חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצילו, ג'וק!!! הדבר היא בלתי נמנעת.

מאת: רונן חזיהדברה23/04/2013703 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצילו, ג'וק!!! הדבר היא בלתי נמנעת.

הקריאה הזו מוכרת לכם? למי לא, בעצם? חרקים ויצורים קטנים מכל מיני סוגים נוטים להיכנס לבתים פרטיים בכל ימות השנה. לא תמיד ברור למה הם נכנסים דווקא לבתים, אך זו עובדה ידועה, ולא נעימה כלל. לכן, כמעט כל אחד נתקל בחייו לא פעם ולא פעמיים בצורך להרוג, להדביר או לסלק חרקים. המזיקים שעלולים להיכנס הביתה הם רבים – נמלים, תיקנים, מעופפים שונים, ואפילו עכברים, יונים וחתולים. בכל אחד מהם ניתן לטפל בדרכים אחרות.

הצורך בהדברה

מזיקים שונים אשר חודרים אל הבתים עלולים לגרום לנזקים שונים. ראשית, ישנו נזק אסטטי, שכן לא נעים לראות בבית נמלים, תיקנים ויצורים חיים דומים. אך בנוסף, בעלי חיים רבים מסוג זה עלולים לגרום לנזקים ממשיים. כך, לדוגמא, יכולים עכברים וחיות אחרות לגרור עימם לכלוך וחיידקים הגורמים למחלות שונות. כך גם זבובים ומעופפים אחרים. נמלים עלולות לחדור למאכלים שונים, בעיקר לסוכר, לדבש וכולי. אם ישנם תינוקות בבית, יש סכנה שיאכלו את החרקים שבבית, וכן הלאה. לכן חשוב מאד לדאוג שהמזיקים הללו לא ייכנסו לבית. את זאת ניתן לעשות באמצעות השיטות השונות להדברת מזיקים והרחקתם. ישנן עשרות דרכים להרחיק מזיקים מן הבית, ולכל מקום עשויה להתאים שיטה שונה במקצת.

הדברה ירוקה

אנשים רבים מעדיפים להשתמש בשיטות של הדברה ירוקה. הדברה ירוקה היא הדברה אשר אינה מזיקה לסביבה, או מזיקה כמה שפחות. פירוש הדבר הוא, שבשיטות של הדברה ירוקה לא משתמשים בחומרים כימיים אשר גורמים נזק לשכבת האוזון, או בחומרים אשר עלולים לגרום נזק לבעלי חיים או בני אדם. בשיטות של הדברה ירוקה ישנה העדפה ברורה לשימוש בהדברה ביולוגית, כלומר פיזור של בעלי חיים אשר טורפים את המזיקים, או לשיטות הרחקה אשר אינן פוגעות בבעלי החיים אלא רק מרחיקות אותם. הדברה ירוקה היא דבר ידידותי מאד לסביבה, ורצוי בהחלט להשתמש בה. אולם ישנם מקרים שבהם השיטות הללו אינן יעילות, ואז אין מנוס משימוש בהדברה כימית.

הדברה כימית

הדברה כימית היא הדברה באמצעות חומרי הדברה קונבנציונאליים. החומרים הללו מתחלקים לשני סוגים. החומרים הפשוטים, הביתיים, נמכרים כמעט בכל חנות, וניתן להשתמש בהם בפשטות באופן עצמאי. כאשר משתמשים בחומרים הללו, חשוב מאד לקרוא את ההוראות שעל גבי האריזות, משתי סיבות. ראשית, החומרים הללו אינם ראויים למאכל אדם, ואף עלולים להזיק. לכן חשוב לבדוק היכן מותר והיכן אסור להתיז את החומרים, וכיצד להשתמש בהם בצורה בטוחה. בנוסף, כל חומר יעיל לסוגי חרקים אחרים, ורצוי להתאים את החומר לסוג המזיקים הקיימים בבית. חומרי הדברה רגילים, לדוגמא, אינם מתאימים להדברת נמלים, ויש צורך בחומר מתאים במיוחד לנמלים.

הדברת נמלים

הדברת נמלים שונה במקצת מהדברות אחרות. רוב הנמלים אינן מזיקות כשלעצמן, אך הן גורמות לאי נעימות רבה מאד, מכיוון שהן קטנות ויכולות לחדור כמעט לכל מקום, מה שכולל בגדים, כלים, מאכלים וכולי. מראה של נמלה או שתיים בבית אינו נעים, לא כל שכן מראה של נחיל נמלים שלם אשר מופיע בבית. הדברת נמלים נעשית באחת מ-3 דרכים. הראשונה היא ניסיונות הרחקה ביתיים. קינמון, ציפורן ועלי דפנה ידועים כמרחיקי נמלים, ולכן כצעד ראשון, מומלץ לפזר מהם במקומות שמהם נכנסות הנמלים. במקרה שהאמצעים הללו אינם מועילים, ניתן להשתמש בתכשירי הדברה ביתיים, אולם חשוב לשים לב שתכשירים אלו אכן מיועדים לנמלים, מכיוון שתכשירים שאינם ייעודיים נגד נמלים פשוט לא יעשו את העבודה. אם הנמלים עדיין מופיעות, או שקשה לאתר את המקום ממנו הן מגיעות, מומלץ מאד לקרוא למדביר מקצועי, אשר יאתר את הנקודות הבעייתיות וישתמש בחומר מקצועי אשר ירחיק את הנמלים. רוב המדבירים מעניקים אחריות של כחצי שנה על ההדברה, אם כי בפועל, ההדברה יעילה לרוב לשנה לפחות, ולעיתים עוד יותר מכך.

הרחקת מזיקים

כאמור, לעיתים ניתן לדאוג להרחקה של מזיקים ביתיים מן הבית, מבלי להדביר אותם בפועל ממש. כאשר הדבר אפשרי, מומלץ לעשות זאת, על מנת לפגוע בסביבה כמה שפחות. אולם הרחקה יעילה לרוב למזיקים גדולים כמו יונים, חתולים, עכברים וכדומה, ופחות לתיקנים וחרקים אחרים. לכן כדאי לנסות את כל השיטות, ולהתאים לכל מקרה את השיטה היעילה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141214 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142562 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141595 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141334 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141231 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141330 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141258 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191746 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181666 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181355 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica