חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צופן העתיד לרדיו ?

מה יעלה בגורלו של הרדיו במאה ה-21 ? האם הוא יהפוך מיושן בסופו של דבר ? זה עדיין לא קרה. אם אתם אנשים חובבי חדשנות, כנראה המחשבה עברה בראשכם כבר למעלה מעשור.
עם התפרצות האינטרנט ושאר הטכנולוגיות המתקדמות ששינו את הדרכים בהן אנחנו מתקשרים, זהו הזמן המושלם לחיות! כל דבר בו אנחנו מעוניינים נמצא בהישג ידינו כפי שמעולם לא היה.

לא רק שהאינטרנט והטכנולוגיה המודרנית של המילניום החדש השפיעו על דרכי התקשורת שלנו, הם גם עשו מהפכה בכל תחום הבידור.
האם שכחתם להקליט את התכנית האהובה עליכם ? אין בעיה, צפו בה באינטרנט או ב VOD - מתי שמתחשק לכם !
שומעים את השיר האהוב עליכם ברדיו ? מדוע ללכת לחנות הדיסקים כאשר אתם פשוט יכולים לרכוש את השיר באינטרנט בחנויות ה-mp3 המקוונות ? מי בכלל צריך דיסקים ? פשוט חברו את נגן הmp3- שלכם למערכת שיש לכם במכונית ותוכלו לשמוע מאות שירים (אמנם לא באותה איכות כמו בדיסק) - הכל ממכשיר שסך גודלו הוא כשל חפיסת מסטיקים.
תקועים בצד הכביש כתוצאה מתקלה ברכב ? השתמשו במכשיר הסלולארי שלכם. השארתם את רשימת הקניות שלכם בבית ? התקשרו הביתה, שוב באמצעות המכשיר הסלולארי שלכם ובקשו ממישהו שיקריא לכם אותה.
אתם מרגישים רעבים אבל אין עליכם כסף מזומן ואתם קצרים בזמן מכדי לעצור בכספומט ? זה בסדר. ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי כמעט בכל מקום, אפילו במכונות למכירת מזון.
צריכים לשלוח מכתב או הזמנת עבודה ? שכחו מבולים ומעטפות - השתמשו בדוא"ל !
אנחנו לוקחים את כל ההתפתחויות הללו כמובנות מאליהן (כפי שכל דור עשה עם הפריצות הטכנולוגיות שקרו בדורו).

והיום, מהפכת הרשתות החברתיות, אתרי מוסיקה מקוונים ואתרי וידאו משנים במהרה את הדרך בה אנחנו מסתכלים על סלבריטאים. אין יותר קבוצה אליטיסטית של "אנשים מיוחדים" היכולים לשתף את כישרונם עם אחרים. הודות לשגשוג המהיר של האינטרנט ברחבי העולם, אנחנו יכולים כיום להתחבר וליהנות מכישוריהם של אנשי בכל רחבי תבל.
אם כך, עתיד הרדיו (והכוונה היא לרדיו היבשתי ולא הלוויני) מתחיל להיראות קודר. רדיו, טלוויזיה ודפוס היו בעבר מקורות הבידור העיקריים שלנו. האינטרנט מחליף את כולם !

ישנן כיום אלפים על גבי אלפים של תחנות רדיו אינטרנטיות המשדרות בחינם מכל רחבי העולם - רובן נטולות ג'ינגלים ופרסומות. ישנן גם תחנות יבשתיות המשדרות בנוסף באינטרנט.
חברות תקליטים ומשרדי יחסי ציבור כבר הבינו מזמן כי העתיד טמון ברדיו האינטרנטי ודאגו להעביר את החומרים המוסיקליים שלהן לתחנות.
אנשי מפתח ברדיו היבשתי עברו לשדר ברדיו האינטרנטי החדשני (הווארד סטרן לדוגמא) כי גם הם מזהים את השינוי העתיד לבוא.

בנוסף, רדיו אינטרנטי זמין בביתכם באמצעות מכשירי רדיו אינטרנטיים (כמו המכשיר ששיווקה "בזק") וברגע שטכנולוגית ה Wi-Max תהפוך זמינה, תוכלו להאזין לרדיו האינטרנטי באיכות גבוהה כאשר אתם בתנועה (ניתן כבר לעשות זאת באמצעות מכשירים סלולאריים אבל באיכות ירודה).

לעת עתה (ובעתיד הקרוב) אנחנו נאלצים להישאר עם הפלייליסטים המוגבלים של תחנות הרדיו המקומיות והארציות שלנו. מציאות זו איננה כאן לנצח. הקהל דורש יותר ובעזרת האינטרנט שלצידו הוא ישיג את שהוא דורש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור העוסק בתחומי התרבות בכלל והמוסיקה בפרט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תווית יחסי ציבור

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור03/11/091347 צפיות
יחסי ציבור הם ערוץ אחד מתוך שלל אחרים, אשר כולם שייכים לעולם הפרסום. הבלבול בין שני התחומים הוא שכיח ולפעמים אף מניחים כי מדובר בתחומים זהים, אולם זוהי טעות.

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור02/09/091246 צפיות
חברות רבות טוענות כי הן יכולות לספק שירותי יחסי ציבור אפקטיביים, אבל מעטות מהן מבינות אותו לגמרי.

מאת: תווית יחסי ציבורשיווק באינטרנט17/05/091293 צפיות
עסקים ברשת חוו קפיצת מדרגה משמעותית עם כניסתם של מספר כלי שיווק לאתרים. כדי להביא את העסק שלכם כך שיעמוד בקו אחד עם המתחרים, חשוב לעדכן את אתר הבית שלכם בצורה אופטימלית למנועי חיפוש (SEO).

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור13/02/091430 צפיות
כל אדם המתכנן אירוע ציבורי כדאי שישקול שימוש במשרד יחסי ציבור על מנת לקדם את האירוע. מהם השיקולים לצעד כזה ?

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור13/02/091371 צפיות
מה עליכם לעשות כדי שיחסי הציבור שלכם יעבדו ?

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור13/02/091330 צפיות
בלוגים מציגים דרך חדשה ומהפכנית של עיתונות. כלי תקשורת מקוון זה מספק לקהל הצרכנים הרעב למידע, זרם קבוע ורלוונטי של מידע חדשותי על הנושאים שהכי מעניינים אותו. מעקב וניטור בלוגים מספק מידע חיוני למשרדי יחסי ציבור.

מאת: תווית יחסי ציבוריחסי ציבור13/02/091310 צפיות
אחד הכלים שבהם ניתן להשתמש לעסק שלכם נקרא יחסי ציבור. מדובר באחד הכלים היעילים ביותר הקיימים בעולם העסקים לזכייה באמון הציבור. כיצד עושים זאת ?

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185101 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172767 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172561 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172464 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152965 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152231 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica