חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תצפית ומעקב של קרן אור חקירות

מאת: שלו קרן אור חקירותחקירות10/06/2013983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תצפית היא כלי נוסף בידיו של בלש או של חוקר פרטי אשר מנהל חקירה. בין הכלים הרבים אשר עומדים לרשותם מלבד תצפית ניתן למנות גם את המעקב, גם שיחות יזומות עם אנשים שונים, הקלטתן ותמלולן על מנת שיהוו ראייה בבית המשפט וגם כלים נוספים כמו חקירה סמויה וחקירה גלויה של משרדי חקירות מוכרים. כאשר מנהלים על אדם מסויים תצפית לרוב עושים זאת באופן כזה שהוא לא יבחין כלל שצופים בו על מנת שלא יפסיק את התנהגותו הרגילה או יחדול מפעילות שהיא פלילית או לא תקינה מכל סיבה.

תצפית מנהלים במגוון גדול מאוד של מקרים. למשל, חוקר פרטי יערוך תצפית במקרים שבהם בעל מסויים מתחמק מתשלום מזונות בטענה שהוא אינו יכול לעמוד בהם מבחינה כלכלית. תצפית תוכל לגלות אותו מושך אלפי שקלים מהבנק או נוהג במכונית יוקרתית ומפוארת. כמובן שאת ממצאי התצפית של החוקר חשוב מאוד לתעד. כאשר מתעדים אותן התצפיות יכולות להוות ראייה כחלק מתיק הראיות המוצגות בבית המשפט.

כמובן שצילומים והקלטות אשר הונצחו במהלך תצפית יכולים להיות ראייה מצויינת וחזקה מאוד שיהיה קשה מאוד לצד השני לערער עליה בבית המשפט. לעתים בלש פרטי יערוך תצפית גם במקרה שהוא רוצה להפריך או לאשש חשד של אחד מבני הזוג שמתרחשת בגידה. תצפית תוכל לאמת בקלות בדרך כלל את החשדות או להפריך אותן לחלוטין. למשל, תצפית תוכל לגלות שהאישה נפגשת לעתים קרובות עם גבר זר בבית מלון או שהגבר מסתובב בפאבים בעיר עם נערות צעירות ממנו בהרבה.

תצפית ניתן לערוך גם במקרים אחרים לחלוטין. למשל, הורים יכולים להזמין תצפית על ילדיהם אם הם חושדים שהם מדרדרים לסמים או אם הם חושדים שהם מהמרים או עוסקים בפעילות פלילית אחרת. ישנן תצפיות אשר מתנהלות בבתי עסק כדי לבדוק את כמות הלקוחות שלהם ואת היקף העבודה שלהם. כפי שנאמר לעיל, את הממצאים של תצפית ניתן להציג בבית המשפט בתור ראיה משכנעת ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חוקר פרטי קרן אור חקירות - משרד חקירות פרטיות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלו קרן אור חקירות

מאת: שלו קרן אור חקירותחקירות10/06/13968 צפיות
מעקב הוא כלי אחד מני רבים אשר חוקרים פרטיים וחוקרי משטרה משתמשים בו לעתים קרובות למדי.

מאת: שלו קרן אור חקירותחקירות10/06/13968 צפיות
מעקב הוא כלי שגם חוקרי משטרה מנוסים משתמשים בו וגם חוקרים פרטיים של משרדי חקירות כאשר הם מנהלים חקירות מסויימות

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171556 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171789 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152864 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152186 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152342 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142862 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143242 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica