חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וריקולציה וכיצד היא פוגעת בפריון גברים?

מאת: גיל סייטדבריאות גברים21/05/20131834 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וריקולציה מהי?

זוהי תקלה במערכת הניקוז של האשכים ובשלה ההזרמה של חמצן לאזור המייצר זרע לקויה בחסר. וריקולציה מביאה לבעיות פריון בקרב גברים. האשכים מייצרים חומרי פסולת והן אמורים להתנקז לכבד. על מנת שהפסולת לא תחזור לאשכים, הורידים אשר מוליכים את הפסולת הם חד כיוונים הם השסתומים וכל חומרי הפסולת לא חוזרים לאשכים מה שמביא לפגיעה בייצור זרע. כאשר ישנה וריקולצה השסתומים מפסיקים לתפקד והפסולת אשר מייצרים האשכים אינם נפלטים החוצה וכך בדיוק נוצרת חוסר זרימת חמצן תקינה לאשכים.

מי סובל מהבעיה?

מהבעיה סובלים כשתשעים אחוז מהגברים הסובלים מחוסר פוריות. גברים אלה חייבים לעבור טיפולי פוריות על מנת להביא ילד לעולם. התופעה עלולה לצוץ עוד בשנות העשרים המוקדמות וככל שהגיל עולה היא הופכת להיות יותר ויותר נפוצה. בישראל סובלים מהבעיה עשרות אלפים.

כיצד מגלים את הבעיה?

קודם כל מנסים לאתר את הבעיה באם היא בכלל קיימת. וריקולציה מגלים באמצעות בדיקת אולטרסאונד על ידי מומחה בתחום. הבעיה איננה קיימת רק באשך אחד אלא בשניהם, כלומר היא דו צדדית. במקרה שרק אשך אחד פגוע לא תיתכן בעיית פוריות ואילו אם שניהם פגועים אזי הגבר יסבול מבעית פוריות המצריכה טיפול מיוחד. מכיוון שישנו קושי לאתר את הבעיה באשך הימני, מומלץ לבצע גם בדיקת תרמו גרף.

מתי מטפלים ושיטות טיפול

כמובן יש לטפל בוריקולציה כאשר זוג מנסה להרות ואיננו מצליח. נערכות בדיקות אצל הגבר ואצל האישה, אם אצלה הכל תקין והגבר סובל מהבעיה, אזי נדרש טיפול. גם גבר שלא מעוניין בטיפולי פוריות חייב לעבור טיפול כאשר מגלים ממצאים שאינם תקינים בבדיקות זרע. גברים עם הבעיה גם עלולים לסבול מכאבים וגם אז נדרש טיפול.

קיימים שלושה סוגי טיפולים בבעיה. הטיפול הטוב ביותר הוא ניתוח כמו גם ניתן לטפל באמצעות צנתור כך סוגרים את וריד הזרע הפנימי, זוהי פרוצדורה פולשנית. פרוצדורה אחרת זעיר פולשנית היא וסקלרותרפיה אנטגרדית. מבין כל השיטות שיטת הצנתור היא הוותיקה ביותר ועם זאת, אחוזי ההצלחה אינם גבוהים בהשוואה לאפשרות המיקרו כירורגית, שיטת הטיפול הטובה ביותר בנמצא כיום, ועל כך מסכימים כל האורולוגים אנדרולוגים. שיעור הסיבוכים הוא נמוך יחסית בהשוואה לשיטות אחרות. לפני כל טיפול יש לערוך בדיקה מקיפה על מנת לוודא שזוהי הבעיה. הרופא המטפל יפרט לכם על כל שיטות הטיפול המקובלות ועם זאת ימליץ על השיטה הטובה ביותר בעיניו ובעיני עולם הרפואה של היום.

אם אתם סובלים מבעיות פוריות ורוצים להביא צאצאים לעולם, הפיתרון הרפואי הוא בעל שיעורי הצלחה גבוהים.

לפרטים נוספים כנסו לאתר ביגס מדיק וריקוצלה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל סייטד

מאת: גיל סייטדקוסמטיקה30/12/131030 צפיות
שמו המסחרי של בוטוקס הוא טוקסין בוטוליניום, והמקור שלו הוא בחיידק הבוטוליניום. לפני זריקות הבוטוקס, יעשה שימוש בחומר מאלחש, מדובר על משחה מקומית שתימרח במקום בו תוזרק לכם הזריקה. תוך חמישה ימים תיווכחו בתוצאות הנפלאות, טווח ההשפעה של הזריקה הוא בין שלושה חודשים לחצי שנה.

מאת: גיל סייטדבריאות ורפואה כללי28/05/131068 צפיות
ורידים בולטים, אותם קווים סגלגלים – כחולים הממפים את הרגליים ולעיתים גם את הבטן והזרועות ויוצרים עוד נקודה אחת שברצוננו להסתיר עוד קושי בכל דקה נוספת של עמידה או הליכה. אנחנו לא מבינים איך זה ייתכן שעד לא מזמן פעולה כמו הליכה, דריכה ואפילו הליכה חופשית אל חוף הים לא הייתה פעולה מטרידה ומאתגרת כל כך. מהן הסיבות להופעת אותה רשת מסלולים המביאה אותנו למצבים של אי נוחות ומהן האפשרויות העומדות בפנינו?

מאת: גיל סייטדבריאות גברים28/05/132229 צפיות
כאבים באשכים נגרמים ממספר סיבות. זהו מצב לא נעים והוא עלול לקרות לכל גבר. במקרים רבים, כאבים באשכים נגרמים מסיבות שאינן אמורות לעורר דאגה, אך מצד שני, הם יכולים לבשר על תהליך בריאותי המתרחש בגוף. כשהכאב חוזר על עצמו ובעוצמה, מומלץ לגשת בדחיפות לרופא מטפל לאבחון. אבחנה מוקדמת של מחלה, עשויה לחסוך מהגבר סבל מיותר, למנוע סיבוך פתאומי, או התדרדרות מסוכנת.

מאת: גיל סייטדבריאות נשים21/05/13859 צפיות
התופעה של היווצרות דליות ברגליים, נפוצה במיוחד בקרב אוכלוסיית הנשים. דליות הינן ורידים בולטים ומעובים הנוטים להופיע ברגלים, מסיבות שונות (לרוב גנטיות) ובגילאים שונים, בעיקר באזור השוקיים. פרט לסיבוכים הרפואיים שהן יוצרות, דליות הן מפגע אסתטי עבור כל אדם. דליות, הן, בלשון המעטה, בעלות מראה לא יפה, והן פוגעות במראה האסתטי של כל אישה, במיוחד אם היא הייתה רגילה ללכת עם חצאיות או שמלות קצרות, ונהגה לבלות הרבה בים או בבריכה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161533 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143401 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142829 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149278 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138780 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica