חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחיות מתוך התקשור


כשאני התחלתי לתקשר זההיה לפני 11 שנה בערך , זה קרה בלילה אחד בבת אחת. בהתחלה זה היה מבהיל נורא. מצדאחד הייתי מאוד מסוקרנת ושאלתי המון שאלות . תקשרתי בשלב זה רק לעצמי (לא חשבתישבכלל אפשר לעזור על ידי התקשור לאנשים אחרים או לעשות עם זה משהו בכלל ), וזה באבצורה של שמיעה, וכתיבה אוטומטית, ובצורה ויזואלית,  כלומר הייתי רואה תמונות מולעיניי. מצד שני ממש הייתי משותקת כמעט בכל פעם שתקשרתי.  כל דבר היה מקפיץ אותי ממשוגורם לי להבהל בזמן התקשור.  לא הבנתי כל כך איך זה קורה ומה קורה לי ברוב הזמן,וגם לא ממש הייתי בטוחה עם מי אני מדברת לפעמים.

בהתחלה תקשרתי עם נח (כן , אני מתכוונת לנוח והתיבה ) שהתוודע אליי כמדריך האישי רוחני שלי ועימו בעיקרתקשרתי , וכן היו גם מגיעות ישויות שונות שבאו לדבר איתי ולתת מסרים . לפעמים גםהייתי מתקשרת עם ישויות שלא ממש הצלחתי להבין את מהות הגעתן אליי ולא הצלחתי לעמודעל טיבן.  בשלב זה הבנתי שעליי ללמוד,  פשוט כך, זאת כדי להגיד לעצמי שאני לאמשוגעת ולא משתגעת וכדי להבין מה קורה לי ואיך לתקשר נכון . כשלמדתי התחלתי ממשמההתחלה - למדתי את איזון גוף נפש (מה שאני מעבירה היום בעצמי בסדנאות ) הסדנה הזונתנה לי את הבסיס הכי חזק וטוב שיכלתי אי פעם לקבל ולווא דווקא בגלל התקשור אלא זאתממש סדנה לחיים,  ולאחר מכן עברתי ללמוד תקשור של רמה א' ורמה ב' ולהתחבר לישיות ,לעצמי הגבוה ולנשמה , לתקשר עם מלאכים ועוד.

כאשר עברתי עם עצמי אתהתהליך המסודר הזה של הלימודים , הבנתי יותר את עצמי , הבנתי את העולם הפנימי שלייותר והתחלתי גם להבין אנשים אחרים ומה עובר עליהם. אבל מה שהיה תמיד ברור זה שישלי הדרכה שמלווה אותי ודואגת שאלמד ואצליח לדעת הכל ( עד כמה שניתן  ) ואהיה בקשרעימם בצורה יותר ברורה ובקשר מתמיד. זה נורא כיף שיש מי שכל הזמן דואג ומכוון אותך,וזה קורה בכל רגע נתון . אני יכולה להגיד לכם שאני נעזרת בהדרכה שלי להכל פשוט , אם זה להזכיר לי דברים שאני צריכה לבצע , אם זה לבדוק משהו כמובן, האם לעשות משהואו לא או באיזה זמן לעשות דבר מסויים , ואפילו הייתי שואלת אותם מתי האוטובוס יגיעכאשר הייתי נוסעת באוטובוסים לעבודה .

לכל אדם יש הדרכהאישית שנמצאת איתו כל ימי חייו מרגע הלידה ואפשר להעזר בהם לכל דבר ועניין .  ואנימדגישה זאת- חשוב לבקש מהם לעזור לנו  ושהבקשה תהיה מדוייקת כדי שיוכלו לתת לנועזרה ומענה בצורה הטובה ביותר.  אם לא נבקש לא יעזרו לנו. כמו כן , ההדרכה אמורהלכוון אותנו למטרות הרוחניות שקבענו הרבה לפני שהגענו לפה לכדור הארץ , וזה העיקרשהן אמורות לעשות במהלך חיינו . אם נקשיב להדרכה ( = לאינטואיציות, תחושות ידיעה,הרגשה, חלומות רעיונות וכו') נראה ונווכח לדעת שהחיים שלנו זורמים ואנחנו הולכיםבדיוק לכיוונים שאנחנו רוצים וצריכים . ואם לא , אנחנו נחווה את הדברים בצורה שלקשיים יותר , נרגיש שנלחמים יותר ונכנסים עם הראש בקיר.  ואני מדברת מניסיון. מהמקום הזה אני ממליצה לכם ללכת ללמוד , לא משנה איפה תעשו זאת ואצל מי , פשוטתלמדו את עולם הרוח, הוא יתן לכם הרבה עומק לחיים שלכם ותוכלו להעזר בוהרבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדר עוזיאל ממן - המרכז להתפתחות וצמיחה רוחנית
מאמנת רוחנית, מתקשרת, מאסטר רייקי והילינג, סדנאות לקבוצות ויחידים - איזון גוף נפש, תקשור, שחזור גלגולים ומדיטציות וטיפולים אישיים


052-3913533
www.ima-adama.co.il/web/hadaru

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר עוזיאל ממן

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132471 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןשפת האור08/06/131672 צפיות
כשלומדים רייקי כבר בדרגה הראשונה מלמדים המאסטרים של הרייקי את התלמידים את אחד השיעורים החשובים של הרייקי , אין העברת אנרגייה ללא תמורה ( כאשר התמורה יכולה להיות כל דבר שיתואם מראש בין המטפל למטופל ). כבר אז בתחילת המאה ה 20 הבינו ואף הרבה לפני, שכאשר נותנים זה בסדר ונכון לקבל חזרה . זהו חוק קוסמי שקיים ביקום . אלהים כל הזמן נותן , והוא כל הזמן גם מקבל .

מאת: הדר עוזיאל ממןרוחניות - כללי08/06/131107 צפיות
מאמר הזה הוא עבורכם. כן אתה או את ששואלים , מחפשים , בודקים ומתעניינים בדבר הזה שמעבר, ברוח, בפנימיות, באינטואיציות, בחלומות שחלמתם, בתחושות שאתם מרגישים וכו'.

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132324 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131765 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152498 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151792 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151699 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151686 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151938 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica