חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשוב לבדוק במרכיבים של מערכת קולנוע ביתית?

מאת: תמיר פרלצרכנות05/03/20141276 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה חשוב לבדוק בכל אחד מהמרכיבים של מערכת קולנוע ביתית?

מערכת קולנוע ביתית מורכבת מכמה מרכיבים בסיסיים. בכל אחד ממרכיבי המערכת ישנם קריטריונים אותם חשוב לבדוק לפני שבוחרים ורוכשים את המוצר עצמו. להלן פירוט של המרכיבים השונים במערכת קולנוע ביתית והקריטריונים לבחירתם.

המרכיבים של מערכת קולנוע ביתית

מערכת קולנוע ביתית מורכבת מהחלקים הבאים:

מסך: הרמקול אחראי על איכות התמונה. המסך צריך להיות גדול ושטוח. מומלץ לרכוש מסך HD המספק את התמונה הברורה והאיכותית ביותר.

רסיבר: רסיבר הוא מרכיב בעל שני תפקידים: מגבר וכן מעביר צליל בין חלקי המערכת ובמיוחד בין הרמקולים השונים.

רמקולים: הרמקולים אחראים על איכות הצליל במערכת קולנוע ביתית. הרמקולים נבדלים ביניהם בגודל, באיכות ובמספר. מספר הרמקולים הנפוץ למערכת קולנוע ביתית נקרא 5.1 , המורכב מ – 5 רמקולים גדולים, ורמקול קטן יותר (0.1 ) הנקרא סאב וופר.
DVD\סטרימר: ה- DVD\סטרימר משמש כמקור נגינה הן של המוסיקה והן של הסרטים המוקרנים במערכת.

מה חשוב לבדוק לגבי כל אחד מהחלקים של מערכות קולנוע ביתיות?

DVD: מומלץ שהנגן של מערכת קולנוע ביתית יהיה מסוגל לקרוא את כל סוגי הדיסקים, גם דיסקים צרובים. כמו כן חשוב שיהיה מסוגל לספק תמונה איכותית ובכמה שיטות שידור על מנת למקסם את אופציות איכויות הצפייה. מומלץ שהמכשיר יהיה מולטיויז'ן, כך שיוכל לנגן סרטים מכל האזורים (zones). מומלץ לבדוק שלמכשיר יש יציאות קול אנאלוגיות ודיגיטאליות, כך שיוכל להתחבר לכמה שיותר מכשירים. תפעול ידידותי למשתמש. מחיר: בסביבות 500 ₪.

רמקולים: כאמור, ההרכב המומלץ הוא הרכב של 5.1 , שמשמעותו, 5 רמקולים + סאב וופר המפיק את הצלילים הנמוכים. במקרה של הרמקולים, ככל שהם גדולים יותר, כך איכות הצליל תהיה גבוהה יותר.

רסיבר: על הרסיבר לכלול כמות כמה שיותר גבוהה של חיבורים, ובכמה שיותר שיטות פענוח קול. ההגברה של הרסיבר צריכה להיות איכותית וטובה, וכך גם החיבור שלו לכל הרמקולים. מבחינת שיטות פענוח הקול, מומלץ לבחור בין השיטות DTS או דולבי דיגיטל 5.1 . שיטות אלה מספקות את הצליל האיכותי ביותר. רסיבר טוב יעלה בסביבות 2000 ₪.

מסך: בחירת המסך וגודלו צריכה להתאים קודם כל לגודל החלל בו מתכוונים למקם את מערכת הקולנוע הביתי. מסך גדול מאד איננו מתאים לחלל קטן, ולהיפך. מומלץ למדוד בבית את המרחק בין הכורסה למקום בו רוצים להציב את המסך. להגיע עם סרט המדידה לחנות ולעמוד באותו מרחק מול המסך (אותו מרחק כמו בבית). בשלב זה יש לבדוק האם גודל המסך מתאים למרחק בביתכם. בחירת מרכיבים איכותיים למערכת קולנוע ביתי, מבטיחה חווית צפייה והאזנה מעולם אחר, בדיוק כפי שלא יכלתם לדמיין.

בברכה, צוות סראונד סאונד

052-9097651

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות sitelinx.co.il, שירותי בנייה וקידום אתרי אינטרנט מקצועיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמיר פרל

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174167 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: תמיר פרלאבטחת הבית04/12/171942 צפיות
אם יש לך מצלמות אבטחה סביר להניח שאתה לא רוצה שהן ייפגעו או ייהרסו. כנראה גם ניתן לומר בבטחה שאתה לא רוצה שמצלמות האבטחה שלך ייגנבו. אף על פי שמאוד נדיר שפושעים יגנבו מצלמת אבטחה במקום לפגוע בה, זה לא בלתי אפשרי.

מאת: תמיר פרלטלפונים סלולריים11/06/154148 צפיות
על היתרונות בפיתוח אפליקציות Native עבור ארגון ו\או עסקים. עם כל ההתפתחות הטכנולוגית והבחירה הרחבה בשימוש בסמארטפונים וטאבלטים לצריכת מידע, מעולם לא היה זמן טוב יותר לשקול פיתוח אפליקציה לעסק שלך.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים11/06/153633 צפיות
מצלמת אבטחה היא כלי טכנולוגי יעיל ביותר שמסייע באבטחת משרדים ומקומות עבודה למיניהם, מוסדות ציבוריים, בתי אב פרטיים, אזורי מפגש הומי אדם כגון גנין ציבוריים, תיאטרונים ועוד. השוק מציע מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה, במאמר הבא נסקור את הסוגים.

מאת: תמיר פרלצרכנות16/09/141331 צפיות
איך תבחרו זרועות ברקן טובות? יש כמה פרמטרים לבחירת זרועות ברקן טובות. הראשון והחשוב מכולם הוא בטיחות! בטיחות! בטיחות!

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/137938 צפיות
מבלי שנשים לב חיינו מלאים בזרועות תלייה לשימושים שונים. זרועות התלייה משמשים אותנו לכל מיני מטרות ועיקרן הן נוחיותן והחיסכון במקום שהן מאפשרות. זרוע לטלוויזיה לדוגמא הוא מתקן נפוץ שניתן למצוא כמעט בכל בית ובשימושים רבים. חשוב להבין את שימושיהם השונים של זרועות תלייה בכדי לקבל מושג לגבי מיקסום חלל החדר ונוחיות המשתמש במכשירי החשמל השונים.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/131496 צפיות
השוק המתפתח של רמקולים שקועים מאפשר היום לצרכן בחירה בלתי מתפשרת על צרכיו האישיים. רמקולים שקועים נותנים מענה לדרישות עיצוביות מצד אחד ומאידך הלקוח אינו צריך להתפשר על איכות. הצמיחה הניכרת בתחום מאפשרת לצרכן לבחור את איכות המוצר עד לפרטים הקטנים ביותר כמו צורה, גודל, כמות רמקולים ומיקום. טווח המחירים נע ממחיר נמוך מאוד לגבוה מאוד, החלטה שקולה תענה על צרכיו של הלקוח הפרטי שיחליט להתקין רמקולים שקועים בביתו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214241 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204378 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205280 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica