חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Eyal Geluda - עיצוב המרפסת

מאת: Eyal Geludaשיפוצים28/05/2013773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרבית הבתים בישראל מתהדרים במרפסת. בין אם מדובר במרפסת שמש הפונה אל החוץ, ובין אם מדובר במרפסת שמהווה המשך ישיר של חלל הבית הפנימי, מדובר בחלק חשוב של הדירה שניתן לשדרג אותו באמצעות כמה כללי עיצוב פשוטים.

מנקים ומסדרים
לפני שמתחילים לחשוב על פתרונות לעיצוב המרפסת, יש לנקות ולסדר אותה כהלכה. על פי רוב, המרפסות שאינן מסודרות נוטות להפוך לחלק המוזנח ביותר של הבית. לעיתים המרפסת אף הופכת למעין מחסן – וחבל. מרפסות רבות יכולות לשמש מקור טוב לתאורה טבעית ולכניסת אוויר צח.

ירוק בעיניים
אחרי שהמרפסת מסודרת ונקייה, הדרך הקלה ביותר להקנות לה עיצוב מושך ונעים הוא באמצעות כמה עציצים, אדניות ולעיתים באמצעות מרבד של דשא סינטטי. התאמת כמות העציצים, סוגי האדניות וסוגי הפרחים תתבצע בהתאם לכמות האור שמקבלת המרפסת, לטעם האישי של בעלי הבית, לגודל המרפסת, ומאפייני הדירה. מרפסת ירוקה ומוארת הופכת למקום נהדר לאירוח, לקיום סעודה, לישיבה רוגעת לקריאת עיתון ועוד.

צבע וריצוף
מרפסות יכולות לקבל מראה משגע באמצעות שימוש בצבע שונה מזה של שאר הבית. סוגי מרפסות שונות, כגון מרפסות שמש או כאלה שבנויות תוך הפרדה מחלל הבית המרכז, יכולות להשתדרג באמצעות ריצוף מעניין. אפשרות אחרת, במקום ריצוף, היא הוספה של שטיח או מחצלת שיכולים להוות הכנה לכיסא נוח או מיטת שיזוף.

פתרונות הצללה
מרפסות שונות יכולות לזכות בפתרון עיצובי ומועיל באמצעות אביזרי הצללה מסוגים שונים. בין אביזרי ההצללה הקיימים ניתן להזכיר את הסוככים לסוגיהם, ווילונות או תריסים, וכן את הפרגולות בעלות גג עשוי קורות או במבוק. מלבד היותם של אביזרי ההצללה אלגנטיים ונעימים לעין, הרי שהם עשויים לתרום לקירור הדירה כולה ואפילו להפחתת הוצאות החשמל לאור הפחתת השימוש במזגן חשמלי.

"הום אואטפיטרס" בהנהלת Eyal Geluda
הינה חברה המספקת את מגוון השרותים הקשורים בתכנון אדריכלי, שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק או משרד.
לקביעת פגישת ייעוץ עם Eyal Geluda - "הום אואטפיטרס" :
צרו עמנו קשר בטל. 03-6053035

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"Home Outfitters" הינה חברה המסרת את מגוון השירותים הקשורים בתכנון האדריכלי, שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק, או משרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eyal Geluda

מאת: Eyal Geludaשיפוצים06/10/13937 צפיות
גודל הבית מכתיב לנו את צורת העיצוב ויש להקדיש לו מחשבה מרובה יותר על כל פרט ופרט. ניתן לעצב בית קטן יחסית ובעזרת עיצוב נכון להפוך אותו למושקע ומרווח. כאשר מעצבים בית, ישנו הבדל באפשרויות העיצוב בין בית קטן לבית גדול. כאשר בבית גדול יש לנו מגוון רחב יותר של אפשרויות, ככל שהבית קטן יותר האפשרויות קטנות יחד איתו. אך לעתים האתגר רב יותר בבית קטן וכאשר יש אתגר התוצאות מעניינות יותר.

מאת: Eyal Geludaנדל"ן09/09/13976 צפיות
עבודות בינוי מצריכות עבודה שמתאפיינת בחריצות, סדר ופירוט. בין אם מדובר בפרויקטים גדולים ובין אם מדובר בפרויקטים קטנים, ניתן לערוך פירוט מסודר זה במסמך המפרט את חומרי הגלם או מרכיבים שונים אחרים שייכללו במבנה המוגמר. במסמך זה, המכונה "כתב כמויות", עושים שימוש בעלי מקצוע שונים כגון אדריכל מקצועי, מהנדס בניין, קבלנים ואנשי ביצוע נוספים.

מאת: Eyal Geludaבניין ואחזקה - כללי05/08/13818 צפיות
קורה שאתם נכנסים למבנה, בית, קליניקה או חנות, ומציפה אתכם תחושה נעימה ומיוחדת? על פניו העיצוב הוא אינו אקסקלוסיבי או חריג מאוד, ועדיין אתם חשים ביופי שעוטף אתכם מכל עבר, בלי שתצליחו לומר מה הדבר הזה שהופך את מראה המבנה לכל כך ייחודי. הסוד הוא בצבע. שימוש נכון בו, משפיע לחלוטין על מראה החלל המעוצב כולו.

מאת: Eyal Geludaבניין ואחזקה - כללי03/07/13884 צפיות
תחום עיצוב הבית הולך ומתרחב גם מחוצה לו. רבים מחפשים לשוות לגינה או לחצר מראה ייחודי, נעים וכזה שישתלב עם הבית וסגנונו. בישראל, גם בשל משמעת המים המגבילה השקיית דשא, בוחרים רבים לרצף את הגינה, או חלקים ממנה. סיבה נוספת ולא פחות חשובה היא כי ריצוף חוץ הוא פשוט מאוד יפה. אז מהן האפשרויות הקיימות וכיצד תרצפו את הגינה שלכם?

מאת: Eyal Geludaבניין ואחזקה - כללי11/06/13902 צפיות
נגרות מודולרית מסוגלת לתת פתרון מצוין למי שמחפש עיצוב מיוחד, מחיר משתלם וחיסכון במיקום. סוג זה של נגרות מסוגל להתאים את עצמו לבתים, לדירות ולמשרדים כאחד. בניגוד לנגרות כבדה ומסיבית, כאן מדובר בנגרות שמסוגלת להיות קלה יותר, נוחה יותר, ולהתאים את עצמה לכל חלל ולכל מקום. לב העניין הוא, במילה אחת - גמישות.

מאת: Eyal Geludaבניין ואחזקה - כללי04/06/13830 צפיות
מערכת אזעקה לבית מהווה למעשה מעין "מאבטח" בזמן שאנחנו ישנים או לא נמצאים. לכן, יש צורך בבחירת מערכת האזעקה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

מאת: Eyal Geludaשיפוצים04/06/13828 צפיות
איכותה של מלאכת שיפוץ הדירה תלויה במידה רבה באיכותם של החומרים שנבחרו לצורך השיפוץ. על פי רוב יעמדו בפניכם שתי חלופות – האחת תאלץ אתכם לבחור את החומרים באופן עצמאי ללא כל סיוע חיצוני. האלטרנטיבה תהיה הסתייעות באדריכל פנים מומחה אשר יעזור לכם לערוך רשימה מסודרת של החומרים להם אתם זקוקים על מנת להשלים את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica