חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד נדל"ן ? לאיזו מטרה?

מאת: גל גבעתינדל"ן06/05/2013742 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנו ניגשים לבצע עסקת מקרקעין, טוב יהיה אם נשכור את שירותיו של עו"ד נדל"ן.רכישה או השכרה של מקרקעין יכולה להיות מאוד מורכבת ולכן חשוב לקבל ליווימעורך דין נדל"ן מקצועי ובעל ניסיון שיידע לייעץ לנו לאורך כל הדרך עדלסיום וחתימה על העסקה.

עו"ד נדל"ן - מיהו?

עו"ד נדל"ן או בשמו הנוסף, עורך דין מקרקעין הוא אדם העוסק בתחום המקרקעין. תחום זה כולל בתוכו מכירה או השכרה של כלנכס. עו"ד נדל"ן כמו כל עורך דין אחר חייב להיות בעל תואר במשפטים שבמהלךלימודיו החליט להתמחות בתחום המקרקעין. תפקידו של עו"ד נדל"ן הוא לייצג צדכלשהו בעסקת מקרקעין ולסייע לאותו צד בהתמודדות מול הצד השני בעסקה, רשויותהמס ועוד.

עסקאות מקרקעין בליווי עו"ד נדל"ן

ישנם מספר מקרים בהם מומלץ לפנות אל עורך דין מקרקעין:

  • קיימותעסקות מקרקעין של דמי מפתח ואלה דורשות נוכחות של עורך דין מקרקעין שכןמדובר בעסקה משפטית מורכבת. עסקאות מקרקעין של דמי מפתח שונות מעסקתמקרקעין רגילה שכן הן מאפשרות לרוכש הנכס להעביר תשלום בגובה של רק חצימשווי העסקה, כאשר הוא חותם על התחייבות להעברת תשלומים חודשיים עד לסיוםהתשלום הכולל של העסקה.
  • השכרה או מכירה של חלקה המתפרשת על שטח רב אשר דורשת חתימה של עו"ד נדל"ן.
  • כלעסקה הכוללת רכישה או מכירה של נכס כלשהו, מומלץ שתיעשה בליווי וייצוג שלעו"ד נדל"ן של כל אחד מהצדדים וזאת על מנת לוודא שהמיסוי נעשה על פי חוקושיש מי שדאוג לאינטרסים של שני הצדדים.

עו"ד נדל"ן - שיפוץ או תוספת בנייה בבניין מגורים

אםאתם גרים בבניין מגורים שבו מתגוררים כמה דיירים, כל שינוי , שיפוץ אותוספת לרוב דורשת אישור של 75% מדיירי הבניין. שינוי זה לא תמיד יתקבלבברכה והוא מאוד תלוי באופי השינוי ובאופי הדיירים השכנים. פעמים רבות,תתקלו בסירוב לבצע שינוי כלשהו והדרך היחידה שלכם להוציא לפועל את תוכניתהשיפוץ או התוספת היא באמצעות פנייה אל עורך דין מקרקעין. עו"ד נדל"ן ידאגלהשיג לכם את האישור לבנייה או לשיפוץ באופן חוקי תוך הסתמכות על תקנה 2ב'השייכת לחוק התכנון והבנייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל גבעתי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל גבעתי

מאת: גל גבעתיבניין ואחזקה - כללי04/04/13921 צפיות
כולנו מבינים את הערך הגדול של ייצוג על ידי עורך דין מקרקעין בעסקאות לרכישת/מכירת נדל"ן, אך ישנה סברה שכאשר שוכרים/משכירים דירה אין בכל צורך.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica