חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלות קפה לאירועים

מאת: דניאל מוריץקייטרינג09/05/2013691 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עגלות קפה לאירועים הוכנסו לאולמות וגני אירועים בשנים האחרונות. כל אולם נוהג בצורה שונה בקשר להגשת הקפה בסיום הארוחה.

ישנם אולמות שעדיין מוגש הקפה על ידי המלצר לאורחים ליד השולחנות. המלצר מגיע עם מגש עליו מספר כוסות קפה ומי שמעוניין מתכבד. אחרים הנהיגו פינת קפה. על גבי שולחן יש מי חם עם מים רתוחים וכל אחד מכין לעצמו את הקפה על פי העדפותיו.

בשנים האחרונות השתדרגו אולמות האירועים וכל אחד מהם על פי צרכיו הכניס עגלות קפה לאירועים שהתקיימו בתחומם. עגלת קפה בכל פינה של האולם.

עגלת הקפה מצריכה מהאורח להגיע אל נקודת העמדה ולבקש את המלצר הנמצא במקום איזה קפה הוא רוצה. אם פעם היו מגישים באולמות האירועים קפה שחור או תה כיום אפשר לבחור מתוך מספר סוגי הקפה שיש את הסוג הרצוי ביותר. במרבית האולמות מוצב שולחן המתוקים על יד עגלת הקפה וכך יכול האורח להתכבד גם בקפה וגם במאפה.
ישנם בתי קפה ומסעדות שהציבו, במקום מכונת קפה רגילה, עגלת קפה. הסוגים הרבים של הקפה שאפשר למצוא בשוק מאפשרים לבעלי בתי הקפה להציע ללקוח כל סוג שהוא עלול לבקש.

חלק מבעלי אולמות האירועים או הגנים רכשו לעצמם עגלות קפה לאירועים וחלק שוכרים עגלת קפה בכל פעם שהם נדרשים על ידי בעלי השמחה. אפשר לשכור את עגלת הקפה ללא מלצר ואפשר עם.

יותר ויותר בתי קפה עוברים להגיש לאורחיהם קפה מעגלת קפה לאחר שהבינו שטעמו של הקפה מעגלת הקפה טעים יותר מאשר הקפה שהוגש ללא העגלה.

אם בעבר כוס קפה בוץ או מבושל היה מספק את אורחי בתי הקפה היום יש דרישה לקפה מסוג אחר ובטעם מיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162680 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152525 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153401 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151465 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica