חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריחות משכרים של בשמים - לשאוף מלוא האף

לבשמים יש הסטוריה ארוכת יומין. יש להם תיעוד במקרא ולכל אורך ההסטוריה. שנים ארוכות ניסו אלכימאים וחוקרים לפצח את הסוד שיאפשר להם להפיק תמצית מפרחים וצמחים שונים. כשהצליחו בכך, שמרו ונצרו את הסוד ואת הנוסחה רק הוסיפו ושכללו עד ליצירת הריח המושלם, כזה שישכר את המריחים אותו ויערפל את חושיהם, במובן הטוב של המילה. איך לבחור בריח בשמים מנצח?

מור ולבונה

ריח הוא אחד הדברים הדומיננטיים והאסוציאטיביים ביותר עלי אדמת. אנו יכולים לשאת איתנו זכרון של ריח, של תחושה בעקבות ריח מסוים ושל הרגשה טובה שנוצרה אצלנו אחרי ששאפנו אל קרבינו את הריח הטוב. כשמסובר בריחות המשמשים לבישום הגוף, אנו מגלים מגוון שמתאים אפילו לאופיינו, למסר שאנו רוצים להעביר ולתפיסתה של הסביבה אותנו.

מגוון הבשמים היום הוא רב במיוחד ולעתים הבחירה היא קשה. תוסיפו לכך את הפרסומות החושניות באמצעי התקשורת, את האריזות שלא ניתן להשאר אדישים אליהן, והנה, דרגת הקושי עלתה עוד מדרגה. לא קל למצוא את הריח שיתאים לנו במדויק, ישתלב טוב על עורנו וריח הגוף הטבעי שלנו וישקף את אופיינו.

מעבר לשיקולי התקציב, חשוב לבחור בבושם שאתם חשים עימו בנוח, גם אם אינו המילה האחרונה באופנת הבשמים. אם מצאתם בושם שאתן חשות עימו בנוח, הוא נעים לכן ועל עורכן, השארו עימו. למשל, בשמים של שאנל, הם בשמים קלאסיים, של כל הזמנים. שאנל הוא בושם שיוצר לראשונה על ידי גבריאל קוקו שאנל בשנת 1921. מאז ועד היום, בשמי שאנל מעלים אסוציאציה של יוקרה, אל אלגנטיות ושל נקיון. לאורך כל השנים שמר המותג על מעמדו הגבוה, כאשר במהלך השנים הושקו בשמים נוספים, דוגמת הבושם רב המכר, להיט בפני עצמו, קוקו מדמואזל. הניחוח שלו, כמו כל בשמי שאנל הוא ממכר, ומשלב ריחות מהפנטים, ביניהם תפוז סיציליאני, פרח יסמין, מושק לבן ועוד.

גבריים ומסוקסים לצד רכות וענוגות

לא רק נשים נהנות מניחוחות נעימים ומשכרים. תרבות הבישום הגברי היא ארוכת יומין אף היא ולצד כל בושם נשי מנצח, עומד גם מקבילו הגבר. למשל, בושם אברקומבי מציע לגברים מבחר מפתיע, עם ריחות רעננים וגבריים, לצד הריחות הנפלאים הנשיים. בושם זה הוא ודרני יותר, וברוח התקופה, כראוי ליצרן אמריקני חדשני. גם בושם סילבר סנט מציע לא רק ריחות גבריים מענגים אלא גם אריזות מקסימות, שלא ניתן להתעלם מהאופי הגברי החזק שלהן.

אריזות הבשמים הם תופסת מרעננת למה שנמצא בבקבוק. בשמי אליאן מבית טיירי מוגלר מתהדרים בליין סגול ונשי, רך ועם קווים עגולים, מעין בשורה מקדימה לניחוחות האביביים של בשמי הנשים שלהם.

נחזור לתהליך בחירת הבשמים. ניתן לבחור בושם למטרות שונות, או להחליט על בושם אחד שישמש אותנו לאורך כל היום. האופציה הראשונה היא עדיפה, מאחר וישנם בשמים שהם כבדים ועשירים יותר, ומתאימים לשעות הערב, לדייט רומנטי, למסיבה או אירוע ועוד, בעוד אחרים הם רעננים ו"פירותיים" יותר, ומתאימים לשעות היום, לפגישה עסקית ולפעילות ספורטיבית.. בחרו לכם לפחות שני סוגי בשמים, אולי אפילו מאותו היצרן, המתאימים למצבים וזמנים שונים ביום.

חוב לזכור כי ככל שהבושם הוא איכותי יותר, הוא ירגיש גם טוב יותר על עורכם. לסובלים מאלרגיה, חיקויי בשמים או מותגים עלומים לא ייטיבו עם עורכם מאחר ואינם עשויים מחומרים טבעיים ואיכותיים.

קלאסיקות של כל הזמנים

אם מצאתם את הבושם המיטיב עימכם, עם עורכם ומפיץ ניחוחות מענגים לכל עבר, שמרו עליו מכל משמר. הבושם הזה יהפוך להיות מזוהה עימכם ועם אופייכם, וישרת את המטרות שלכם היטב. בשמים קלאסיים, כגון שאנל, אברקומבי אליאן ואחרים, הם בשמים איכותיים, שיש להם הסטוריה ארוכה, שם דבר ותגובות נלהבות בקרב נשים וגברים.

שימוש בבושם הוא נעים, מרענן, מדגיש ייחודיות ואפילו מפתה ומסקרן. וכפי שאמרה בזמנו קוקו שאנל האגדית: "התיזי בושם בכל מקום בו תרצי לקבל נשיקות"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשמים - באתר בושמטיק זול יותר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרוטר

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי19/06/14926 צפיות
ביטחון עצמי או דימוי עצמי הפכו לערך משמעותי מאוד בעולמו של האדם המודרני. בעבר המעמד והדימוי של האדם היו נקבעים על פי סטנדרטים של יוקרה וכיום, למרות שנראה כי הדימוי של האדם נקבע על פי מעמדו שמתורגם לכסף ומקצוע, המהפכה התעשייתית ובמיוחד הגישה הקפיטליסטית,

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי02/04/141186 צפיות
בשמים הם אמצעי מצוין ליצירת ריח אשר מזוהה עם אדם מסוים, מכיוון שהם מאפשרים להתבשם קבוע ושגרתי ומתלווים אל יומו וחייו של האדם הנושא את הניחוח שלהם. למרות שלכל אדם ריח משלו, אשר משולב עם ריחות הבושם, ישנם סוגים עיקריים של בשמים אשר נחשבים לפופולאריים ואהודים יותר

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי29/01/14976 צפיות
למרות שריח הוא דבר טבעי וקסום, כמו כל דבר אחר בעולמנו, גם אותו התעקשנו לפרק ולתמלל. במרוצת השנים החלו להשתמש בטרמינולוגיה מיוחדת כדי לפרק את הבושם הממוצע למרכיבים שונים וכיום מוסכם על העוסקים בתחום כי כל בושם מורכב משלושה תווים או משלוש שכבות של ריח. התווים העליונים הם התווים המהירים ביותר להתנדף והם מסוגלים להישאר על הגוף למשך עשרים דקות לכל היותר.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי28/11/131118 צפיות
מוצרי טיפוח הם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של כל אישה שאוהבת להקדיש זמן לשדרוג המראה החיצוני שלה. בעזרת קרמים שונים, כמו קרם גוף או קרם ידיים, ניתן לטפל בבעיות עור פשוטות, להחזיר לעור יבש את מידת הלחות הרצויה וכמובן להדיף ריח נעים לכל עבר... אם מדובר בקרמים של ויקטוריה סיקרט.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי19/10/131232 צפיות
המותג "ויקטוריה סיקרט", שקיים כבר למעלה מ-30 שנה, הפך לאחד המותגים הפופולאריים בקרב נשים ונערות, בכל הקשור לאופנת הלבשה תחתונה ולטיפוח הגוף. למרות שהחברה ממעטת לפתוח חנויות ברחבי העולם, מוצריה משווקים ונמכרים ברשת האינטרנט, וכיום כל אישה יכולה להזמין לעצמה את המוצר המתאים לה. עקב התפתחות העולם הגלובאלי והתפתחותו של שוק המכירות אונליין, הקניות ברשת נהיו פופולאריות בקרב נשים, וכיום ניתן למצוא את מוצרי ויקטוריה סיקרט, במחירים מפתיעים ומשתלמים, שתואמים למחירים בחנויות המקוריות ואף עולים עליהם.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי05/10/131154 צפיות
חיזוק הביטחון העצמי – ממש כפי שלבישת בגד שמחמיא לגזרה שלך יכול לחולל נפלאות לביטחון העצמי שלך, גם התזת הבושם הנכון על עורך יכולה לעזור לרמת הביטחון העצמי שלך להרקיע לשחקים. אם תצליחי לבחור בושם אשר משקף את האישיות שלך, את באופן טבעי תרגישי ביטחון רב יותר להקרין את אישיותך הפנימית.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי17/09/131100 צפיות
כיום, הבושם הוא חלק מעולם האופנה והקוסמטיקה, וכמו כל דבר בעולם זה, נחשב לאביזר אופנתי המסמל אמירה וייחודיות. ההתפתחות המהירה בעולם הקוסמטיקה וריבוי הסוגים, הטכניקות והריחות, הפכו את הבשמים לעולם של ממש, כך שניתן למצוא בשמים ייעודיים לכל מין, גיל, מזג האוויר ואף סוג אירוע.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184247 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172300 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica