חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התעוררות הלב המואר עם הירה

מאת: אשרם במדברשפת האור23/12/20142251 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להיות באהבה, לא בפחד, הוא המפתח העיקרי למודעות גבוהה יותר. כפי שתראו בסדנה זו, לאהבה יש כוח שזה מכבר נשכח. כוח כה עצמתי שהוא יוצר את העולם בו אנו חיים. זהו הלב המכיל את הוראות ההפעלה המקוריות של החיים, וכאשר הלב שוב בשליטה בחייו של אדם, החיים מגיבים בשמחה ואנרגטיות.

בסדנת "התעוררות הלב המואר" נתרגל ונחווה את הנעת התודעה בגופנו, כלומר לעזוב את הראש ולהיכנס ללב הפיזי, שם נמצא מקור החיים. כשנתכנס לתוך הלב יתגלה בפנינו עולם קסום שאותו ניקח לעולם שבחוץ, רק שהעולם הזה הוא קדום ועתיק. זהו מקור העולם שבו אנו מתהלכים.

בסדנה נתרגל תרגילים ומדיטציות שונות שנועדו לפתוח את הלב. הצטרפו אלינו ויחד ניזכר איך להתחבר מחדש לבריאה דרך הלב המואר, ניזכר איך לגשר בין הלב למוח ואיך לתקשר באופן ברור עם ההדרכה הגבוהה. נגלה מקור אושר ע"י הרחבת שדה המודעות שלנו והפעלת גופי האור שלנו. נרגיש חופשיים לקבל בברכה ולחלוק את האנרגיה האוהבת של השלווה, האמת, היופי, האמון וההרמוניה של הבריאה.

מגוון רחב של תרגילים ומדיטציות יועברו במהלך הסדנה: נעשה מדיטציות כמו טנטרה טיבטית לבנה (white tantric Tibetan exercise), ריקוד בחשיכה, נשימה מאוחדת (Unity Breath), ומדיטציית כניסה למרחב המקודש של הלב. נתרגל ריפוי בעזרת הפירמידה המוזהבת the golden) Pyramid healing) נרקוד ריקוד סופי של ברכה (Sufi blessing dance) ונשימות פראנה (Prana) בקבוצה. נחווה דמיון מודרך בהדרכת קלודט מלכיצדק בנושא חלימה מודעת (Blue School of Conscious Dreaming). נערוך מעגלי ריפוי על מנת לנקות טראומות רגשיות או מנטאליות שאנו סוחבים מן העבר ומנעות מאיתנו להיכנס למרחב המקודש בלב ועוד.

ביום השלישי של הסדנה נערוך תרגיל לפתיחת קרני האור סביב ראשנו להילה, כפי שניתן לראות בציורים עתיקים של דמויות כמו ישו ובודהה. לאחר מכן, נפתח את העין השלישית בעזרת תרגול הטנטרה של הלב (Tantra of the Heart) כחלק מההיזכרות בתהליך הבריאה.

ביום הרביעי, האחרון של הסדנה, כחלק מתהליך הבריאה הקדום נלמד לשלב את כל מה שתרגלנו ולהפעיל את המרכבה סביב גופנו. הפעלת המרכבה נעשית באופן חד פעמי והיא נשארת מופעלת סביב גופנו לתמיד. המרכבה היא גוף האור החי שהאדם המודרני שכח מקיומו לפני דורות רבים. הסדנה נבנתה ע"י דרונבלו מלכיצדק בשנת 2011, שהפעיל את המרכבה בצורתה החדשה באותה שנה ומאז הוא מכשיר מורים בשיטה.

בשנת 2011 פתח דרונבלו מלכיצדק את "בית הספר להיזכרות", בו הוא מעביר את כל הידע שצבר וממש בכך את תפקידו להפיץ את הידע הקדמון שניתן לו ע"י ישויות אור ותרבויות נסתרות. בסדנת "התעוררות הלב המואר" אנחנו מלמדים את "השלב הבא" כפי שהוא מועבר ע"י מלכיצדק. השיטה של הפעלת המרכבה דרך המקום המקודש של הלב היא שיטה חדשה. בצורתה הקדומה המרכבה הייתה מופעלת באופן סינטטי – מלאכותי. כפי שדרונבלו מתאר בספרו הראשון, הפעלה זו נעשתה מיושנת ואיננה מתאימה יותר לתהליך התעלות והתפתחות מאוזן. המרכבה החיה הכוללת את כל צורות ההוויה צריכה להיות מחוברת אל הגוף כולל הלב, הראש וחיבורים נוספים שלא הוצגו בצורות הלימוד הקדומות. אם תרגלת בעבר את המרכבה או את פרח החיים (Flower of Life) דע כי יש עוד אינפורמציה חדשה שלא הייתה זמינה עד לזמן זה.

דרך סדנת "התעוררות הלב המואר" ניתנת לנו ההזמנות להעמיק את דרך התודעה שבה אנו מתעוררים אל טבענו האמיתי, ההוויה המזוקקת. בסיום הסדנה, יהיו בידך הכלים הפנימיים להתחיל באמת תהליך התעלות (ascension process). עכשיו זה הזמן ויש לך את המוכנות להצטרף לשינויים המתרחשים בתודעה העולמית.

סדנת התעוררות הלב המואר הקרובה תתקיים באשרם במדבר בתאריך 4 - 7 בפברואר

לפרטים והרשמה:

וישווה

052-4483242

ashram4you@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשרם במדבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשרם במדבר

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163215 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדברהפקות אירועים16/07/161492 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

מאת: אשרם במדבראטרקציות18/11/152006 צפיות
10-13.12.2015 18 שנים שפסטיבל צלילים במדבר מביא לדרום מוזיקה ישראלית איכותית על שלל גווניה. מאופרה ישראלית מקורית ועד מוזיקת עולם, משירת משוררים ועד למוזיקה קלאסית מקורית של מלחינים צעירים.כמו בכל שנה אנו חותרים לפסטיבל שהמוזיקה בו תשמור על רמה אומנותית מבלי לאבד את הקשר עם קהל המאזינים.שאיפתנו היא שהאיכות והקומוניקטיביות יהיו נוכחות בכל המופעים, ושהפסטיבל יהווה במה לכל הסגנונות והאמירות המוזיקליות בישראל.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153627 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152750 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי07/09/151699 צפיות
שקט מרפא ריטריט יוגה ומדיטציה, שתיקה והתחדשות סופ"ש8 - 10 באוקטובר 2015 חוויה קסומה באשרם במדבר, סדנה שכולה שקט מרפא ותרגולים המטהרים את הגוף והנפש. מסע של התחדשות דרך תרגול מדיטציה (ויפאסנה), יוגה ותרגילי נשימה, באמצעותם ננקה ונטהר משקעים שמצטברים בגוף ובנפש. נלמד לנשום ולחוש את השקט המרפא, נלמד להאט את הקצב, לחיות פשוט, להקשיב לפעימות הלב ולרחש המדבר. הנוף הבראשיתי של המדבר, התרגול, חווית השתיקה והשקט, התזונה הבריאה, כל אלו תומכים בתהליכי הריפוי ומאפשרים זמן התבוננות וקשב.

מאת: אשרם במדברבידור ופנאי - כללי16/08/151648 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה - ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות, השיפוט, הביקורת והכובד המסתתר בין מארגי כסות הבגדים. בפשוט אנחנו חוגגים את גופנו המושלם בדיוק כמו שהוא, את החופש והריפוי הנמצא בעירום, את שחרור הבושה.

מאמרים נוספים בנושא שפת האור

מאת: אנאמה טל מילרשפת האור22/11/138431 צפיות
אור ואהבה זוהי ברכה סטנדרטית בקרב הקהילות הרוחניות למיניהן, אבל למה בדיוק הכוונה? האם זה משהו שהוא רוחני בלבד מבלי כל קשר לחומר?

מאת: הדר עוזיאל ממןשפת האור08/06/131673 צפיות
כשלומדים רייקי כבר בדרגה הראשונה מלמדים המאסטרים של הרייקי את התלמידים את אחד השיעורים החשובים של הרייקי , אין העברת אנרגייה ללא תמורה ( כאשר התמורה יכולה להיות כל דבר שיתואם מראש בין המטפל למטופל ). כבר אז בתחילת המאה ה 20 הבינו ואף הרבה לפני, שכאשר נותנים זה בסדר ונכון לקבל חזרה . זהו חוק קוסמי שקיים ביקום . אלהים כל הזמן נותן , והוא כל הזמן גם מקבל .

מאת: הרב יוסף ויצמןשפת האור29/01/128640 צפיות
הפעם הייתי רוצה לדבר על נקודה חשובה לכל אחד ואחת מאיתנו "צדק חברתי" לחלקינו הגדול קשה מאוד אפילו להעלות על שפתותינו את מילת ה"תודה". מדוע? האם זה משדר חולשה? האם זה משדר תלות בזולת?

אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 8: הספר להיות אלוהים, חלק א' עמוד 75 אנחנו הבנו שבשורש הכל אחד, מה זה אומר? שזמן ומקום זה אחד. שבסוף הכל מתנקז לזמן ומקום, הזמן מתנקז לרגע והמקום לנקודה, והם מתנקזים לאחד. עכשיו שים לב, שההבנה הזאת באה לידי ביטוי ביום יום. אתה חושב, היכן החנווני חווה שהכל זה אחד? בכל פעם שיש לאדם ספק, והוא מבין שזה לא משנה, זה נקרא התגלות אחדות. כאשר אתה שואל את המוכר, מה לקנות את זה או את זה? והוא ...

שפות / עולם הדממה / עולם המוזיקה - מהי השפה הרוחנית של עולם הרוחניות?: אם נתבונן על עניין השפות של בני האדם, נראה משהו מעניין. והוא כי מצד אחד, השפה של בני האדם היא חשובה מאוד. ובלי שפה, בני האדם לא היו יכולים לתקשר ביניהם. ולצורת העניין, גם שפת החרשים היא שפה לכל דבר. ואם לבני האדם לא הייתה שפה כלשהי לתקשר ביניהם, הרי שהעולם שלנו לא היה מתפתח וכולי. והשפה עוזרת לבני האדם לתקשר ביניהם ולחיות טוב יותר. ומעבר לכך, השפה היא גם דרך לבטא רעיונות מורכבים, שלא ניתן לבטא אותם בשום צורה ...

מוזיקה - להנות ממוזיקה גם בלי להבין את המילים. מהי המשמעות?: אם נתבונן על עניין המוזיקה, נראה שלפעמים באפשרותו של האדם להנות ממוזיקה טובה, גם בלי להבין את המילים של השיר. כי לא כל נעימה מוזיקאלית היא עם מילים. ויש נעימות מוזיקאליות מאוד יפות, גם בלי מילים. גם כאשר הנעימה המוזיקאלית היא עם מילים, דהיינו שיר רגיל, גם אז לא תמיד האדם חייב להבין את המילים כדי להנות מהשיר. והחיים הם זוג של מוזיקה. כי כמו שלכל שיר מוזיקאלי יש את הקצב שלו, כך גם לחיים יש את קצב האירועים שלהם. והאירועים ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica