חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה אפשר לגלות ע"י כתובת האייפי שלי?

מאת: דוסיהוסטאבטחת מידע11/06/20132219 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אפשר לגלות ע"י כתובת האייפי שלי?

מה בדיוק מישהו יכול להגיד מכתובת ה-IP שלך ומה הם יכולים לעשות עם זה? האם הם יכולים למצוא פרטים אישיים או המיקום הגיאוגרפי המדויק שלי?

לרוב זה קל מאוד למצוא את כתובת האייפי שלך או כתובת ה האייפי של מישהו שאיתו אתה מקיים תקשורת איכשהו באינטרנט.

אנשים רבים מאמינים כי ע"י כתובת ה האייפי, אפשר למצוא את כל מיני פרטים על האדם שגולש במחשב המחובר לאינטרנט.

אז, זה לא כל כך נכון!

כמה בדיוק נחשף עליך תלוי באופן ספציפי על ידי ספק האינטרנט שלך וכיצד הרשת שלהם (ושלך) מוגדרת.

אבל בדרך כלל התשובה הקצרה מאוד? לא הרבה.

מציאת כתובת האייפי

בקר באתר מה האייפי שלי ? וגלה את כתובת האייפי שלך ועוד כמה פיסות מידע אחרות ששרתי אינטרנט מקבלים בכל פעם שאתה מבקר בדף אינטרנט באינטרנט.

רבים שירותי הדוא"ל יכללו את כתובת ה IP של המחשב שבו נוצר הדואר האלקטרוני במקור ,מידע בכותרת הדוא"ל בדרך כלל הנסתר.

אם אתה עושה חיבור נקודה לנקודה בתכנית הודעות מיידיות (בדרך כלל במהלך העברת קבצים), תכנית תקשורת peer-to-peer (לדוגמא סקייפ, תלוי איך נוצר חיבור), ואז כתובת האייפי שלך זמינה גם למחשב שאיתו אתה מתקשר.

עצם טבעה של איך האינטרנט עובד מכתיב כי כאשר מחשבים מדברים אחד עם השני, הם חייבים לדעת את כתובות ה-IP של זה.

אבל ברגע שקבלת את כתובת ה-IP, מה אתה יכול לגלות מעבר לזה?

בעלות כתובת האייפי

האם ה אייפי שלי , הוא ביטוי נכון?

הדבר החשוב להבין הוא שאתה לא בעלים של כתובת האייפי שלך - ספק האינטרנט שלך או הוא הבעלים. לפיכך, כל המידע לציבור אודות כתובת ה-IP מתייחס רק אליו.

שירותי מיקום

-  "שירותי מיקום הגיאוגרפי -   לא מדויקים".

- ישנם שירותים שמנסים לספר לך ע"י האייפי שלך את המיקום הגאוגרפי שלך על פני כדור הארץ.

- יש שני דברים חשובים ביותר שצריך לדעת על שירות "מיקום הגיאוגרפי":

· - הם בדרך כלל מאתרים רק את נקודת הסיום של ציוד ספק שירותיה אינטרנט. זה אומר שהם יכולים להשיג את המיקום של הנתב שלך מספק שירותי אינטרנט -  שזה יכול להיות קילומטרים רבים מממך, תלוי בספק האינטרנט שלך איך בדיוק הגדיר את הרשת שלו, והציוד שמשתמש.

· - שירותי מיקום הגיאוגרפי לא מדויקים. אזור השירות יכול לפעמים להיות ברדיוס של מאות קילומטרים, ולכן גם אם ידוע באיזה עיר אתה, עדיין גודל העיר יכלו להיות מעל 50 קילומטר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.DossiHost.net

קידום אתרים | עיצוב אתרים | בניית אתרים | אחסון אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוסיהוסט

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים08/06/13854 צפיות
"מבצע קידום אתרים 10 מילות חיפוש ב- 500 שקלים בלבד", נשמע מפתה, הרבה עסקים נפלו במלכות זו, התאווה לקבל דברים בחינם ובזול גוברת על השכל הישר כמעט כל פעם.

מאת: דוסיהוסטאחסון אתרים07/06/13896 צפיות
איך לבחור חברת אחסון אתרים? ישנם עשרות או מאות, חברות אחסון אתרים בארץ המציאות חבילות אחסון בכל טווחי המחירים. ישנם כמה דברים שכדאי לוודא בחברת אחסון אתרים, במיוחד אם האתר שלך הוא חלק מתכנית השיווק הכולל למכירת המוצרים או השירותים שלך.

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים04/04/13848 צפיות
כאשר אנו בונים קישורים נכנסים, כותבים מאמרים, או פשוט מפרסמים באתר אינטרנט, אנו צריכים אתרים פופולריים, כי אלו הם אלה שיועילו בקידום האתר. אמנם אין אלגוריתם דירוג שהוא מושלם ולא נוכל להיות בטוחים שהאתרים שבחרנו טובים (או שהם יישארו כך גם בעתיד), הנה כמה שירותי דירוג כדי להחליט אם אתר מסוים הוא מדורג וכדאי להשקיע בו או לא.

מאת: דוסיהוסטאחסון אתרים04/04/13730 צפיות
השוק מוצף חברות לאחסון אתרים, מה שמאפשר תחרות מחירים משוגעת, והמחירים נמוכים מאוד לתמורה!, בנוסף הבלבול מאוד גדול, איזה נפח אני אבחר? האם אני צריך הגבלה או לא, שרתים בארץ או בחול?, הרבה מאוד שאלות צצות כשבאים לבחור חברת אחסון אתרים.

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים22/02/13926 צפיות
קידום אתרים הפך למונח שגור בפי בעלי אתרים שונים. השאלה היא האם הם באמת מבינים את משמעות הדבר ואם הם באמת מבינים מדוע הם מנסים לעשות את זה בעצמם? קידום אתרים בגוגל או אורגני הוא קידום שחייב להיעשות על ידי גורם מקצועי אחרת התוצאות עלולות להיות הרסניות.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת מידע

מאת: אלעד סאעת אבטחת מידע31/07/161887 צפיות
במאמר הבא נסביר קצת על אבטחת מידע אישי ופרטי שלך ברשת. כיצד נגן על פרטיותינו באמצעות מספר צעדים פשוטים.

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/02/161755 צפיות
תפקיד מנהל אבטחת מידע (CISO) שונה מארגון לארגון ואופי התפקיד משתנה בהתאם לסוג הארגון, גודלו, תחום עיסוקו, הרגולציה שאליה כפוף ומאפייני הנהלתו. אך יותר מכל משפיע מנהל אבטחת מידע עצמו על התפקיד אותו הוא ממלא. כישוריו האישיים, יכולותיו המקצועיות והניהוליות ואופן התנהלותו בארגון בונים את תפקיד מנהל אבטחת מידע בארגון ואת מידת השפעתו על התהליכים, על העובדים ועל ההנהלה.

מאת: יוני שוורץ אבטחת מידע02/07/152376 צפיות
תגי קרבה פועלים בטכנולוגיית RFID. זו טכנולוגיה ותיקה יחסית לזיהוי באמצעות תדרי רדיו, אך בשנים האחרונות היא חוזרת למרכז הבמה. הסיבה העיקרית לכך היא מידת ההתאמה של הטכנולוגיה לשימוש בתוך כרטיסי עובד. בנוסף, בעזרת הטכנולוגיה ניתן לאתר פריטים ולזהות חפצים בצורה אלחוטית וללא צורך בשדה ראייה או מגע ישיר

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/03/1510351 צפיות
עובדים בארגון מתוקף תפקידם נחשפים למידע מסווג כגון: מידע רפואי, מידע מסווג אישי ומידע עסקי ארגוני, נתוני כרטיסי אשראי, תשלומי לקוחות ועוד. בין אם ניתן להם אישור לגשת למידע או שמדובר בגישה לא מורשית, הדבר עלול להוות בסיס להוצאת המידע מתוך מערכות הארגון השונות למקורות שאינם מורשים. לחלופין, עובד עלול להעתיק תוכן מסמך מסווג למסמך אחר מבלי להיות מודע לכך שהתוכן מסווג ולהוצאת המידע מחוץ לארגון ביודעין או בעקיפין.

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153297 צפיות
מה זה אבטחת מידע? מי אחראי על אבטחת מידע? ATTGM Consulting חברת אבטחת מידע. www.attgm.com

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153283 צפיות
טיפים ליצירת סיסמאות חזקות, להגברת מודעות אבטחת מידע ומניעת זליגת מידע אישי ורגיש. ATTGM Consulting www.attgm.com חברת אבטחת מידע

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע19/07/143703 צפיות
לוחמת סייבר היא פעולה מלחמתית, הננקטת על ידי מדינה, ארגון טרור וכדומה, על מנת לחדור ולהסב נזק למערכת המחשוב של היריב או למערכות אחרות המסתמכות עליה. לאור הלחימה באזור הדרום במבצע "צוק איתן", בימים האחרונים מתקיימות מתקפות סייבר על ארגונים וחברות שונות במדינת ישראל. בין המתקפות ניתן לראות מתקפות כגון: DOS (Denial Of Service), Defacement (השחתת אתרים) ופישינג (דיוג).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica