חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תגן על התצלומים ממצלמת האבטחה שלך

מאת: תמיר פרלאבטחת הבית04/12/20171943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כך תגן על התצלומים ממצלמת האבטחה שלך

אם יש לך מצלמות אבטחה סביר להניח שאתה לא רוצה שהן ייפגעו או ייהרסו. כנראה גם ניתן לומר בבטחה שאתה לא רוצה שמצלמות האבטחה שלך ייגנבו. אף על פי שמאוד נדיר שפושעים יגנבו מצלמת אבטחה במקום לפגוע בה, זה לא בלתי אפשרי.פריצה למערכת אבטחה על ידי פושעים היא גם דבר שעלול לקרות. מצלמות אבטחה מצלמות ללא הבחנה, אלא אם הן מכוונות על ידי המשתמש. זה אומר שניתן להשתמש במצלמות אבטחה כדי לעקוב הן אחרי המעשים שלך והן אחרי המעשים של הפושע. אם פושע מצליח לקבל גישה לתצלומים ממצלמת האבטחה שלך כדי לראות מה אתה עושה במהלך שעות היום, הוא עשוי להבחין בדפוס או אפילו להשתמש בתצלומים בזמן אמת כדי לבצע נגדך פשעים בצורה יעילה.כמובן שפושע צריך להיות פיקח למדי כדי לפרוץ למצלמות האבטחה שלך ולהשתמש בהן נגדך, אך ישנם מספר דברים שאותם ניתן לעשות כדי לשפר את האבטחה של התצלומים ממצלמת האבטחה שלך, כגון:

שינוי סיסמאות

הכלל הראשון של הסיסמאות הוא לעולם לא להמעיט בחשיבותה של סיסמה חזקה. הכלל השני הוא לעולם לא להעריך יתר על המידה את יכולותיה של סיסמה חזקה. שנה את הסיסמאות שלך באופן קבוע, אפילו אם אתה יודע שהן חזקות, ונסה להפוך אותם לאקראיות ככל הניתן. אנחנו לא מתכוונים לכך שהסיסמה שלך תהיה מילה אקראית בשפה האנגלית, אלא לכך שהסיסמה שלך תהיה יצירה שמשלבת אותיות, מספרים, וסימנים מיוחדים, למשל:  .1d!rtyu84#?b

היה מעודכן

שדרג את הקושחה של מערכת האבטחה שלך בכל פעם שיוצא עדכון. התוכנה צפויה לפתח נקודות רגישות ככל שהיא מתיישנת, מה שאומר שפושעים יותר צפויים למצוא את הרגישויות האלה במערכת ישנה יותר מאשר במערכת חדשה יותר. רישום המצלמה שלך אצל היצרן גם יכול לעזור לך להישאר מעודכן ולהתמודד עם בעיות שאותן היצרן מגלה בטכנולוגיה שלו.

סילוק של סיכונים בלתי רצויים

אחסון בענן הוא כלי שפותח לצרכי נוחות, אך כאשר אתה מאפשר לעצמך דברי מותרות בעת השימוש במצלמה שלך, אתה חושף את התצלומים שלך לסיכונים רבים יותר. כאשר אתה הופך את התצלומים שלך לנגישים בענן, אתה הופך אותם לפגיעים לא רק עבור פריצות לעסק שלך, אלא גם עבור פריצות אשר מכוונות נגד ספק שירותי הענן שלך. תשקול את היתרונות והחסרונות של אחסון בענן והנגישות למערכת האבטחה שלך, לפני שתרכוש את המערכת שלך.

מסקנה

כאשר אתה חושב על דרכים ממשיות להגנה על המצלמות שלך מפני פושעים, אל תזניח את ההגנה על התצלומים ממערכת האבטחה שלך. יצירה של סיסמאות חדשות וחזקות, שמירה על תוכנה עדכנית, והפחתת מספר מקומות האחסון של תצלומי האבטחה, יכולים לסייע לך בשיפור האבטחה שלך.כתבה מומלצת: כך תגן על האזורים הרגישים ביותר לפריצות בביתך נכתב ע"י צוות alsec.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות sitelinx.co.il, שירותי בנייה וקידום אתרי אינטרנט מקצועיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמיר פרל

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: תמיר פרלטלפונים סלולריים11/06/154148 צפיות
על היתרונות בפיתוח אפליקציות Native עבור ארגון ו\או עסקים. עם כל ההתפתחות הטכנולוגית והבחירה הרחבה בשימוש בסמארטפונים וטאבלטים לצריכת מידע, מעולם לא היה זמן טוב יותר לשקול פיתוח אפליקציה לעסק שלך.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים11/06/153636 צפיות
מצלמת אבטחה היא כלי טכנולוגי יעיל ביותר שמסייע באבטחת משרדים ומקומות עבודה למיניהם, מוסדות ציבוריים, בתי אב פרטיים, אזורי מפגש הומי אדם כגון גנין ציבוריים, תיאטרונים ועוד. השוק מציע מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה, במאמר הבא נסקור את הסוגים.

מאת: תמיר פרלצרכנות16/09/141332 צפיות
איך תבחרו זרועות ברקן טובות? יש כמה פרמטרים לבחירת זרועות ברקן טובות. הראשון והחשוב מכולם הוא בטיחות! בטיחות! בטיחות!

מאת: תמיר פרלצרכנות05/03/141277 צפיות
מערכת קולנוע ביתית מורכבת מכמה מרכיבים בסיסיים. בכל אחד ממרכיבי המערכת ישנם קריטריונים אותם חשוב לבדוק לפני שבוחרים ורוכשים את המוצר עצמו. להלן פירוט של המרכיבים השונים במערכת קולנוע ביתית והקריטריונים לבחירתם.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/137944 צפיות
מבלי שנשים לב חיינו מלאים בזרועות תלייה לשימושים שונים. זרועות התלייה משמשים אותנו לכל מיני מטרות ועיקרן הן נוחיותן והחיסכון במקום שהן מאפשרות. זרוע לטלוויזיה לדוגמא הוא מתקן נפוץ שניתן למצוא כמעט בכל בית ובשימושים רבים. חשוב להבין את שימושיהם השונים של זרועות תלייה בכדי לקבל מושג לגבי מיקסום חלל החדר ונוחיות המשתמש במכשירי החשמל השונים.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/131496 צפיות
השוק המתפתח של רמקולים שקועים מאפשר היום לצרכן בחירה בלתי מתפשרת על צרכיו האישיים. רמקולים שקועים נותנים מענה לדרישות עיצוביות מצד אחד ומאידך הלקוח אינו צריך להתפשר על איכות. הצמיחה הניכרת בתחום מאפשרת לצרכן לבחור את איכות המוצר עד לפרטים הקטנים ביותר כמו צורה, גודל, כמות רמקולים ומיקום. טווח המחירים נע ממחיר נמוך מאוד לגבוה מאוד, החלטה שקולה תענה על צרכיו של הלקוח הפרטי שיחליט להתקין רמקולים שקועים בביתו.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica