חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לגרום ליחסי ציבור לעבוד עבורכם

קהל הוא החלק הכי חשוב בכל עסק. זהו הגורם הקונה מכם ובנוסף מספק לכם פרסום חינם.
זוהי הסיבה שבגללה חשוב לשמור על תדמית חיובית בעיני הציבור.
אחד הכלים שבהם ניתן להשתמש לעסק שלכם נקרא יחסי ציבור.
מדובר באחד הכלים היעילים ביותר הקיימים בעולם העסקים, אולם הוא זוכה לעיתים להתעלמות. זו עובדה שעסקים המשתמשים בשירותי משרד יחסי ציבור ככלי שיווקי, מצליחים יותר בהפרש ניכר לזכות באמון הציבור.
הפיכת העסק שלכם לידידותי יותר לציבור יכולה לנטוע אמון וביטחון בקרב הקהל. יחסי ציבור הם דרך זולה ויעילה יותר לעשות זאת. אז לפני שאתם יוצאים ורוכשים קמפיין פרסום טלוויזיוני, נסו לחשוב על האפשרויות העומדות בפניכם. חישבו על יחצ"נות. יציאה לקמפיין יחסי ציבור לעסק שלכם עשויה להיראות כדבר קשה, אולם מדובר בדבר פשוט יחסית.
הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להיכנס לקו המחשבה של הקהל שלכם. כצרכן, ודאי שתרצו לקבל משהו בחינם. נסו לתת דוגמאות חינם של המוצר שלכם. אם אתם מייצרים בשמים נסו לחלק בקבוקים קטנים לדוגמא. אם אתם מקדמים מוצר מזון, נסו לתת לאנשים לטעום מהמוצר החדש שלכם.
באם תעשו זאת, תוכלו ליצור קשר עם הקהל הפוטנציאלי שלכם. מאחר ונתתם להם דבר כלשהו בחינם, ישנו סיכוי כי חלק מהאנשים שהתנסו בדבר אהבו אותו ולפיכך ירצו אותו בשנית. מעכשיו הם יחפשו אחר המוצר וירצו לרכוש אותו.
לעולם אל תמעיטו בערכה של עצה. זהו כלי חזק ובסיסי ביחסי ציבור. מאחר וחלוקת המוצר שלכם בחינם לציבור אפשרה לו לנסות אותו, אתם גם יוצרים פרסום חינם. אנשים שאהבו את המוצר שלכם ודאי יספרו לחבריהם ולמשפחתם עליו ובכך ייצרו שרשרת של לקוחות.
כלי יחסי ציבור מוצלח נוסף הוא באמצעות קידום אירועים פתוחים לקהל. תוכלו לקיים תחרויות ואירועי קידום אחרים כדי לקדם את המוצר שלכם בעיני הציבור. בצורה כזו אתם יוצרים כלי שיווקי מצוין ונותנים לקהל שלכם סיבה לרכוש את המוצר.
ישנה גם אפשרות לשייך את המוצר שלכם לנושאים בריאותיים. לדוגמא, אם אתם מייצרים נעליים, ניתן לשכנע את הקהל לרכוש זוג נעליים איכותי מתוצרתכם באמצעות הצגת עובדות משעשעות על הליכה והיתרונות הבריאותיים הטמונים בה. אתם יכולים גם להוסיף פרטים המספרים מדוע עליהם לרכוש דווקא את המוצר שלכם: האם הוא נוח, עמיד ועוד.
חשוב לזכור כי יחסי ציבור מטרתם להציג את העסק שלכם באור חיובי בעיני הציבור. עליכם לזכות באמון הציבור כדי למכור את המוצרים שלכם בצורה יעילה.
ע"י יצירת קשר כלשהו ביניכם לבין הקהל אתם בהחלט יכולים לצפות לראות תוצאות חיוביות ואף הכנסה לעסק שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור העוסק בתחומי התרבות בכלל והמוסיקה בפרט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תווית יחסי ציבור

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור03/11/091342 צפיות
יחסי ציבור הם ערוץ אחד מתוך שלל אחרים, אשר כולם שייכים לעולם הפרסום. הבלבול בין שני התחומים הוא שכיח ולפעמים אף מניחים כי מדובר בתחומים זהים, אולם זוהי טעות.

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור02/09/091242 צפיות
חברות רבות טוענות כי הן יכולות לספק שירותי יחסי ציבור אפקטיביים, אבל מעטות מהן מבינות אותו לגמרי.

מאת: תווית יחסי ציבורשיווק באינטרנט17/05/091288 צפיות
עסקים ברשת חוו קפיצת מדרגה משמעותית עם כניסתם של מספר כלי שיווק לאתרים. כדי להביא את העסק שלכם כך שיעמוד בקו אחד עם המתחרים, חשוב לעדכן את אתר הבית שלכם בצורה אופטימלית למנועי חיפוש (SEO).

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור13/02/091426 צפיות
כל אדם המתכנן אירוע ציבורי כדאי שישקול שימוש במשרד יחסי ציבור על מנת לקדם את האירוע. מהם השיקולים לצעד כזה ?

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור13/02/091364 צפיות
מה עליכם לעשות כדי שיחסי הציבור שלכם יעבדו ?

מאת: תווית יחסי ציבורתרבות דיגיטלית13/02/091742 צפיות
האם הרדיו הפך מיושן מדי עבורנו במאה ה-21 ?

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור13/02/091326 צפיות
בלוגים מציגים דרך חדשה ומהפכנית של עיתונות. כלי תקשורת מקוון זה מספק לקהל הצרכנים הרעב למידע, זרם קבוע ורלוונטי של מידע חדשותי על הנושאים שהכי מעניינים אותו. מעקב וניטור בלוגים מספק מידע חיוני למשרדי יחסי ציבור.

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213663 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213624 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213748 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213894 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176451 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175622 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175603 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica