חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גימיקים לאירוע מוצלח כמו תא צילום לאירועים

מאת: רונן חזיצילום אירועים12/05/2013831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גימיקים לאירוע מוצלח כמו תא צילום לאירועים

כיצד הופכים אירוע למוצלח?

תכנון של אירוע כולל בתוכו מגוון של חוויות שונות אשר חשוב לבנות אותן מראש על ידי המחשבה ואז לחשוב כיצד להעביר אותם בפועל אל המציאות. תכנום של אירוע טוב לא צריך רק לכלול בחירות של מקום לחגוג בו, של הבגדים או המוזיקה אלא גם לתכנן את הצ'ופרים הנלווים, את הגימיקים אשר יהפכו את האירוע לבלתי נשכח. דוגמא  טובה לגימיק בימינו זה מגנטים לאירועים. מגנטים לאירועים צברו תאוצה ופופולארית מהר מאוד עכב הזמינות של המגנט, ההנאה של הנאשים להצטלם ולקבל את תמונתם תוך דקות ספורות וליהנות מהמזכרת הזאת לאורך השנים כאשר פניהם מחייכות אליהם מהמקרר ומזכירות להם איזה אירוע נפלא הם היו בו. מגנטים לאירועים זוהי דוג' אחת מיני כמה כיצד ניתן לשדרג אירוע עם גימיק מדליק בקלות וללא הוצאת כספים מיותרת וגדולה, ועם זאת לקצור מחמאות והצלחות מרובות בהפקת האירוע הגדל אשר כה חיכיתם להפיק מזה זמן רב.

מזכרת נפלאה מבר מצווה מגניבה

כאשר מדובר על חגיגות בר מצווה אין זו בעיה כלל לחשוב מהו הגימיק הטוב והזול ביותר עבור ההורים לתשלום ועם זאת מתקבל בברכה אצל החברים: מגנטים לבר מצווה. אמנם מגנטים לבר מצווה אינם שונים בקונספט שלהם מאשר מגנטים לאירועים אולם מגנטים לבר מצווה הם דבר לוהט בקרב בני הגיל הזה אשר נמצאים בתקופת שיא של המודעות העצמית ואוהבים להנציח כל רגע של בילויים וחגיגות עם החבר'ה. כאשר עושים מגנטים לבר מצווה ניתן להדפיס באופן מובנה על כל המגנטים תמונה של חתן בר המצווה עם כיתוב על מנת שיזכרו תמיד את האירוע.

חשוב לדעת כי מגנטים לבר מצווה הם דבר אשר תופס חזק מאוד באירועים אלו ולכן חשוב לתאם עם חברת ההפקות אשר מייצרת מגנטים לאירועים שעת עזיבה הגיונית על מנת שהחגיגות לא יעצרו באמצע וכולם יספיקו ליהנות ולהפיק את המרב.

תא צילום לאירועים- הדבר הטוב ביותר לאירועים

תא צילום לאירועים הינו תא כמו שאנחנו מכירים מאזור האוכל בקניונים הגדולים רק גדול ומשוכלל ויפה יותר ללא כל ספק. בשנים האחרונות אנשים רבים אשר רצו לגוום ולהפוך את האירוע שלהם למגוון התחילו להזמין תא צילום לאירועים אשר יש בו רקעים מדליקים, תחפושות, אופציות שונות של צילום (כמו חום, שחור לבן, עיוות פנים ועוד) וכמובן שהתמונות יוצאות באופן מידי. תא צילום לאירועים הפך ללהיט ואין זה מפתיע כלל. ניתן לראות כיום תא צילום לאירועים לא רק בחתונות אלא גם בבר-מצוות, בת מצוות, בריתות ועוד אירועים שונים בהם בעלי השמחה החליטו לפנק את האורחים עם גימיק מיוחד אשר יקנה להם מזכרת אדירה מהאירוע של השנה.

תא צילום לאירועים עדיין אינו נפוץ באירועים רבים בארץ עכב אי ההיכרות עם הגימיק אך מה שבטוח- אירוע שבו הוא נמצא הוא הופך לסופר אירוע עבור האורחים והמארחים כאחד שנהנים מאווירה טובה וכייפית, ללא צורך בשתיית אלכוהול ובהתפרעויות על מנת ליהנות ולהפוך את המסיבה לשמחה ותוססת דבר אשר שווה כיום הון לא פחות.

בחירת ספקים טובים זה לא פחות חשוב

כאשר החלטתם מהם הגימיקים אשר אתם מעוניינים להביא אל האירוע שלכם ואתם כבר סגורים על התכנית והכול ברור לכם כעת כל מה שנותר לכם הוא לבחור ספקי גימיקים טובים וראויים לאירוע שלכם. לעיתים ספקי הגימיקים בתחום הצילום כמו מגנטים לאירועים או תא צילום לאירועים הם מגיעים יחד עם עסקת חבילה של צילום החתונה, ולעיתים זה מגיע בנפרד ואין כל פסול שתעשו סקר שוק מקיף מהי העסקה הטובה והמשתלמת ביותר בעבורכם. כאשר הנכם בוחרים ספק חשוב מאוד לזכור כי חשיבות היושרה שלו היא בעדיפות גבוהה על מנת שתצאו נשכרים ומורווחים מהעסקה וכולם יהיו מרוצים.

כמו כן, חשוב מאוד להתבונן בעבודות של ספקי הגימיקים על מנת לאמוד האם התמונות אכן יוצאות טוב, האם אינן מטושטשות, האם הן עובדו כמו שצריך והאם ברמה גורפת העבודה על רמה.

בחירה של ספק טוב היא דבר נבון אשר חשוב לעשותו בזהירות ולאט ולא למהר לסגור עסקאות על מנת שתקבלו את הספק הטוב ביותר בעבורכם ובעבור האירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141592 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141230 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141329 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171412 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171908 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172192 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica