חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת נמלים- סקירה:

מאת: רונן חזיהדברה06/05/2013843 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברת נמלים- סקירה:

נמלים בבית- התופעה:

ייתכן כי יום אחד, תראו לפתע פתאום, נמלה קטנה רצה על רצפת הבית שלכם. ייתכן כי תגלו את הנמלה בקרבת השירותים ובמקרים מאד לא נעימים וללא ספק גם לא רצויים- תמצאו את הנמלה דווקא על השיש במטבח שלכם. העניין הוא, שאם הייתם יכולים לסיים את הסיפור בכך שהייתם מסלקים את הנמלה היחידה שזיהיתם, ייתכן כי לא היה צורך כלל לדון בנושא של הדברת נמלים. אולם, למרבה הצער, בדרך כלל אם מופיעה נמלה אחת קטנה, זה סימן מבשר לבאות. הבאות הן כנראה אוסף של נמלים המגיעות לבית שלכם, טור אחר טור ומזדחלות לכל מקום. נמלה אחת קטנה שנמצאה בסלון יכולה להיות ניבוי לכמות אדירה של נמלים על השיש שלכם או אולי בחדרי הילדים המלאים פירורים של מאכלים שהתפלחו להם לחדרים. לכן, נמלים בבית הן תופעה שבדרך כלל דורשת התייחסות ולא ניתנת לפיתרון שהינו אך ורק זמן.

הדברת נמלים עצמאית על ידי חומר הדברה קנוי:

כיום, חנויות ומרכולים רבים מציעים לכם למכירה מגוון מוצרי הדברה. בדרך כלל, מדובר בחומר הדבר המגיעה בצורת ספריי אותו צריך לרסס במקומות מסוימים. עם השנים, הדברת נמלים עצמאית, ככלל ההדברות שנעשות באופן עצמאי, הצריכו את החברות השונות להוציא חומרי הדברה ייעודיים לסוגים שונים של "מזיקים". כך, אתם יכולים לפנות לחנות ולקנות ספריי נגד מקקים, ספריי ייעודי נגד יתושים וכמובן שישנו גם ספריי ייעודי נגד נמלים. הרעיון מאחורי חומרי הדברה אלו, הוא ליצור הדברה ביתית איכותית יותר שלצורכה נלקחים בחשבון קריטריונים כגון סוג "המזיק" אותו אנחנו רוצים להוציא משטח הבית שלנו. למרבה הצער, הדברת נמלים ביתית, יכולה להיות בלתי מספקת במקרים מסוימים. לצורך הבנה של העניין, חשוב לדעת שנמלים בדרך כלל משתייכות לקבוצה משלהן. בדרך כלל, כאשר מבצעים הדברת נמלים ביתית, מטפלים בנמלים שאנחנו רואים בבית. אולם, נמלים אלה הינן רק סימפטום של החולי האמיתי- הלוא הוא קן הנמלים עצמו שעשוי להיות ממוקם במגוון מקומות בבית שלכם. כאשר אתם מרססים באופן רנדומאלי או אפילו באופן מתוכנן אזור מסוים- ייתכן שאתם פוגעים אך ורק בנמלים שלא נוכחות בקן אך בו בזמן מפספסים את קן הנמלים עצמו המהווה את המקור לתופעה כולה. לכן, הדברת נמלים ביתית עשויה בהחלט להיות לא מספקת.

הדברה על ידי גורם מקצועי:

כיום ישנן הרבה מאד חברות ואף אנשים פרטיים שנותנים שירותי הדברה איכותיים ביותר. השירותים ניתנים במגוון של תחומים וביניהם גם בתחום של הדברת נמלים ממש. בדרך כלל, כאשר פונים למקום המספק שירות אמין של הדברת נמלים, תוכלו לקבל שירות מקצועי שישים סוף להופעת נמלים בבית שלכם. כחלק מהליך הדברת נמלים, כמו כל הדברה באשר היא, כנראה שתצטרכו לפנות את הבית לכמה שעות על מנת לוודא שאינכם שואפים חומרים מסוכנים כלשהם. בדרך כלל, המדביר יטפל בעיקר באזורים בבית שעליהם אתם מעידים כי הם "נגועים" בנמלים. במקומות אלו תינתן תשומת לב רבה יותר לחיפוש אחר הקן המהווה מקור לנמלים. כדי לוודא שההדברה נעשית באופן יסודי, גם שאר הבית ירוסס בעיקר בקצוות המהווים בדרך כלל "אתרים מועדפים" על אורחות כמו הנמלים. קיימות היום שיטות שונות המשמשות אנשי הדברה בתחום. בין השיטות הרבות ישנה שיטה בעלת כמות השלכות שליליות מצומצמת ביותר, הלוא היא השיטה של הדברה ירוקה.

הדברה ירוקה- מה זה אומר ולמה זה כדאי?:

הדברה ירוקה הינה הדברה שמתבצעת תוך לקיחה בחשבון של נושאים הקשורים לאיכות הסביבה. חומרי הדברה נועדו על מנת להשמיד את הנמלים. כמובן שכחלק ממטרה זו, ייתכן כי חומרי הדברה בהם נעשה שימוש, פוגעים בסביבה. כדי להתגבר על הפגיעה בסביבה כמה שרק אפשר, פותחו טכניקות של הדברה ירוקה שמנסות לצמצם את הפגיעה בסביבה ובתוכה גם בכם ממש. לרוב, כאשר מדובר בשיטה של הדברה ירוקה, חומרי ההדברה בהם עושים שימוש מבוססים על בסיס צמחים. חומרים אלו מאושרים על ידי משרד הבריאות ומופקים באופן שמנסה לצמצם את הפגיעה בסביבה שלכם. המודעות לצורך בשיטות הדברה ירוקה מפותחות הולכת וגוברת ובהתאם מפותחות עוד ועוד שיטות. למשל, השיטה של הדברה באמצעות ג'ל תופסת תאוצה. בשיטה זו, החומר הרעיל הינו מרכיב שולי שמצורף לפיתיונות עבור הנמלים. כך, החומר נלקח על ידי הנמלים לקן שם הנמלים נפגעות ממנו באופן ישיר והסביבה הרבה יותר מוגנת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141214 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142561 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141595 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141334 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141231 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141330 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141258 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181666 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181355 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica