חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זרועות לתליית מסכי טלויזיה

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/20137912 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
זרועות תלייה לטלויזיות דקות

מבלי שנשים לב חיינו מלאים בזרועות תלייה לשימושים שונים. זרועות התלייה משמשים אותנו לכל מיני מטרות ועיקרן הן נוחיותן והחיסכון במקום שהן מאפשרות. זרוע לטלוויזיה לדוגמא הוא מתקן נפוץ שניתן למצוא כמעט בכל בית ובשימושים רבים. חשוב להבין את שימושיהם השונים של זרועות תלייה בכדי לקבל מושג לגבי מיקסום חלל החדר ונוחיות המשתמש במכשירי החשמל השונים.

התאמה של הזרוע למסך הטלויזיה

ישנם הרבה סוגים של זרועות תלייה. זרוע תלייה לטלוויזיה היא זרוע שלוקחת בחשבון את הגודל של מסך הטלוויזיה וכמו כן גם את משקלו. לאחר מכן מתאימים זרוע לשימושים הנחוצים תלייה לגובה או תלייה אופקית לדוגמא. כיום כל זרוע לטלויזיה ניתנת לכיוונון (ובחלקן אף באמצעות שלט רחוק) מה שהופך אותה לנוחה לשימוש גם בבית וגם בכל מקום ציבורי אחר כמו מסעדות, חדרי כושר ועוד. זרוע תלייה למכשירים חשמליים תיקח בחשבון פרמטרים חשובים כמו למשל הזוויות הרצויות מן הקיר. אנשים רבים משתמשים בזרועות תלייה למקרן לדוגמא. שימוש זה חוסך בהרבה כאב ראש מאחר ותולים את המכשיר מן התקרה וניתן למעשה לקבוע את הגובה הרצוי לנו ואת המרחק שלנו מן הקיר. המקרן יושב ישר על הזרוע וכך למעשה מקרין תמונה למסך.אנשים שלא משתמשים בזרוע תלייה למסך מוצאים עצמם מסתבכים למצוא זווית שתהיה רחוקה מספיקה מן הקיר ותקרין בצורה בהירה וטובה, מבלי שתפגע במקורות אחרים שיעשו צל על התמונה המוקרנת. עד שמשיגים חדות טובה מספיק וזווית ישרה ומתעייפים. את הקושי הזה פותרת זרוע חשמלית וזו הסיבה שזרועות חשמליות תפסו תאוצה כה רבה בשנים האחרונות. השימוש בהם פשוט ונח וניתן בלחיצת כפתור להגדיר את גובה המכשיר מן התקרה ומטה.

כלי העבודה הדרושים

זרועות לטלוויזיה הוא השימוש הביתי הנפוץ ביותר של זרועות תלייה. אנשים רבים לא רוצים לשלם לאיש מקצוע לבוא ולתלות להם את הזרוע על הקיר ונתקלים בקשיים בהתקנה. הסיבה לכך היא שאין להם את הכלים הנכונים והידע המדוייק לתלות את המתקן לקיר. רצוי מאוד להשתמש במדריכים לפני שמתחילים לחורר את הקיר ולוודא מראש שיש לכם את כל הכלים הרצויים למען שהתלייה תצא מוצלחת. רצוי מאוד שתליית זרוע ברקן לטלויזיה תתבצע על קיר בטון עם עוגנים לברגים במידה ואתם רוצים לתלות זרוע לטלויזיה על קיר גבס, העדיפו לקרוא לאיש מקצוע שיעשה זאת, קיר גבס דורש טיפול מיוחד ולעיתים הכנה מוקדמת ובניית מתקן נוסף שיוכל להחזיק את הזרוע. גובה אידיאלי של הטלוויזיה יקח בחשבון את תנוחת המשתמש (ישיבה או שכיבה). חשוב לעבור שלב שלב בהתקנת המתקן כולל סימונים עם עיפרון ופלס כדי לא לתלות את הזרוע עקום.בברכה,

סטריאו סאונד משווקת זרועות לטלויזיה ומספקת שירות התקנות מקצועי

טלפון לבירורים והזמנות: 052-9097651 | דף הבית: surround-sound.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות sitelinx.co.il, שירותי בנייה וקידום אתרי אינטרנט מקצועיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמיר פרל

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: תמיר פרלאבטחת הבית04/12/171939 צפיות
אם יש לך מצלמות אבטחה סביר להניח שאתה לא רוצה שהן ייפגעו או ייהרסו. כנראה גם ניתן לומר בבטחה שאתה לא רוצה שמצלמות האבטחה שלך ייגנבו. אף על פי שמאוד נדיר שפושעים יגנבו מצלמת אבטחה במקום לפגוע בה, זה לא בלתי אפשרי.

מאת: תמיר פרלטלפונים סלולריים11/06/154146 צפיות
על היתרונות בפיתוח אפליקציות Native עבור ארגון ו\או עסקים. עם כל ההתפתחות הטכנולוגית והבחירה הרחבה בשימוש בסמארטפונים וטאבלטים לצריכת מידע, מעולם לא היה זמן טוב יותר לשקול פיתוח אפליקציה לעסק שלך.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים11/06/153632 צפיות
מצלמת אבטחה היא כלי טכנולוגי יעיל ביותר שמסייע באבטחת משרדים ומקומות עבודה למיניהם, מוסדות ציבוריים, בתי אב פרטיים, אזורי מפגש הומי אדם כגון גנין ציבוריים, תיאטרונים ועוד. השוק מציע מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה, במאמר הבא נסקור את הסוגים.

מאת: תמיר פרלצרכנות16/09/141330 צפיות
איך תבחרו זרועות ברקן טובות? יש כמה פרמטרים לבחירת זרועות ברקן טובות. הראשון והחשוב מכולם הוא בטיחות! בטיחות! בטיחות!

מאת: תמיר פרלצרכנות05/03/141274 צפיות
מערכת קולנוע ביתית מורכבת מכמה מרכיבים בסיסיים. בכל אחד ממרכיבי המערכת ישנם קריטריונים אותם חשוב לבדוק לפני שבוחרים ורוכשים את המוצר עצמו. להלן פירוט של המרכיבים השונים במערכת קולנוע ביתית והקריטריונים לבחירתם.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/131494 צפיות
השוק המתפתח של רמקולים שקועים מאפשר היום לצרכן בחירה בלתי מתפשרת על צרכיו האישיים. רמקולים שקועים נותנים מענה לדרישות עיצוביות מצד אחד ומאידך הלקוח אינו צריך להתפשר על איכות. הצמיחה הניכרת בתחום מאפשרת לצרכן לבחור את איכות המוצר עד לפרטים הקטנים ביותר כמו צורה, גודל, כמות רמקולים ומיקום. טווח המחירים נע ממחיר נמוך מאוד לגבוה מאוד, החלטה שקולה תענה על צרכיו של הלקוח הפרטי שיחליט להתקין רמקולים שקועים בביתו.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192902 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161828 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161686 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica