חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור מערכת ניהול תוכן לאתר

מאת: אייל מנקרניהול תוכן06/05/2013870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמחליטים שהגיע הזמן לבנות אתר, השאלה שבאה מיד אחרי היא כמובן - כיצד נעשה זאת? האם על בסיס מערכת מובנית, או על מערכת שנזמין ותיבנה באופן אישי לאתר שלנו? כיום רבים מעדיפים לבחור במערכת ניהול תוכן מובנית, וזאת משום שמדובר במערכות יעילות במיוחד שגם עוזרות לחסוך בתקציב בניית האתר באופן מהותי. כעת נשאלת שאלה נוספת - באיזו מערכת ניהול תוכן נבחר? מבין כל מערכות ניהול התוכן הקיימות בשוק, הפופולאריות ביותר הן וורדפרס וג'ומלה. הסיבה לפופולאריות של שתי אלו היא שמלבד כל היתרונות שלהן, הן על בסיס קוד פתוח. בזכות אותו קוד פתוח שיש במערכות וורדפרס וג'ומלה, התפתחה קהילה רחבה מאוד בעולם של מערכות אלו, שממנה יוצאים עדכונים, שיפורים ותוספים חדשים לאתרים אלו בתדירות גבוהה מאוד.

אז וורדפרס או ג'ומלה?

באתרי וורדפרס יש יתרון מהותי - הניהול בהם הוא מהנוחים שידענו. מערכת ניהול התוכן הזו יועדה תחילה לבלוגים שרצו לבנות אתרים פשוטים ולעדכן אותם בתכנים רבים בקלות ובמהירות - ועם הזמן, כשיותר ויותר אנשים שמו לב עד כמה מערכת זו פרודוקטיבית, הם ביססו אתרים מסוגים נוספים על בסיס וורדפרס וכך וורדפרס הפכה לאחת מהמערכות ניהול התוכן הנפוצות ביותר בעולם. כל אחד יכול לנהל אתר וורדפרס גם אם אינו יודע דבר בתחום האינטרנט, וההתרגלות לניהול באתרי וורדפרס מהירה במיוחד.

ג'ומלה, לעומת זאת, נחשבת לעיתים ליותר מתקדמת מאשר מערכת וורדפרס - אך עם השכלולים באות גם הבעיות. אתרי ג'ומלה פחות ידידותיים למשתמש, ולא כל אחד יצליח לנהל אותם בקלות כמו את אתרי וורדפרס. כמו כן, גם העיצובים בה פחות מגוונים מאשר לאתרי וורדפרס.

לסיכומו של עניין, לכל אחד מתאימה מערכת ניהול תכנים אחרת - ותוכלו להחליט האם כדאי לכם לבסס את אתרכם על וורדפרס או ג'ומלה רק לאחר שתגדירו את מטרות האתר ואופיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל מנקר

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים09/06/13995 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב. העיצוב משפיע באופן ישיר על הרושם הראשוני שנוצר בקרב ה

מאת: אייל מנקרקידום אתרים09/06/131161 צפיות
כבר בזמן שבונים את האתר, חשוב להתייחס לאופן קידומו במנועי החיפוש. במידה ולא תהיה מחשבה תחילה, כנראה שנצטער על כך מאוד אחר כך. בסיס שמותאם לקידום האתר חשוב מאוד, וניתן להשיג אחד כזה בשתי צורות - או להתחיל לכתוב בשפת תכנות, או פשוט לבנות אתר על בסיס מערכת וורדפרס. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן לאתרים תחת קוד פתוח, שמופצת בחינם ברשת. וורדפרס עומדת מאחורי מאות אלפי אתרים ומייעלת את הליכי הקידום שלהם באופן ניכר. גם אם נדמה לכם שמעולם לא נתקלתם באתר וורדפרס, רוב האתרים שאתם גולשים בהם מבוססים עליה.

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים02/06/13899 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב.

מאת: אייל מנקראינטרנט - כללי26/05/131115 צפיות
אנחנו לא מפסיקים לשמוע את המילה "וורדפרס" כל הזמן, וכשמדברים על הקמת אתרים אין סיכוי שמושג זה לא יעלה - אבל על מה בכלל כל הרעש? הרי זוהי מערכת ניהול תוכן די פשוטה, שבהתחלה תוכננה עבור ניהול בלוגים - אז כיצד היא הפכה בעשור אחד - מאז שפותחה בשנת 2003 ועד היום - לדרך הכי פופולארית לבניית אתרים? כיום יותר מ-300 מיליון אתרים בכל השפות ומכל רחבי העולם מבוססים על מערכת וורדפרס, ו-6% מ-10,000 האתרים הגדולים בעולם גם הם בנויים במערכת זו?

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים19/05/131230 צפיות
הקמת אתר לעסק מביאה בסופו של דבר להגדלת רווחים - אך תחילת הדרך דורשת הוצאות כספיות. לכן, לקוחות רבים של בניית אתרים מחפשים דרך להוזיל את התהליך ולבנות אתר בדרך זולה יחסית. אחת הדרכים שעונות על מטרה זו ונהיו פופולאריות מאוד עם הזמן היא בניית אתרים על בסיס מערכת ניהול וורדפרס. וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן של אתרים המופצת חינם, ואף ניתן לעצב אותה בחינם - באמצעות תבניות וורדפרס. תבניות וורדפרס בעצם "מתלבשות" על המבנה של אתר הוורדפרס וכך מקנות לו את העיצוב שלו.

מאת: אייל מנקרמסחר אלקטרוני13/05/131182 צפיות
בניית חנות וירטואלית הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, ואפילו ותיקי המסחר הישן שמחזיקים חנות פיזית כמיטב המסורת פותחים לעצמם גם חנות וירטואלית - אפילו אלו שתמיד חשש מהאינטרנט. הסיבה לכך ברורה למדי - בניית חנות אונליין ממנפת את העסק באופן אדיר, מעניקה לו חשיפה לקהל לקוחות חדש ואינסופי ומאפשרת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הותיקים - והכל בלחיצת כפתור.

מאת: אייל מנקרעסקים מקוונים13/05/131089 צפיות
עם השנים, ככל שאנחנו הופכים להיות יותר תלויים באינטרנט, כך גם הרגלי הצריכה שלנו משתנים. בזמן האחרון ניתן לראות גידול חד במספר החנויות המקוונות לעומת ירידה בחנויות הפיזיות - וברור מדוע. לחנויות הוירטואליות יתרונות רבים לשני הצדדים - גם לקונה וגם למוכר, וכך יותר ויותר עסקים מצרפים בניית חנות וירטואלית לעסק שלהם או אפילו מחליטים לנהל את המכירות אך ורק באמצעות הרשת.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183773 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182816 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144132 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148383 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica