חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוחלת חיי בוגנוויליה באגרטל שבבית הלקוח

מאת: דודיתצרכנות05/05/2013951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בוגנוויליה הוא צמח קוצני בעל פרחים שמוצאו בדרום אמריקה. הצמח נקרא על שמו של לואי אנטואן דה בוגנוויליה, אדמירל ומגלה ארצות צרפתי. ייחודו של הצמח הוא בשלל הגוונים בהם הוא מופיע - לבן, גוונים שונים של אדום וורוד, סגול וכחול, אך למעשה צבע הפריחה של הבוגנוויליה הוא צהבהב בלבד. "הסוד" טמון בכך שהפרח עצמו קטן למדי, והוא מגיעה לקוטר ממוצע של חצי סנטימטר. בשל גודלו הקטן של הפרח, "גייסה" הבוגנוויליה את העלים הסמוכים לפרח לעזרה ב"פיתוי" מאביקים על ידי צבעים עזים, וכך מצטיירים העלים כחלק מהפרח עצמו. הבוגנוויליה הוא צמח פופולארי בגינות נוי ובקישוט מרפסות בעיקר במדינות דרום אסיה, דרום אמריקה ובמדינות הים התיכון. בחלק ממדינות אלו נהוג לגדל את הפרח בצורה מסחרית ולהזמין משלוחי פרחים של זרי פרחים שכוללים פרח זה.

בהיות הבוגנוויליה צמח שמקורו מהאזור הטרופי של דרום אמריקה, הוא צמח שאוהב אור, חום והוא צורך מים רבים. אחסונו ללא מים בטמפרטורות של מעל ל- 10°c גורמת לפגיעה קשה שמקצרת מאד את תוחלת חיי הפרח.

תוחלת חיי הבוגנוויליה מושפע מגורמים רבים שכוללים בין השאר: התכונות הגנטיות של הזן הנבדק, תנאי גידולו, תנאי האחסון והטיפול מרגע הקציר ועד שהפרח מגיע לאגרטל. בטבלה שלהלן מובאים נתונים ממחקרים מקצועיים בנושא:

תוחלת חיי בוגנוויליה (בימים) מרגע הקציר

טמפרטורת אחסון °c (מעלות צלזיוס)           10         20        28
ללא תוספי מזון                                         10          6          4
עם תוספי מזון                                          13         11         7

טבלה זו מראה שלבוגנוויליה יש תוחלת חיים ממוצעת, כאשר לטמפרטורת החדר שבו הפרח נמצא יש השפעה בינונית, שמתבטאת בקיצור תוחלת החיים בפי אחד וחצי בהעלאת הטמפרטורה מ- 10°c ל- 20°c. בנוסף, מתן תוספי מזון, בעיקר סוכר, מאריך את חיי הפרח ב- 3-5 ימים. טבלה זו גם מדגישה את חשיבות הטיפול המקצועי שפרחים קטופים כפי שמתבצע ע"י חנויות פרחים מקצועיות, קרי, מתן תוספי מזון מתאימים, שמירה על טמפרטורה רצויה, הקפדה על החלפת המים וגיזום קצות הענפים.

לסיכום, למרות שהבוגנוויליה אינו פרח שמשווק בחנויות פרחים ולכן אינו מקובל בהזמנות של משלוחי פרחים , ניתן ללמוד ממחקרים שנעשו בפרח זה על חשיבות הטיפול המקצועי והאיכותי שמביא לשיפור משמעותי בתוחלת חיי הפרחים.

אודות הכותבת - הכותבת הינה שוזרת פרחים מקצועית ולאחר התנסויות רבות, היא ממליצה להזמין משלוחי פרחים באתר באליזר www.balizer.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161586 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161703 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161670 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161395 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161382 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161232 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161047 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214211 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204349 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205251 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194163 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193392 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193436 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182909 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica