חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למי מיועדות עגלות התינוק?

מאת: שירה טקניות 18/04/2013769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למי מיועדות עגלות התינוק?

חשבתם שאותן עגלות מעוצבות המוצגות באולמות תצוגה נוצצים מיועדות לתינוקות בלבד? כדאי שתחשבו שוב. מדובר במוצר שקורץ לנו ההורים, ומיועד גם עבורנו, לא פחות מאשר עבור התינוק שבדרך או הרך הנולד שזה עתה יצא אל אוויר העולם. הן מושכות ויפות, ועושות חשק לחטוף אותן עוד לפני שהתינוק יצא. מה יש בהן מעבר להיותן פריט פונקציונאלי שנושא את התינוק ממקום למקום?

נתחיל מהעיצוב כמובן. עגלות כיום הן מוצר עם סגנון, מעין אקססורי וסמל ממותג להורה הטרי. אפשר למצוא עגלות בעיצוב רטרו נוסטלגי או במראה מודרני עכשווי, ממש כמו פריט אופנה שהולך אתנו לכל מקום. העגלה היא לא רק משהו שנסחב עם ההורים לקניון או לטיול בפארק, אלא אביזר מושך ונוצץ, קישוט המוסיף יופי לכל הליכה מחוץ לבית. ניתן גם לבחור את הגוונים המתאימים, כך שהפריט יותאם אישית בהתאם לטעם של ההורים, החל מגוונים ניטרליים כמו שחור או בז' ועד גוונים נועזים ואף דוגמאות בצורות שונות.

מעבר לעיצוב אפשר למנות גם את הנדסת האנוש המשוכללת שמפנקת את ההורים עד הסוף. להיסחב עם עגלה? מה פתאום, היום מדלגים איתה בקלילות בעזרת גלגלים של 360 מעלות, בולמי זעזועים ואפילו ידית מתכווננת מעור. עגלות כיום הן כבר לא משהו מסורבל, להפך, כיף לצעוד איתן והן הופכות את החיים ליותר קלים. משקל מתאים לנשיאה, קיפול נוח, גודל אידאלי, ניקוי פשוט. כל אלה ועוד תכונות רבות נוספות הופכות אותן למוצר מוקפד המתחשב בהורים לא פחות מאשר בתינוקות.

בנוסף לכל אלה עגלות כיום נמכרות באולמות שמאפשרות חווית קניה יוצאת דופן, עם יחס אישי ושירות הנמשך גם לאחר הקניה. בדיוק כמו אולם תצוגה של רכבים, כך גם העגלות מוצגות בצורה נעימה, מהנה ומושכת. כשקונים אותן מבית טוב, מקבלים אחריות ושירות במקרה של תקלה או שבר, כך שההורים יכולים ליהנות מקנייה חווייתית ולב רגוע. בנוסף, כל עגלה איכותית עוברת בדיקות קפדניות והינה בעלת תקן מתאים, כך שהשלווה והרוגע ממשיכים גם בנושא הבטיחות.

לסיכום, עגלות הן מוצר המשרת גם את ההורים ולא רק את התינוק. עיצוב מושך, הנדסת אנוש וחוויית קניה הן דוגמאות לכך. אז לכבוד הלידה אתם מוזמנים לפרגן לכם ולתינוק עגלה מעוצבת, אופנתית, מושכת וכמובן גם נוחה.

המאמר נכתב ע"י חברת Dreamview - בניית אתריםקידום אתרים

 



תגיות המאמר: עגלות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה ט

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132065 צפיות
לא אחת קיים בלבול בקרב האוכלוסייה בין עולם הפסיכולוגיה לתחום הפסיכיאטריה, וזאת ככל הנראה משום ששני המקצועות נוגעים לנבכי הנפש. אולם, למען האמת מדובר בשני מקצועות שונים לחלוטין, שלכל אחד מהם מסלול לימודים משלו והכשרה מקצועית אחרת. אז מהם בדיוק ההבדלים בין השניים ואיך יודעים למי לפנות כשיש בעיה הדורשת טיפול?

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132010 צפיות
פסיכולוג הוא מטפל בעל הכשרה מקצועית, ויש בידיו את הניסיון והכלים לעזור בבעיות נפשיות שונות ומגוונות. הפסיכולוגים משתמשים בגישות טיפוליות שונות, אך המשותף לכולם היא המטרה לעזור לפתור בעיה של המטופל או למנוע אותה מראש. בבואכם לבחור אישיות טיפולית מקצועית רצוי לפנות אל פסיכולוג מומלץ שנבחר בקפידה. הנה כמה סיבות טובות לכך:

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131992 צפיות
לא פשוט למצוא פסיכולוג מתאים, בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתם מחפשים איש מקצוע בתחום זה. קיימים מבחר פסיכולוגים מומלצים, אבל איך בעצם יודעים שהם מתאימים לכם ואיך בוחרים? כדי לעזור ערכנו עבורכם מספר המלצות בדרך אל הטיפול, הכוללים דברים שכדאי לעשות או לחלופין שעדיף להימנע מהם.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131958 צפיות
כאשר ילד צריך טיפול פסיכולוגי, הדבר עלול להרתיע ולהבהיל את ההורים, במיוחד אם עד כה מעולם לא היו זקוקים לשירות של פסיכולוג ואינם נתקלו בילדים שזקוקים לטיפול כזה בסביבתם הקרובה. אולם, טיפול פסיכולוגי בילדים הוא שכיח ונפוץ, ויכול לסייע רבות לילד, כך שכלל אין צורך להירתע ורצוי שלא לדחות את הפנייה. ניתן לטפל בילדים כבר בגיל הרך, וכן לטפל בילדים גדולים יותר בגילאי בית ספר וילדים בשלב גיל ההתבגרות, כאשר סוג הטיפול מותאם כמובן ספציפית לגיל ולמקרה.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131988 צפיות
נפש האדם היא סבוכה ומורכבת, וכאשר קיימת בעיה כלשהי, ניתן לפנות אל פסיכולוג, מטפל מקצועי שבידיו ארגז כלים להתמודדות עם מגוון קשיים נפשיים. במקרים רבים טיפול פסיכולוגי נוחל הצלחה, גם אם לעיתים לוקח זמן ארוך עד שהן המטופל והן הסביבה מרגישים בשינוי חיובי. אולם, גם לטיפולים אצל הפסיכולוג אין מאה אחוזי סיכויי הצלחה, כאשר לאי הצלחה יכולות להיות סיבות רבות.

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/131929 צפיות
הורות זה דבר טבעי, מאז ומעולם הולידו בני האדם צאצאים ולא נדרשו ללימוד מיוחד על מנת למלא את התפקיד נאמנה. מצד שני הדרכות הורים הפכו לנפוצים מאוד ומבוקשים על ידי הורים רבים בכל רחבי הארץ. אז מדוע בעצם ללכת אל הדרכה כזו? הנה כמה סיבות טובות:

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/132063 צפיות
טיפול משפחתי הוא טיפול פסיכולוגי שנועד לפתור בעיות שונות ומגוונות בתוך הגרעין המשפחתי. הנחת היסוד של טיפול כזה היא שהיחיד או הפרט הוא לא אטום בודד, אלא חלק ממערכת גדולה יותר, ושבכוחה של אותה מערכת משפחתית להשפיע על הפרטים המרכיבים אותה. הטיפול שם דגש הן על הפרט והן על מערכות היחסים בין הפרטים בתוך המשפחה, ולפיכך כולם יחד שותפים לתהליך. הדגש יכול להיות על מערכת היחסים שבין ההורים, על מערכת היחסים שבין ההורים לילדים, על מערכת היחסים בין הילדים, או שילוב של מערכות היחסים השונות.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213708 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205166 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186754 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica