חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים מעצב פנים

מאת: אלעד אוחנהעיצוב פנים24/05/2013870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בעת בניית בית החלומות או בעת שיפוץ מאסיבי הוא מעצב הפנים. מאחר ויש לא מעט מעצבים כמעט בכל אזור מרכזי בישראל, הרי שחשוב מאוד לבדוק מהן היכולות של איש מקצוע בתחום זה, ובנוסף לכך לנסות לזהות האם הוא באמת יכול לתרום לרצון של הבונים או המשפצים. חשוב לדעת איך בוחרים מעצב פנים מאחר והתוצאה של עבודתו יכולה ליצור שינוי אמיתי וליצוק סגנון מרשים בכל מבנה.

בראש ובראשונה חשוב לציין כי מעצב מוכשר הוא לא רק אדם יצירתי שהצטיין במהלך לימודיו במוסד מכובד. אם נבדוק את יכולותיו ורצינותו של המעצב, נראה כיצד אנשי מקצוע איכותיים יודעים איך לבחון היטב את החלל שעליו הם עתידים לעבוד. הם מתייחסים לתכניות כל מבנה, לנתונים, למגבלות, ולהזדמנויות שקורצות אליהם בדרך לשינוי מיוחד. כך הם לא מבזבזים שטחים שונים ועושים שימוש מבריק בכל חלל במבנה.

היכולת להציג מספר תכניות עבודה

באופן טבעי, לכל אחד מאתנו יש את הטעם שלו ואת הסגנון שהוא רוצה להקנות לביתו או למשרדו למשל. לכן חשוב מאוד לבחור מעצב פנים בעל ניסיון עם לא מעט פרויקטים ועם לא מעט לקוחות. דבר זה תורם לכך שהמעצב אינו ננעל על תכנית עבודה ועל סגנון שמתאימים רק לו אישית. אחרי הכול הוא אמור לשרת לקוחות, ולכן עליו להיות גמיש, ומעבר להקשבה לצרכים ולדרישות של הלקוח הוא צריך להציג מספר תכניות עבודה.

מהלך איכותי שכזה ימנע מהלקוח לוותר או להתגמש בצורה שתגרום לו לחרטה בעתיד. בנוסף, אפשר לזהות את היתרון של מספר תכניות עבודה בכך שייווצרו קשרים נכונים ויעילים יותר עם אנשי מקצוע שונים. כך למשל עובדי גבס או נגרים יהיו כאלו שייעשה בהם שימוש בהתאם לסגנון המדויק שתואם בין המעצב לבעל המבנה. התוצאה תהיה עבודה מושלמת של עיצוב פנים מרשים מאוד שמספק בצורה מושלמת את עיניהם של הלקוחות.

עמידה בזמנים היא חלק בלתי נפרד בכל התקשרות

כל אחד מאתנו ישמח לראות כיצד עושים עבורו עבודות עיצוב איכותיות שמוגדרות בזמן, וכמובן גם מושלמות בזמן שהוגדר. חלק מאיכויותיו של מעצב פנים באות לידי ביטוי בהיותו מסוגל להציב לוח זמנים, להתחייב אליו ולעמוד בו. זאת מאחר ואף לקוח לא ירצה לראות כיצד אי זיהוי של תקלות צפויות או מכשולים לגיטימיים שלא נלקחו בחשבון, הפכו את עבודות הבנייה או השיפוץ לארוכות יותר ולכאלה שתובעות יותר כסף.

לסיכום, מעצב איכותי הוא אדם שיש לו חזון והוא מבין במדויק מה הלקוחות שלו מצפים ממנו. כך הוא עובד בצורה אישית מאוד ומראה נכונות אמיתית לקדם את ענייני השיפוץ והבנייה של כל בעל מבנה. בצורה כזאת, בין אם מדובר בזוג צעיר, משפחה גדולה או בעל משרד או עסק, הרי שהמעצב יוכל להתאים את המבנה לצרכים של הדיירים או של העובדים בו, ויחד עם זאת להציג מראה יצירתי, מקורי, וכזה שסוחט מחמאות רבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195513 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195880 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191676 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144636 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222450 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222695 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202729 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202221 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica