חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפור הראייה בדרך טבעית

מאת: מיכאל רומנסקיבריאות העין29/05/20131464 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מסתכלים על אנשים, ברחוב, בלימודים, בעבודה, ובעצם בכל מקום, ניתן לראות שרבים מהם מרכיבים משקפיים, ורבים לא פחות משתמשים בעדשות ראיה בכדי לראות היטב. עובדה נוספת היא שהיום, יותר מאי פעם, אפילו ילדים בגילאים צעירים במיוחד כבר נאלצים להשתמש במשקפיים.

מרבית כל אותם מרכיבי משקפיים אינם יודעים שניתן לשנות את המצב. ההנחה שקוצר ראיה הוא גזירת גורל איננה נכונה. שיפור הראיה בדרך טבעית הוא אפשרי וזאת בלי תרופות קסם, וללא תופעות לוואי.

משקפיים אינם הפיתרון

גם רופאי עיניים וגם אנשי המקצוע כגון אופטומטריסטים ואופטיקאים יודעים שמשקפיים אינם פותרים בעיה של ראיה בלתי מושלמת. נהפוך הוא. מרבית מרכיבי המשקפיים או אלה שמשתמשים בעדשות מגע, נאלצים לבקר אצל האופטומטריסט מידי פעם בפעם עקב היחלשות נוספת בכושר הראיה לצורך הגדלת המספר.

המשקפיים הם לכל היותר פיתרון זמני, שאיננו יכול לשפר באמת את היכולת להשתמש בעיניים באופן טבעי. לכאורה רבים סבורים שהפתרון היחיד לתיקון הראיה הוא באמצעות ניתוח לייזר. אך מה לגבי מי שאיננו רוצה לקחת סיכון מיותר? מסתבר שיש פיתרון טבעי טוב הרבה יותר. הסרת משקפיים ללא ניתוח לייזר היא לא רק אפשרית היא אפילו מהנה ובריאה.

תיקון שמתחיל בהתנהגות

בין הסיבות שהביאו לעליה משמעותית בקרב אלה שזקוקים למשקפיים או לעדשות מגע ניתן לציין שתיים עיקריות. הסיבה הראשונה היא סביבה טכנולוגית, והסיבה השנייה היא התנהגות לא נכונה. למעשה שתי הסיבות משתלבות זו בזו ומחריפות את הבעיה. נסביר מדוע.

אנו חיים בתקופה שבה גובר השימוש באמצעים טכנולוגיים ואמצעי תקשורת כגון מחשבים, טלוויזיות, טלפונים חכמים וכיוצא באלה. יוצא מכך שאנשים רבים וכן ילדים צעירים, מוצאים את עצמם מביטים בכל יום, במשך שעות רבות, במסכים. מיקוד העיניים על גבי מסך, לאורך זמן רב, מעייף את העיניים, פוגע ומחליש את הראיה.

מעבר לשימוש במחשבים, גם שעות לימודים מרובות ללא מתן מנוחה מתאימה לעיניים, עייפות, וסיבות נוספות, מביאות לכך שהשימוש בעין הוא חלקי, והעין מתרגלת לפעול בצורה לא נכונה. אימון ותרגול טבעיים, שילמד כיצד לשלב מנוחה והרפיה של העין גם תוך כדי פעילויות כמו קריאה או עבודה עם מחשב, ישפרו את יכולת הראיה הטבעית ויעזרו לעין לשקם ולרפא את עצמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144850 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144839 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144888 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181425 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161679 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162538 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151710 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151665 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152587 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151821 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica