חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העבודה בשחזור גלגולים - מהמקום האישי שלי

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/20132474 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


החלטתי לשתף אתכםבעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרתלקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמםכל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לאתמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפינושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבהותבנית מגיעות.

כחלק מהעבודה שאניתמיד עושה לעצמי אני גם יושבת לעיתים לעשות שחזור גלגולים לעצמי על מנת להביןדפוסים שעולים לי באופן אישי על פני השטח. לפני מס' ימים החלטתי שאני רוצה לעבוד עלמשהו שאני יודעת שאני עובדת עליו שנים ארוכות ועדיין שאני צריכה להיות עם היד עלהדופק - זה הפחד שלי מלדבר כלומר הפחד שלי העיקרי הוא בגרון , היכולת להגיד את מהשאני חושבת ולבטא את הדברים החשובים , וכן רציתי לעבוד על הפחד שלי מלהוציא דבריםאל הפועל . הרבה פעמים מצאתי את עצמי עם המון רעיונות ודברים שאני רוצה לעשות , אבלהפחד מלבצע פשוא משתק אותי לעיתים ..

ישבתי לעבוד על שחזורעל מנת להבין את שני סוגי הפחד הזה שעדיין עולה על פני השטח לעיתים וזה מה שראיתי:

ילד שנולד בסביבות1300 וחיי את שנותי המעטות בערך עד גיל 15 , בברזיל.  ננטש על ידי הוריו והם השאירואותו אצל מישהי שעבדה עם האם בשדות תבואה, האם החדשה גילדה את הילד וכאשר גדל מעטהיה צריך לצאת לעבוד בגיל מאוד צעיר . הוא היה ילד טוב ושקט יחסית ועושה את מוראפיהם של המבוגרים . הוא החל לעבוד בהעמסת חציר ושקי תבואה עם עוד אנשים באיזור שחיבו , ויום אחד נפל לו מהידיים שק כבד שנפתח ונקרע . מנהל העבודה כמובן כעס וחשבשהדבר היה מכוון , והנער ניסה לגנוב ממנו , והחליט להענישו , למרות הפצרותיו שלהנער . הנער לבסוף נענש בכיכר העיר ונתלה מגרונו , תחושת החנק הייתה די חזקה ,ולאחר מס' רגעים ראיתי אותו עולה למעלה לשמיים ואז הבנתי שהוא מת מהחניקה.

מה הבנתי מכל זה -חוסר היכולת אצלי לפעמים בלהוציא לפועל באה מהמקום הזה בעיקר , הפחד שאעשה משהו ולאיצליח או לא ייצא טוב, או יפורש לא כהלכה, פשוט משתק אותי , גם היום נורא חשוב ליההסבר של כל דבר והרצון להבהיר את עמדתי או פעולותיי , דבר שיכול להתפרש אוליכתירוץ לעיתים אצל אחרים . כן גם הפחד של הדיבור שאף מילה לא תעזור  וגם התחושהש"יתלו" אותי על מה שאומר ואגיד.

זה גם לא הגלגולהיחידי שלי שראיתי דברים דומים מסוג זה. הדפוסים האלה מאוד חשובים להבנה העמוקהשלנו , של מה אנחנו עושים לעצמנו ואיך אנחנו מאפשרים לדברים שיקרו לנו , אנשיםשמדברים אלינו בצורה מסויימת או מתנהגים אלינו בצורה מסויימת . אבל בעיקר חשובלהבין שאנחנו הם אלו שמושכים את הדברים לכיוון שלנו ואת כל מה שקורה לנו בחיים .

כאשר מנקים את התבניות, זה עוזר קודם כל בתחושת השחרור שמלווה אותנו , ואח"כ יכול גם לעזור  בשינויהסיטואציות בחיינו ובהבאה של דברים אחרים וחדשים , שקורים במקום הדברים שמשכנו עדעכשיו .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדר עוזיאל ממן - המרכז להתפתחות וצמיחה רוחנית
מאמנת רוחנית, מתקשרת, מאסטר רייקי והילינג, סדנאות לקבוצות ויחידים - איזון גוף נפש, תקשור, שחזור גלגולים ומדיטציות וטיפולים אישיים


052-3913533
www.ima-adama.co.il/web/hadaru

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר עוזיאל ממן

מאת: הדר עוזיאל ממןשפת האור08/06/131674 צפיות
כשלומדים רייקי כבר בדרגה הראשונה מלמדים המאסטרים של הרייקי את התלמידים את אחד השיעורים החשובים של הרייקי , אין העברת אנרגייה ללא תמורה ( כאשר התמורה יכולה להיות כל דבר שיתואם מראש בין המטפל למטופל ). כבר אז בתחילת המאה ה 20 הבינו ואף הרבה לפני, שכאשר נותנים זה בסדר ונכון לקבל חזרה . זהו חוק קוסמי שקיים ביקום . אלהים כל הזמן נותן , והוא כל הזמן גם מקבל .

מאת: הדר עוזיאל ממןרוחניות - כללי08/06/131108 צפיות
מאמר הזה הוא עבורכם. כן אתה או את ששואלים , מחפשים , בודקים ומתעניינים בדבר הזה שמעבר, ברוח, בפנימיות, באינטואיציות, בחלומות שחלמתם, בתחושות שאתם מרגישים וכו'.

מאת: הדר עוזיאל ממןתקשור וטלפתיה08/06/13917 צפיות
כשאני התחלתי לתקשר זה היה לפני 11 שנה בערך , זה קרה בלילה אחד בבת אחת. בהתחלה זה היה מבהיל נורא. מצד אחד הייתי מאוד מסוקרנת ושאלתי המון שאלות . תקשרתי בשלב זה רק לעצמי (לא חשבתי שבכלל אפשר לעזור על ידי התקשור לאנשים אחרים או לעשות עם זה משהו בכלל ), וזה בא בצורה של שמיעה, וכתיבה אוטומטית, ובצורה ויזואלית, כלומר הייתי רואה תמונות מול עיניי. מצד שני ממש הייתי משותקת כמעט בכל פעם שתקשרתי. כל דבר היה מקפיץ אותי ממש וגורם לי להבהל בזמן התקשור. לא הבנתי כל כך איך זה קורה ומה קורה לי ברוב הזמן, וגם

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132326 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131767 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאמרים נוספים בנושא גלגול נשמות

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131767 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות18/12/128794 צפיות
כיצד נערך שחזור גלגולים? באילו תחומים הוא יכול לשפר את חיינו? כיצד עובד רטרו-הילינג? דר' ירון זפרן, מורה לשחזור גלגולים, מתאר את השיטה המרתקת לחשיפת חיינו בגלגולים קודמים.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות29/08/128725 צפיות
מהי מועצת הקארמה? מדוע בוחרת הנשמה שעורים קשים, וכיצד באה לידי ביטוי הבחירה החופשית? דר' ירון זפרן, סופר ומורה רוחני מוביל מציג הוכחות מחקריות לגלגול נשמות ועונה לכמה מן השאלות החשובות...

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות04/07/128876 צפיות
מעל מחצית מאוכלוסיית העולם מאמינה בגלגול נשמות - בבודהיזם בקבלה ואצל הדרוזים. לשם מה אנו מתגלגלים? מה ההסבר לתופעת הדז'ה וו (תחושה שמישהו מוכר לי)? האם ילדים זוכרים את גלגוליהם הקודמים? דר' ירון זפרן, מנהל המכללה ללימודים רוחניים, סופר ומרצה בינלאומי המתמחה בתחום זה מלמד על הסודות של גלגול נשמות ועל טכניקות שחזור גלגולים.

מאת: העולמות של אוריןגלגול נשמות17/06/128604 צפיות
שיחזור גלגולים או כפי שמכנים אותה ריגרסיה, הינה שיטת טיפול בדמיון מודרך בו ניתן לטפל בפחדים, פוביות, בעיות במשפחה ועוד... אנו בני האדם נחלקים לנשמה וגוף. הגוף הינו גשמי ואילו הנשמה היא רוחנית. מכאן שיש ניגוד מוחלט בין הנשמה לגוף. הגוף "סוחב" אותנו מטה לגשמיות (אגו, כסף, כבוד ועוד.. ) ואילו הנשמה מבקשת רוחניות (להתפתח וללמוד, לשנות דרכינו ולהיות אדם טוב יותר). ניגודים אלו יוצרים לא מעט בעיות.

מאת: יוסי קרמר גלגול נשמות12/07/118858 צפיות
מתי ניחשף לאמת הרוחנית?

מאת: אבי בנטובגלגול נשמות05/06/119168 צפיות
סיפור עם יהודי ששמעתי מר' שלמה קרליבך, הרב המזמר, סיפור על גנב יהודי, ותמימות כפרית, קצת מצחיק ובכלל לא אמיתי, אבל קשור לחג השבועות ולעשרת הדיברות, ולדיבר "לא תגנוב", לכל סיפור וסיפור יש לו ניגון משלו, שירת העשבים,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica