חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים להיות יפים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי14/04/2013663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צעירים ומבוגרים, כולנו רוצים להיות צעיר רענן ויפה וודאי שאנחנו מתבגרים. ומה אתכם? חשבתם לעשות טיפול? אולי לשפר קצת את הגוף שמאכזב? אי אפשר לברוח מהמציאות- אנשים שנראים טוב מצליחים יותר והיום יותר מתמיד כל אחד מאיתנו יכול למנוע את ההזדקנות בעזרת הרפואה הפלסטית.

הפתרונות שמציעים לנו היום הם מגוונות: רופאים עם ניסיון, מבצעים משתלמים, מבחר עצום של רופאים ורפואה מערבית מצליחה שרק מתחדשת בכל שנה. החזה קטן מדי? שיניים עקומות או כתמים על העור? אפשר למצוא טיפול להכל! חושבים על האפשרות לגשת ולעשות מתיחת פנים ללא ניתוח? חבל לחכות.

מה אתם צריכים לשאול ולאילו דברים יש לשים לב ששוקלים לעבור העלמת קמטים? לפניכם מספר עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם לדעת קצת יותר על אסתטיקה וקוסמטיקה בישראל.

האף רחב? מהניתוחים הכי פופולאריים בעולם בכל מקום שאליו תביטו תמצאו מישהי או מישהו שניתח אץ אפו. בשבוע הראשון אחרי הניתוח להפחית את האדמומיות, כדאי להקפיד להרים את הראש שאתם הולכים לשכב כך אפשר למנוע בדקות וגודש באזורים שסביב האף.

טיפולי לייזר- כמעט כל אחד ואחת יכולים לעבור ניתוח לייזר בעיניים ולכן הוא כל כך נפוץ, מה שמסייע לכל אחד לקבל הצעת מחיר נוחה לכל כיס, ולמרות זאת, חפשו מידע על מכוני הטיפול הכי טובות בהם כדאי לעשות את הניתוח שאתם רוצים ולא לבחור לפי המחיר.

טיפ חשוב להגדלת חזה- אם אתם הולכת לפגישה עם מומחה לניתוחי חזה בקשי שיציג לך את תיק העבודות העדכני של המומחים, ככה תהיה מסוגלת להיוודע ליכולותיו ולקבל החלטה היכן המנתח הטוב ביותר.

הפנים זקוקות ל -מתיחת פנים? אם החלטתם לעבור טיפול של בוטוקס לטיפול בקמטים כדאי מאוד לקבל את הטיפול כל מספר שבועות על מנת לשמור על המראה שהתקבל.

לזמן ממושך לא קיימת אפשרות למהר ולבחון את הצלחת הטיפול שעברתם מיד אחרי שמסירים את התחבושות עליכם לחכות מעט בסבלנות בתוך כמה שבועות הגוף יתחיל לקבל את הצורה הסופית שלו.

מתיחת פנים מחיר? ברוב הפעמים השנים שעוברות והגנטיקה משנים אותנו ולכן מיליוני נשים וגברים מעדיפים לעשות ניתוחים קוסמטיים, אך רגע לפני שתכנסו לחדר הניתוחים חשוב ללמוד על הטיפול. אז שיהיה בהצלחה!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131042 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131150 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131913 צפיות
אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב?

מאת: zivבריאות גברים22/04/131263 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131086 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131026 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivהדברה19/04/13979 צפיות
לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!,

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223128 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213631 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201739 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201782 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica