חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זרי כלות בהזמנה- פרחים עד הבית

מאת: בני דואניחתונות25/04/20132611 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין כלה שלא מחפשת להיות הכלה המושלמת ביום החתונה- הכי יפה, הכי מרשימה, הכי מהממת- כלה שיזכרו. כדי לקבל מראה מושלם של כלה שקשה לשכוח יש לחשוב על כל פרט ופרט- השמלה, הנעליים, התכשיטים, השל, ההינומה וכמובן הזר. זרי כלות יפים עושים הבדל עצום והם יכולים להשלים את מראה הכלה ולהוסיף ליופיה. זר כלה בלתי נשכח ישלים את המראה המהמם של כל כלה. אם את מתחתנת בעיר הגדולה זכית- משלוחי פרחים בתל אביב כוללים גם משלוחי זרים לכלות.

זר כלה- תכשיט מן הטבע
ניתן להגדיר את זר הכלה כתכשיט מן הטבע. תכשיט זה משפיע על המראה הכולל של הכלה ותורם לאווירה ולסגנון שלה בפרט ושל אירוע החתונה בכלל. אל תזלזלי בבחירת הזר והשקיעי מחשבה רבה בכך. כיום יש שפע של סגנונות, סוגים, צבעים, גדלים וצורות של זרי כלות  וחלקם מיוחדים ויוצאי דופן.

שלל זרי כלות
זרי כלות מגיעים בשלל גדלים, צבעים, סוגים ועיצובים. וכמובן גם בשלל מחירים. זרים יוקרתיים הכוללים סחלבים וזרים הכוללים פרחים פשוטים אך יפים למראה. זר פרחים לכלות יכול לכלול שפע של פרחים- ורדים, שושנים, סחלבים, הרדוף, סיגליות, פרחי תבלין, ניצנים, עשבים ומה לא. בכל אלה משולבים אלמנטים שונים- קישוטים נוצצים, פרחי בד, פרחי משי, פרחי תחרה, אבנים ועוד.

משלוחי פרחים בתל אביב- זר כלה עד הבית
ההכנות לחתונה בעיצומן, המאפר, השיער, הצלם, השמלה, העקבים, העוגה ואופס מה שכחנו? זר של הכלה! אין משהו יותר נוח מלבחור את זר הכלה ולקבלו במשלוח בכל רגע נבחר. חנויות המציעות משלוחי פרחים בתל אביב מבצעים גם משלוחים של זרי כלות.

איך לבחור זר לכלה?
עכשיו, אחרי שלמדת שחנויות המקיימות משלוחי פרחים בתל אביב מציעים גם משלוח של זרי כלות, הגיע הזמן לבחור- איזה זר כלה הכי מתאים לך?


1.    עניין של סגנון- הכל תלוי בטעם האישי שלך. אם את רוצה לנקר עיניים וללכת על הכל בגדול בחרי מבין זרי כלות גדולים, עשירים וצבעוניים. אם את הולכת על המראה המעודן והסגנון שלך מאופק זר קטן וצנוע הוא הזר שלך.


2.    עניין של צבע- התאימי את זר הכלה שלך לצבע השמלה ולצבעים השולטים באולם החתונות או בגן האירועים. מי שמבצע משלוחי פרחים בתל אביב ידע גם להביא לידייך זר צבעוני הכולל מגוון צבעים או כזה הכולל צבע אחד.


3.    עניין של צורה- לזרי כלות שלל צורות שגם הן משפיעות על המראה הכולל של זר הכלה ושל הכלה עצמה. ישנם זרים נשפכים, זרים עגולים וזרים גבוהים. לרוב, זר גבוה ודק תורם לאווירה קלסית ומעודנת, זר נשפך הוא רומנטי ויכול להיות גם גרנדיוזי, זר עגול משווה לכלה מראה יותר שמרני ומאופק; ולצידם של אלה ישנם גם זרים אלגנטיים, מתוחכמים, מודרניים, עתיקים, מינימליסטיים ושופעים. כל שצריך הוא לבחור.


4.    עניין של תקציב- זרי כלות יכולים להיות יקרים ביותר. זרים הכוללים פרחים נדירים ויקרים כגון זרי סחלבים לא יתאימו לכלה שתקציבה מוגבל. אך אל חשש, ניתן לארגן זר פרחים יפפה גם במחיר סביר.


5.    סגנון האירוע- באירוע ערב נוצץ הזר יכול להיבלע לכן בחרי מתוך מגוון זרי כלה עשירים וגרנדיוזיים. באירוע צהרים בחרי זר עדין מצבעים בהירים.


6.    כלה מיוחדת ויוצאת דופן- כל החתונה מלאה בפרחים- זרים באולם, צמחיה בגן, זרים לשושבינות, קישוטי פרחים על החופה ושפע פרחים על השולחנות. הקפידי שזר הכלה שלך יהיה שונה ונבדל מיתר הפרחים באירוע ולא יחזור על סוג וצבע הפרחים הללו.


7.    התאמה אישית- הכי מומלץ לקבל בהזמנה אישית מחנויות המבצעות משלוחי פרחים בתל אביב זר כלות מותאם אישית המורכב מחומרים, פרחים וצבעים שאת בחרת כך שיקלע בדיוק לסגנון שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172057 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164288 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163492 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172057 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica