שלכם או ביום הנישואין של חברים קרובים או בני משפחה וזוהי רשימה חלקית בלבד. אל הרשימה הזו אפשר להוסיף גם משלוחי פרחים לכבוד יולדת שאך ילדה תינוק, לכבוד קידום בעבודה, לכבוד זוג שנהפכו לסבא ולסבתא והרשימה יכולה להמשך עוד ועוד.

מאת: אמירקייטרינג18/04/131062 צפיות
קייטרינג עשוי להיות אחד הדברים היותר מהנים שאנחנו צריכים לארגן לקראת החתונה הקרבה ובאה שלנו. עומדים להתחתן מתרגשים האם הכל כבר מוכן? יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לארגן לקראת החתונה שלנו. העניין הוא שהחתונה שלנו זה אחד האירועים הכי משמעותיים בחיים של הרבה אנשים. אנשים לוקחים את החתונה בצורה מאוד רצינית (ולפעמים רצינית מדי) ורוצים שהחתונה שלהם תהיה האירוע הכי מושלם שקרה להם בחיים. בין אם אלה בנות שדמיינו מאז שהן היו ילדות קטנות את האביר על הסוס הלבן שיבוא ויכבוש את ליבן או גברים שפשוט רוצים להפוך

מאת: אמירחוק ומשפט - כללי15/04/131079 צפיות
אחד התחומים בהם מבצעים חקירות הוא התחום העסקי. עסקים רבים המעסיקים עובדים בוחרים לבצע חקירות מקדימות לפני קבלת עובדים לעבודה וכן חקירות תקופתיות לבדיקת מהיימנות העובדים, במהלך העבודה. כאשר מקום עבודה בוחר עובדים, משאבי אנוש יכולים להתרשם מהם בצורה מוגבלת בלבד. אחרי הכל אי אפשר ממש לדעת אם האדם הסמפטי שעומד לפנינו הוא פסיכופט במקרה הגרוע או סתם שקרן.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222575 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222568 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222545 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222561 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222850 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222887 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222888 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica