חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי בורסה - להבין את ההיצע

מאת: דודו רוזשוק ההון28/05/2013889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק ההון מכיל מגוון נרחב של מוצרים ואסטרטגיות מסחר כמו למשל הבורסה הישראלית, הבורסה האמריקאית ובורסת הסחורות. לכל אחת מהבורסות ישנם ניירות ערך מגוונים כמו אגרות חוב, אופציות, תעודות סל, מניות ועוד. כמו כן, ישנן גישות מסחר שונות כמו סווינגים , מסחר יומי, השקעות אשר מתבצעות לטווח הארוך וכו'. כל השיטות הללו מאפשרות לסוחר לבחור בין מגוון אפשרויות.

אדם אשר נכנס לשוק ההון ללא כל ידע מוקדם, לא היה מוצא את ידיו ואת רגליו אך אדם אשר למד לימודי בורסה ורכש את ההשכלה בתחום, יוכל לבחור את תחומי ההשקעות אשר מתאימים לו. סוחר בעל ידע מוקדם, אשר למד מסוחרים מנוסים, ידע כיצד להימנע מטעויות קריטיות ויסחר בצורה הטובה והנכונה ביותר.

ניתן לרכוש את ההשכלה על ידי רישום אל קורסים שונים. המכללה למסחר מציעה מגוון קורסים ברמות שונות. בצורה זו, יכול כל אדם להשתלב בלימודים ולהתפתח בעולם המסחר מבחינה מקצועית.

לימודי בורסה- לדעת, ליישם ולבצע

בעזרת המורים המקצועיים והלימוד המסודר והשיטתי, תוכלו להפוך לסוחרים מצוינים במהירות. במסגרת לימודי מסחר, תלמדו כיצד לסחור בזמן אמת, תעברו חפיפה מקצועית עד אשר תגיעו אל התוצאות, תקבלו שיעורי אונליין מהמחשב הביתי שלכם ותוכלו לחזור על השיעורים ללא כל הגבלה.

חדר מסחר יסייע לכם להפנים את החומר הנלמד. בחדר המסחר תקבלו ליווי צמוד ותרוויחו כבר בזמן הלימודים. כמו כן, תקבלו תמיכה מאנליסטים בכל זמן שתבחרו ומכל מקום בו תהיו. בעזרת התרגול, תוכלו להיות מוכנים אל העולם האמיתי וכאשר תסיימו את הקורס תוכלו להתחיל לעסוק במסחר. כמו כן, תלמדו על השיטות השונות, האסטרטגיות, סגנונות המסחר השונים (ביניהם יהיו- מסחר במניות, מסחר באגרות חוב, מסחר עצמאי, מסחר יומי וכו') ותלמדו על האפשרויות אשר קיימות במסגרת בורסה אמריקאית ובורסה ישראלית. נוסף על כך, תלמדו על מערכת המסחר המשוכללת GT.

על ידי פתיחת חשבון מסחר תוכלו לקבל את תוכנת המסחר בחינם מבלי לשלם עלות חודשית קבועה, תוכלו לעבוד עם גרפים וסורקי מניות בזמן אמת מבלי לשלם, תוכלו למנף את הכספים שלכם, תשלמו רק על פעולות שביצעתם, תוכלו להפקיד כספים בשקלים ודולרים במהירות ותקבלו שירות בעברית וללא תשלום.

המסחר יוכל להיות עבורכם להכנסה מרכזית או הכנסה נוספת. הכנסות  אלו עשויות לעזור מאוד לרבים מאיתנו. במידה ותסחרו מספר שעות ביום בצורה שיטתית, בחוכמה, בשיקול דעת וללא לקיחת סיכונים מיותרים, תוכלו להרוויח בצורה רבה ולשפר את רמת החיים שלכם.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף, או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי המרצים במכללה, המכשירים הפיננסיים, לימודי בורסה, הקורסים המגוונים ועוד, תוכלו ליצור קשר על ידי הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם באמצעות טופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סימפלטרייד - דודו רוז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו רוז

מאת: דודו רוזשוק ההון22/09/131247 צפיות
לימודי בורסה – רוצים לעסוק במסחר ? נא ללמוד ולהפנים את חוקי השוק !

מאת: דודו רוזרפואה משלימה22/09/13998 צפיות
לימודי שוק ההון – להרוויח בראש טוב

מאת: דודו רוזשוק ההון13/08/131039 צפיות
פתיחת חשבון מסחר – ולאף אחד אין יתרון עליכם

מאת: דודו רוזשוק ההון05/08/131228 צפיות
לימוד שוק ההון – כל אחד יכול לסחור

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/131143 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/13813 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/13729 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214075 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193457 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193244 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910535 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193001 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182841 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181754 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica