חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות לבחירת חברת אחסון אתרים

מאת: דוסיהוסטאחסון אתרים07/06/2013898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לבחור חברת אחסון אתרים?

ישנם עשרות או מאות, חברות אחסון אתרים בארץ המציאות חבילות אחסון בכל טווחי המחירים. ישנם כמה דברים שכדאי לוודא בחברת אחסון אתרים, במיוחד אם האתר שלך הוא חלק מתכנית השיווק הכולל למכירת המוצרים או השירותים שלך.

הבטחה להחזרת הכסף - Money Back Guarantee – חשוב מאוד לוודא שיש אחריות כזו, כך שאם אתה לא מרוצה מחבילת אחסון האתר שלך, אתה צריך הבטחה שתקבל את כספך בחזרה, או לחילופין אחסון אתרים חינם לחודש ניסיון יכול לבצע גם את אותה מטרה.

אמינות ומהירות - מאוד חשוב. אתר שהוא קורס בתדירות גבוהה יאבד הרבה מבקרים. אם מישהו מוצא את האתר שלך במנועי החיפוש, והוא מנסה לגשת אליו, אבל מוצא שהוא לא זמין, הוא פשוט ילך במורד הרשימה כדי למצוא אתר אחר. גישה איטית היא גם מאוד מתסכלת עבור מבקרים (וגם לך, בעת העלאת האתר). איך אתה יודע אם האחסון אמין או מהיר? נסה לבקש מייל מהחברה של אחד הלקוחות ושאל אותו, אם אתה לא יכול לקבל משוב מאף אחד, דרך אחת היא לנסות את זה בעצמך לתקופת נסיון, בזמן השיא, וגם בשעות שפל.

תמיכה טכנית 24/7 - זה קריטי. יש לברר אם הם מתכוונים "יש תא קולי או דוא"ל 24 שעות ביממה", או , "אנו עונים לטלפון 24 שעות ביממה ", רוב חברות האחסון בארץ נותנות שירות 5 ימים בשבוע עם שעות פעילות טלפונית 10 שעות ביממה, (עוד סיבה מדוע כדאי לאחסן בחול).

חשבונות דואר אלקטרוני POP - חשבון POP דוא"ל (Post Office Protocol) הוא חשבון דואר אלקטרוני שנמצא בחבילת אחסון האתר שלך. חברת האחסון צריכה לאפשר לך חשבון POP אחד או יותר, כך שתוכל להגדיר כתובות דואר אלקטרוני עבור כל הצרכים שלך. לדוגמה, לקוחות המבקשים מידע על קניית מוצר sales@office.co.il, בעוד שלקוחות קיימים ישלחו בקשה לתמיכה לכתובת support@office.co.il. כמו כן יש לוודא שחברת האחסון מאפשרת העברת דוא"ל.

משלוח מייל אוטומטי – משלוח מייל אוטומטי מאפשר לגולש לשלוח מייל לכתובת דוא"ל ספציפית ובאופן אוטומטי יקבל תשובה. לדוגמה, רוב הזמן איננו פנויים לקבל ולמסור תשובות לקונה באותו רגע, ולכן מומלץ שברגע שקונה מתעניין ושולח מייל על איזה מוצר לכתובת נניח sales@office.co.il חשוב שהוא ידע שהוא מקבל את היחס הכי נאות ויקבל מייל שבקשתו בטיפול ואנו נחזור אליו בתוך 24 שעות.

מרכזי נתונים רבים - האם יש לחברת אחסון אתרים גיבוי ברחבי הארץ? אם לא, כיצד הם מגנים מאסונות טבע למיניהם? ואם חס ושלום קורה אסון מה יקרה לאתר שלך?

נפח דיסק קשיח - אם האתר שלך הוא גדול ויש לו המון קבצי אודיו וידאו, אתה צריך להיות בטוח שאתה יכול לאחסן את כולם בשרת האחסון. בנוסף, רוחב פס עשוי להוות בעיה בהזרמת וידאו, לכן כדאי לבדוק גם את זה.

פאנל ניהול - לוח הבקרה שבו אתה שולט בכל ההיבטים של חשבון אחסון האתר שלך, כגון ניהול חשבונות דוא"ל, קריאת נתונים סטטיסטיים, וקביעת תצורה של מגיבים אוטומטיים. ודא שיש לחברת האחסון לוח בקרה לניהול שלך ווודא שהו קל לשימוש. (חלק מהם הם כל כך גרוע שלא פלא שחברת האחסון מתביישות להראות את זה ללקוחות שלהם טרם הקנייה), היום פאנל הניהול המתקדם ומומלץ ללינוקס הינו Cpanel .

סטטיסטיקת אתר - מנקודת מבט שיווקית, חשוב לדעת מי מבקר באתר שלך ואיזה דפים הם קוראים. חברת אחסון אתרים צריכה לעקוב אחר כל המידע הזה עבורך, ולהציג אותו בפורמט קל וקריא. ודא שהנתונים הסטטיסטיים שלך מתעדכן על בסיס יומי, וגם שתציג לך סטטיסטיקה יומית שבועית, חודשית ושנתית.

מחיר - המחיר הוא תמיד גורם לשיקול, בארץ המחירים רוקעי שחקים, והיום חברות אחסון אתרים ענקיות בחול בעיקר באמריקה מציאות חבילות מצוינות ומחירים נמוכים מאוד, מה גם שכל הסעיפים הנ"ל שהזכרתי חברות האחסון הגדולות באמריקה, משתמשות רק בשיא הטכנולוגיה והשירות תמיד 24/7.

שמירת שבתאחסון אתרים שומר שבת לקהל המסורתי ביננו , חשוב לדעת ,לא הרבה מודעים לכך שכל חברות אחסון אתרים בארץ מבצעות חילול שבת!, ישנם פתרונות לעקוף זאת אך מומלץ לעשות סקר שוק ולבדוק את שמירת השבת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.DossiHost.net

קידום אתרים | עיצוב אתרים | בניית אתרים | אחסון אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוסיהוסט

מאת: דוסיהוסטאבטחת מידע11/06/132222 צפיות
מה בדיוק מישהו יכול להגיד מכתובת ה-IP שלך ומה הם יכולים לעשות עם זה? האם הם יכולים למצוא פרטים אישיים או המיקום הגיאוגרפי המדויק שלי?

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים08/06/13855 צפיות
"מבצע קידום אתרים 10 מילות חיפוש ב- 500 שקלים בלבד", נשמע מפתה, הרבה עסקים נפלו במלכות זו, התאווה לקבל דברים בחינם ובזול גוברת על השכל הישר כמעט כל פעם.

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים04/04/13849 צפיות
כאשר אנו בונים קישורים נכנסים, כותבים מאמרים, או פשוט מפרסמים באתר אינטרנט, אנו צריכים אתרים פופולריים, כי אלו הם אלה שיועילו בקידום האתר. אמנם אין אלגוריתם דירוג שהוא מושלם ולא נוכל להיות בטוחים שהאתרים שבחרנו טובים (או שהם יישארו כך גם בעתיד), הנה כמה שירותי דירוג כדי להחליט אם אתר מסוים הוא מדורג וכדאי להשקיע בו או לא.

מאת: דוסיהוסטאחסון אתרים04/04/13732 צפיות
השוק מוצף חברות לאחסון אתרים, מה שמאפשר תחרות מחירים משוגעת, והמחירים נמוכים מאוד לתמורה!, בנוסף הבלבול מאוד גדול, איזה נפח אני אבחר? האם אני צריך הגבלה או לא, שרתים בארץ או בחול?, הרבה מאוד שאלות צצות כשבאים לבחור חברת אחסון אתרים.

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים22/02/13927 צפיות
קידום אתרים הפך למונח שגור בפי בעלי אתרים שונים. השאלה היא האם הם באמת מבינים את משמעות הדבר ואם הם באמת מבינים מדוע הם מנסים לעשות את זה בעצמם? קידום אתרים בגוגל או אורגני הוא קידום שחייב להיעשות על ידי גורם מקצועי אחרת התוצאות עלולות להיות הרסניות.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173521 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176218 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163119 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153123 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152647 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152832 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152552 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica