חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסטיבל פשוט ארבעת האלמנטים 15-18.5.13 שבועות באשראם במדבר

מאת: לילה בן הרוש תרבות ובידור12/05/20131255 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
פסטיבל פשוט מאפשר  לכל אחד ואחת מכם להשיל את הבגדים  בתהליך מדורג וחוויתי באמצעות חיבור לארבעת האלמנטים  הקיימים בכולנו אוויר, מים, אש ורוח.
בחברה האנושית,קיימים טאבואים רבים סביב עירום ,רגשות כגון בושה , כאב ומבוכה מקיפים אתהמצב הטבעי והפשוט של עירום, בפסטיבל פשוט נחגוג את הגוף שלנו כיצירתאמנות חיה.
פסטיבל פשוטמאפשר לעבור את המחסומים החברתיים שהוצבו לנו ולהיות עירומים , חופשייםולהשיל מעלינו את הקליפות היומיומיות ולחוות את עצמנו ואת הסביבה ללא שיפוטוללא רגשות של אשמה או בושה. הפסטיבל  יהיה  הפעם בסימן ארבעת האלמנים, אותן אבני יסוד המרכיבים את כולנו . כל יום יוקדש לאלמנט אחר: רביעי – אדמה, חמישי – מים, שישי-אש , שבת –אוויר. בפסטיבל יופעלו שישה מתחמים שונים של עבודת מודעות , סשנים של אנרגיית ארבעת האלמנטים, חיבור ללב , מסיבות , מוזיקה והפתעות. שוברים את הטאבו , הכאב והבושה סביב עירום וגוף. בפשוט העירום הוא זכות ולא חובה!
במרחב הפסטיבלמתאפשר לנו להיות עירומים ומודעים לכל הרגשות אשר עולים אצלנו בסיטואציההזו, זו הזדמנות נפלאה לקבל ולאהוב את הגוף שלנו בדיוק כפי שהוא , לקבל אתהחששות , השיפוט העצמי ולהתגבר עליהם.
כאשר יורדים הבגדים מתקיים תהליך מעניין ומרתק שמאפשר נקודת מבט שונה ומרעננת. הפסטיבל מיועדלכל מי שמוכן להעז ולצמוח בתהליך מודעות חזק ומרגש, לביישנים שוכנים לגלותאומץ לאוהבי אמנות ציורי הגוף ולאנשים שפשוט רוצים להרגיש חופשייםומשוחררים מכל התניות החברה מעירום.
פסטיבל פשוטמיועד לקהל נטוריסטים ותיקים, לביישנים אמיצים שמחליטים להעז ולהוריד אתהבגדים, לשוחרי אמנות הגוף  ולכל אותם אלו החוקרים את מודעותם והתפתחותםהאישית ומבינים שכל קליפה שיורדת מסייעת לנו לראות את עצמנו והאחר בפשטות ,ללא שיפוטיות ובקבלה עצמית של הגוף שלי ושל האחר.
מוזמנים לחוותחוויה אחרת , משחררת ומשוחררת מכל המגבלות וההתניות היום – יומיות סביבעירום , לרקוד במסיבות, להשתכשך בבריכת המים ובריכת הבוץ , לשבת על הדשא ,להתקשט בציורי גוף ופשוט להיות.
ההרשמה לפסטיבל היא בזוגות בכדי לשמור על אנרגיה נשית וגברית מאוזנת,  מלבד הרשמה משותפת אין שום מחויבות הדדית ביניכם! המקום  המארח אשראם במדבר בלב נופה  הפראי של הערבה  רחוק מספיק בשביל להתקרב

אשרם הינו מקום ללמוד ולחוות את עצמך.
זהו בית ספר שבו אתה קובע את קצב לימודיך. כמושאמר אושו: "בשביל ללמד מדיטציה לא צריך לעשות כלום מלבד לתת אווירהמדיטטיבית" ואכן, עם המדבר הפתוח מסביב, עם המדיטציות היומיות, ועם שללהאפשרויות לעבוד איתנו בגינות ובמטבח, לנוח וליהנות - אשרם במדבר הוא מקוםמיוחד שעוזר לפשוט קליפות, להתקרב לעצמנו ולאחרים. לנשום.

את האשרם יזמו לפני מס' שנים רפיק - איש תקשורת ומוסא - איש סמר, מחלוצי גידול התמרים בערבה, ממביאי הריינבו לארצנו, איש חזון. ממוקם ב"שיטים",על כביש 40 בין מצפה רמון לאילת. טובל בנוף פראי, נווה מדבר מדהים ביופיו."אשרם במדבר" הוא בית הארחה רוחני, המתופעל ע"י 10 חברי צוות קבועים ועודמספר מתנדבים אהובים, המארח סדנאות רוחניות שונות בסופי שבוע, פסטיבליםשונים ותרפיסטים מהארץ ומהעולם.

| הזמנת כרטיסים  ופרטים נוספים : 052-5443349 | ashram4you@gmail.com דף הפייסבוק של הפסטיבל אתר הבית אשרם במדבר   |
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21528 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213691 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213656 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211337 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204840 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191289 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192306 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאמרים נוספים בנושא תרבות ובידור

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174391 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: חיים נויתרבות ובידור18/10/174740 צפיות
מוטקה גנב הוא בחור דלפון וגנב המתחבר לפרחחים ומלווה עצמו בעדת כלבים. הוא מחליט להימלט כדי למצוא לעצמו זהות חדשה וחיים אחרים. הוא מוצא מקלט בקרקס נודד המציע גם בחורות מפוקפקות. הוא מתאהב שם בלוליינית שמשועבדת למתאבק נודע קנאריק, המנצל אותה ומכה אותה. מוטקה מחליט לחסל את קאנריק ובסיוע חברתו, הוא מבצע מזימתו וגונב את מסמכיו של המתאבק וכך הוא יוצא להמשך דרכו עם זהות חדשה.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175579 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: סיטארה אטמותרבות ובידור23/01/162646 צפיות
פסטיבל צלילים מרפאים חוזר זו הפעם השמינית והפעם בקונספט חדש. Healing Music Experience : המעבדה. שילוב בין הופעות חיות ומידע מדעי על מוסיקה. 3 ימים בהם נחקור 3 תדרי מוסיקה שונים דרך הופעות חיות, הרצאות וסדנאות. נשמע, נראה, נפיק ונחוש צלילים. סוף שבוע עטוף בנוף מדברי העוסק כולו במוסיקה, ולא דרך הקשבה בלבד. נעז ונשאל מהי מוסיקה? ממה היא עשויה? מדובר בפסטיבל החוקר את רבדם השונים של הצלילים, דרך התנסויות שונות.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153627 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: הילה קומםתרבות ובידור16/06/152896 צפיות
בחודש יולי יגיע לראשונה לישראל הפרויקט הבינלאומי מצליח "הטנורים של המאה ה- 21 ". הפרויקט מפגיש את הסולנים המובילים של בתי האופרה הגדולים של מוסקבה- הבולשוי, בית האופרה סטניסלבסקי ונמירוביץ- דנצ'נקו והאופרה החדשה.

מאת: גבעת ושינגטוןתרבות ובידור01/12/143105 צפיות
מחר, יום שלישי, י' בכסלו (2.12) עורכת "אמונה" בקמפוס קריית החינוך גבעת ושינגטון את הפסטיבל ה-3 לאמנויות הבמה, ובו תינתן שוב ההזדמנות ללהקות המחול הדתיות להביא לידי ביטוי את השילוב בין קודש ל(מ)חול, ואת החיבור שבין התנועה והאמנות לבין עבודת הבורא והאמונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica