חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אם אס אן נדל"ן - השקעות נדל"ן בישראל

מאת: דב קידרנדל"ן30/04/20131459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השקעות בנדל"ן עם רווחים גבוהים - אם אס אן נדל"ן

כמו כל משקיע אחר, גם משקיעים בתחום הנדל"ן מעוניינים להפיק רווחים גבוהים ככל הניתן תוך סיכון כספים מינימלי. השקעות בנדל"ן נתפסות בכל רחבי העולם כבטוחות יותר בהשוואה להשקעה בבורסה. אדמות, דירות או בתים שומרים על ערכם, מעטים הם המקרים בהם הנכס מאבד מערכו. הנתונים מציעים עלייה משמעותית במחירי הדיור בשנים האחרונות. משקיעים שרכשו קרקעות חול בראשון לציון נחשבו לפני עשרות שנים למטורפים. כיום כולם כבר יודעים כי הם עשו את עסקת חייהם.

השקעות בנדל"ן בישראל אפשר למצוא בכל רחבי הארץ. סכומי הכסף והרווחים משתנים בהתאם לאזור ולסוג הנכס. משקיעים אשר רוכשים דירות בתל אביב או באזור המרכז יוכלו ליהנות מתשואות יציבות לטווח הארוך. קל יהיה למצוא שוכרים לדירה או למכור את הנכס במחיר גבוה ממחיר הקנייה. בשאר חלקי הארץ ניתן לרכוש נכסי נדל"ן במחירים נוחים יותר. בחינת פוטנציאל הרווחים, שווי הנכס וחשיבה לטווח הארוך נחוצים לקבלת ההחלטות הנכונות.

ייעוץ מקצועי לרווחים גבוהים

השקעות נדל"ן הן מקצוע לכל דבר. חברות נדל"ן בעלות מומחיות וניסיון בתחום מציעות למשקיעים ליווי צמוד. הצוות המקצועי מציע לכל משקיע נכסים מתאימים על פי סכומי הכסף שעומדים לרשותו, העדפות אישיות, מיקום מבוקש ורווחים נחוצים. הליווי המקצועי מונע טעויות והפסדים כספיים. כל נכס שמטופל על ידי חברות הנדל"ן הגדולות עובר בדיקות מקיפות. שמאי מקצועי בוחן את הנכס וקובע בהתאם את שוויו. אם אתם מעוניינים לרכוש נכסי נדל"ן בראש שקט, חברת MSN נדל"ן תשמח להציע לכם ליווי מקצועי.

רווחים גבוהים אפשר להפיק באמצעות רכישת דירות במחירים נמוכים ומכירתן במחיר גבוה לאחר שיפוץ או חלוקת הדירה. אם רכשתם אדמה חקלאית או מגרש ריק והצלחתם למכור אותם לקבלן בנייה תוכלו גם כן להפיק רווחים גבוהים. השקעות נדל"ן טומנות בחובן פוטנציאל רב, בכדי לממש אותו יש לקבל החלטות נכונות ולבחור את אפיקי ההשקעה שעונים על הצרכים שלכם. ישראלים רבים בוחרים כיום בהשקעות נדל"ן בחו"ל, דירות ובתים נרכשים למטרת השקעה בארצות הברית, בברלין, במזרח אירופה, במרכז אמריקה ובמדינות המזרח הרחוק.

המשקיעים הישראלים מוצאים מעבר לים אפיקי השקעה שמביאים עמם תשואות גבוהות בהשוואה לתשואות שמציע השוק הישראלי. מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל מעודדים השקעות מעבר לים. כל חברת נדל"ן גדולה כבר מציעה ללקוחותיה גם אפשרויות להשקיע מעבר לים. תעוזה, יצירתיות וחשיבה לטווח הארוך הם שמרכיבים תיק השקעות מוצלח, יציב ורווחי לטווח הארוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דב קידר @ אם אס אן נדל"ן (MSN נדל"ן) ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דב קידר

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica