חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבלה ונתינה

מאת: הדר עוזיאל ממןשפת האור08/06/20131673 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כשלומדים רייקי כברבדרגה הראשונה מלמדים המאסטרים של הרייקי את התלמידים את אחד השיעורים החשובים שלהרייקי , אין העברת אנרגייה ללא תמורה ( כאשר התמורה יכולה להיות כל דבר שיתואםמראש בין המטפל למטופל ).  כבר אז בתחילת המאה ה 20 הבינו ואף הרבה לפני,  שכאשרנותנים זה בסדר ונכון לקבל חזרה . זהו חוק קוסמי שקיים ביקום . אלהים כל הזמן נותן, והוא כל הזמן גם מקבל .

כאשר אנחנו נותניםמשהו למישהו או לדבר מסויים , אפילו תורמים , ועושים זאת מכל הלב , את הנתינה שלנו, אוהבים ונותנים ללא חשיבה מה יצא לנו זה , זה מבורך.  אבל .. ויש פה אבל גדול -כמה מאיתנו יודעים לקבל בחזרה ? כמה מאיתנו מאפשרים לדברים להכנס לחיים שלנו ? כמהאנשים אומרים - אני לא צריך , עבורי לא תודה.. כמה מאיתנו מבקשים משהו מסויים שיקרהלנו בחיים , אבל כשמגיעה אופצייה מסויימת או פוטנציאל מסויים אנחנו אומרים לא זה לאבשבילנו , אני לא צריך שום דבר , אני לא חושב שזה מתאים וכו'.. ואפילו לא מנסים ,ולא נותנים את הפתח .

זו בעצם חסימה , אנחנוחוסמים את עצמנו לדברים שמגיעים . נתנו הוצאנו אנרגייה מעצמנו , אבל לא אפשרנולעצמנו לקבל בחזרה ( זה לא משנה אם קיבלתי משהו מאותו אדם שנתתי לו או מישהו אחר ,העיקר שאיפשרתי.) ככה אנחנו נשארים בחסר , בחוסר בחיים שלנו, באנרגיות שלנו , ואזאנחנו הופכים ליותר מתוסכלים , יותר מותשים וחלשים , עייפים וגם מחלות מגיעות , למה? כי הגוף שלנו נמצא בחסר.

זה בסדר לקבל , וזה לאאנוכי , יש משפט שאומר שאם אני לא מסוגל/ת לאהוב את עצמי , אז איך אפשר לאהוב מישהואחר. נושא הקבלה והנתינה הוא על אותו המשקל . זה בסדר לתת ולהעניק לזולת , לילדיםשלנו , לאהובים שלנו וכו'. אבל זה בסדר גם לקבל חזרה מהסביבה דברים לחיים שלנו . תחשבו על זה , כשאתם מגיעים למקום מסוייםומציעים לכם שתייה או משהו לטעום או לאכול . כמה פעמים אמרתם - לא תודה .

אדם אנוכי זה שכל מהשהוא עושה וחושב זה רק על עצמו ולעצמו ללא התחשבות בסביבה  בזולת וגם אם זה יבוא עלחשבון מישהו שיכול להפגע,  ואדם שיודע לקבל ולתת זה אדם שמבין את החוק הקוסמי שבכלנתינה יש קבלה והיא התוצאה שאמורה להגיע בעקבות הפעולה של הנתינה, ואז אנחנו שלמיםומושלמים והרמוניים , וכן גם החיים שלנו מאוזנים יותר וכל מצבי היומיום נראים אחרת. זהו דפוס מחשבה שכדאי לבדוק אותו ולשנות אותו - המלצה שלי .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדר עוזיאל ממן - המרכז להתפתחות וצמיחה רוחנית
מאמנת רוחנית, מתקשרת, מאסטר רייקי והילינג, סדנאות לקבוצות ויחידים - איזון גוף נפש, תקשור, שחזור גלגולים ומדיטציות וטיפולים אישיים


052-3913533
www.ima-adama.co.il/web/hadaru

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר עוזיאל ממן

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132474 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןרוחניות - כללי08/06/131108 צפיות
מאמר הזה הוא עבורכם. כן אתה או את ששואלים , מחפשים , בודקים ומתעניינים בדבר הזה שמעבר, ברוח, בפנימיות, באינטואיציות, בחלומות שחלמתם, בתחושות שאתם מרגישים וכו'.

מאת: הדר עוזיאל ממןתקשור וטלפתיה08/06/13917 צפיות
כשאני התחלתי לתקשר זה היה לפני 11 שנה בערך , זה קרה בלילה אחד בבת אחת. בהתחלה זה היה מבהיל נורא. מצד אחד הייתי מאוד מסוקרנת ושאלתי המון שאלות . תקשרתי בשלב זה רק לעצמי (לא חשבתי שבכלל אפשר לעזור על ידי התקשור לאנשים אחרים או לעשות עם זה משהו בכלל ), וזה בא בצורה של שמיעה, וכתיבה אוטומטית, ובצורה ויזואלית, כלומר הייתי רואה תמונות מול עיניי. מצד שני ממש הייתי משותקת כמעט בכל פעם שתקשרתי. כל דבר היה מקפיץ אותי ממש וגורם לי להבהל בזמן התקשור. לא הבנתי כל כך איך זה קורה ומה קורה לי ברוב הזמן, וגם

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132326 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131767 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאמרים נוספים בנושא שפת האור

מאת: אשרם במדברשפת האור23/12/142252 צפיות
סדנת "התעוררות הלב המואר" נוצרה בשבילך לעזור לך להעיר את הלב. כאשר אנו זוכרים כיצד לחיות מהמרחב המקודש של הלב, אנחנו יכולים להפעיל את גוף האור שלנו – המרכבה. הסדנה יכולה לסייע לפתיחת העין השלישית דרך תרגול טנטרה של הלב. אנו נתחבר לתהליך היצירה בתרגילים שונים אותם נתרגל במהלך הסדנה.

מאת: אנאמה טל מילרשפת האור22/11/138433 צפיות
אור ואהבה זוהי ברכה סטנדרטית בקרב הקהילות הרוחניות למיניהן, אבל למה בדיוק הכוונה? האם זה משהו שהוא רוחני בלבד מבלי כל קשר לחומר?

מאת: הרב יוסף ויצמןשפת האור29/01/128641 צפיות
הפעם הייתי רוצה לדבר על נקודה חשובה לכל אחד ואחת מאיתנו "צדק חברתי" לחלקינו הגדול קשה מאוד אפילו להעלות על שפתותינו את מילת ה"תודה". מדוע? האם זה משדר חולשה? האם זה משדר תלות בזולת?

אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 8: הספר להיות אלוהים, חלק א' עמוד 75 אנחנו הבנו שבשורש הכל אחד, מה זה אומר? שזמן ומקום זה אחד. שבסוף הכל מתנקז לזמן ומקום, הזמן מתנקז לרגע והמקום לנקודה, והם מתנקזים לאחד. עכשיו שים לב, שההבנה הזאת באה לידי ביטוי ביום יום. אתה חושב, היכן החנווני חווה שהכל זה אחד? בכל פעם שיש לאדם ספק, והוא מבין שזה לא משנה, זה נקרא התגלות אחדות. כאשר אתה שואל את המוכר, מה לקנות את זה או את זה? והוא ...

שפות / עולם הדממה / עולם המוזיקה - מהי השפה הרוחנית של עולם הרוחניות?: אם נתבונן על עניין השפות של בני האדם, נראה משהו מעניין. והוא כי מצד אחד, השפה של בני האדם היא חשובה מאוד. ובלי שפה, בני האדם לא היו יכולים לתקשר ביניהם. ולצורת העניין, גם שפת החרשים היא שפה לכל דבר. ואם לבני האדם לא הייתה שפה כלשהי לתקשר ביניהם, הרי שהעולם שלנו לא היה מתפתח וכולי. והשפה עוזרת לבני האדם לתקשר ביניהם ולחיות טוב יותר. ומעבר לכך, השפה היא גם דרך לבטא רעיונות מורכבים, שלא ניתן לבטא אותם בשום צורה ...

מוזיקה - להנות ממוזיקה גם בלי להבין את המילים. מהי המשמעות?: אם נתבונן על עניין המוזיקה, נראה שלפעמים באפשרותו של האדם להנות ממוזיקה טובה, גם בלי להבין את המילים של השיר. כי לא כל נעימה מוזיקאלית היא עם מילים. ויש נעימות מוזיקאליות מאוד יפות, גם בלי מילים. גם כאשר הנעימה המוזיקאלית היא עם מילים, דהיינו שיר רגיל, גם אז לא תמיד האדם חייב להבין את המילים כדי להנות מהשיר. והחיים הם זוג של מוזיקה. כי כמו שלכל שיר מוזיקאלי יש את הקצב שלו, כך גם לחיים יש את קצב האירועים שלהם. והאירועים ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica