חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח מכונות

בכל שנה מתווספות מכונות חדשות לשוק בכל תחומי התעשייה. במפעלים העוסקים בפיתוח מכונות יש צוות חשיבה שתפקידו לחפש ולייצר מכונות חדשות.
ראשית פעולת פיתוח מכונות היא ברעיון. לאחר הפנמת הרעיון הוא מובא בפני ועדה מצומצמת שיכולה להיות בת מספר אנשים בלבד. הם אלה שצריכים לגבש החלטה.
צוות פיתוח מכונות כולל מהנדסים, הנדסאים, אנשי שיווק, כלכלן, רואה חשבון ועורך דין. כל אחד בתחומו תורם להצלחת פיתוח המכונות ולשיווקם בארץ ובעולם.
משניתנה החלטה להתחיל להניע את הרעיון לפיתוח המכונות יוצא נציג צוות השיווק לערוך סקר שווקים בין  המפעלים או היצרנים שהמכונה המתוכננת עשויה לעניין אותם.
עם הממצאים מסקר השווקים חוזר נציג מחלקת השיווק לצוות המתכנן. מכאן מתחיל תהליך התכנון. כל אחד בתחומו מעלה על הכתב את הצעותיו לקידום פיתוח המכונה ולבסוף מתגבש המפרט הטכני הנדרש למכונה, משרטטים את צורתה ולאחר אישור התוכניות התיאורטיות בונים אב טיפוס.
פיתוח מכונות
הוא תחום מעניין ומרתק התהליך לפיתוח המכונות נכנס להילוך גבוה מיד עם ההחלטה שאב הטיפוס מושלם ואין צורך בשיפורים ותיקונים. מאותו רגע מתחילים לייצר את המכונה על מנת לשווקה.
בארץ פותחו מכונות רבות לתועלת התעשייה והחקלאות. ישראל ידועה בעולם כמדינת פיתוח בכל מיני תחומים וחלק ניכר מהמכונות שפותחו בארץ מיוצאות לארצות העולם השונות.

מדי מספר שנים נערכת תערוכה בה מוצגות מכונות חקלאיות ותעשייתיות וקניינים רבים מכל קצוות העולם מגיעים לתערוכה ומתרשמים מהחידושים וזו אחת ההזדמנויות להתקשרויות בין יצרני המכונות לקונים מחו"ל.

תיקון מזגן ברמלה


מזג האוויר בישראל בחודשי הקיץ חם ומהביל וכך גם ברמלה שהיא אחת מערי המרכז. ישנם ימים בחודשים יוני עד נובמבר שלא ניתן לצאת מהבית בשעות הצהריים, בחלקים נרחבים מישראל ובכלל זה גם במרכזה, בשעות מסוימות בגלל החום והלחות החזקה.

בשעות אלו רוב בתי האב מפעילים את המזגן שבביתם. במקרים רבים חלה תקלה כלשהי במזגן ואין אפשרות לצנן את הדירה/המשרד.
כמו בכל הערים האחרות בישראל אפשר למצוא מעבדה לתיקון מזגן ברמלה. לכל אחת מיצרניות המזגנים יש מעבדה לתיקון מזגנים. ברוב המקרים מגיע טכנאי המזגנים לבית הלקוח מתקן את המזגן והכל חוזר לקדמותו.
מי שמחפש מקום לתיקון מזגן ברמלה יכול לעשות זאת בעזרת דפי זהב. בדפי הערך תיקון מזגן ברמלה אפשר למצוא מספר רב של טכנאים העוסקים בתחום ובשיחת טלפון אפשר לברר מתי יוכל הטכנאי להגיע לביתו של הלקוח ולקבל מידע על מחיר הבדיקה.

כמו בתחומים רבים גם בתחום טכנאי המזגנים יש מחירון לכל אחת מהפעולות הנדרשות לתיקון המזגן. ברוב המקרים במזגן עצמו אין תקלה כלשהי מה שחוזר על עצמו היא תקלה בכבל או שיש צורך בניקוי רשת המזגן המתמלאת באבק ולכלוך שסותמים את המעבר לאוויר הקר/חם.
רוב חברות המזגנים מעניקות ללקוחות אחריות על המזגן לתקופה של 12 חודשים. בתקופה זו כל תיקון תקלה היא באחריות החברה. יש אפשרות לעשות ביטוח לתיקוני המזגן אבל רוב הלקוחות אינם מבטחים את המזגנים.  מי שכן עושה ביטוח מזגנים הם בדרך כלל לקוחות שבעסק שלהם יש מספר רב של מזגנים או יש מזגן מרכזי כמו בבנקים, בקניונים וכד'.
כמו בכל תחום גם בתחום תיקון המזגנים וכמו בכל המקומות בארץ כך גם תיקון מזגן ברמלה צריך להיעשות על ידי טכנאי שהוסמך לתקן מזגנים והוא נושא תעודת הסמכה ממוסד רשמי. טכנאי לא מוסמך יכול להזיק יותר מאשר להועיל בעת תיקון המזגן.
בתוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" נצפה טכנאי מזגנים שבה לתיקון מזגן רמלה ומשלא מצא תקלה כלשהי סרב לקבל מבעלת הבית תשלום ומנחה התוכנית העניק לו את מדליית יצאת צדיק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162252 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165714 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164295 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163497 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162516 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213603 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204195 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205118 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181322 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica