חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים - למה כולם מדברים עליו?

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים22/02/2013925 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים - למה כולם מדברים עליו?

קידום אתרים הפך למונח שגור בפי בעלי אתרים שונים. השאלה היא האם הם באמת מבינים את משמעות הדבר ואם הם באמת מבינים מדוע הם מנסים לעשות את זה בעצמם? קידום אתרים בגוגל או אורגני הוא קידום שחייב להיעשות על ידי גורם מקצועי אחרת התוצאות עלולות להיות הרסניות.

אומנות קידום אתרים

על אף הדעה הרווחת כי קידום אתרים הוא נושא קל לביצוע, בפועל זהו תחום בו משולבים ידע טכנולוגי, שיווקי ואינטרנטי עם יצירתיות, סקרנות ואופקים רחבים. קידום אתרים בגוגל הוא פרסום לכל דבר, רק שהפרסום הזה נעשה באינטרנט. זהו תהליך מקצועי בו מתפרסם האתר שלכם ברשת המקומית או העולמית. החידוש הוא כי פרסום באינטרנט שונה מכל פרסום בכל מדיה אחרת ולכן נדרש ידע מקיף ומקצועי כדי לדעת כיצד לנצל את האינטרנט כבמת פרסום אפקטיבית.

מקדם אתרים מומחה יהיה אדם שיש לו מומחיות לאינטרנט, התמחות בבניית אתרים, מומחה בכתיבת וניהול תוכן שיווקי, יצירתי ומסקרן. עליו לדעת לבנות את הקישורים הנכונים, לכתוב מאמרים מעניינים ועם מידע עדכני, שיווקי, שיהיה מעניין לקריאה ועם ערך מוסף לגולש.

מפרסמים ברשת

קידום אתרים בגוגל, או באינטרנט בכלל, מתחיל באופטימיזציה. תהליך זה כולל אפיון התוכן של האתר, ובמידה וקיים תוכן ישן, עריכה מחודשת שלו. האפיון והכתיבה מתבצעים על ידי כותב תוכן מקצועי, יחד עם מקדם האתרים. הוא יערוך את הכותרות והמלל בהתבסס על ביטויי המפתח הרלוונטיים, יצור מבנה חדש של האתר שיהיה ידידותי יותר, ברור יותר ונגיש למנועי חיפוש. בהמשך יעסוק מקדם האתרים גם בקידום אתרים אורגני חוץ לאתר.

קידום אתרים אורגני מחוץ לאתר משמעו מיתוג האתר שלכם ברחבי רשת האינטרנט באתרים שהם רלוונטיים לקידום כמו אתרים בהם נמצא קהל היעד הפוטנציאלי וכדומה. בדרך זו מפיץ מקדם האתרים מידע על האתר שלכם ברחבי האינטרנט. קידום אתרים אורגני טוב ישפר את דירוג האיכות והאמינות של האתר שלכם. כמו כן יקים מקדם האתרים קישורים וכניסות ממקומות שונים היישר אל האתר שלכם. זהו קידום אתרים עם חשיבה לטווח הארוך, המגדיל את החשיפה שרק הולכת ומתרבה עם הזמן שתבטיח את מקומכם על מפת האינטרנט.

ואם חשבתם שזה הכל, חישבו על בניית אתרים לעסקים ועל עיצובם

בונים אתר ומעצבים תדמית

בניית אתר אינטרנט מקצועית נעשית על ידי בונה אתרים מומחה שיש לו את הידע והכלים ליצור אתר שיתחשב במגוון של פקטורים, החל מהגדרת קהל היעד אליו מכוון האתר, דרך היכרות עם טכנולוגיות עדכנית וחדשניות בבניית אתרים ובאופן שיהיה מהיר לטעינה, עם קוד נקי ונטול שגיאות וללא כל מסורבלות. בניית אתרים אפקטיבית היא כזו המאפשרת גלישה נוחה ומהירה באתר.

עיצוב אתרים מקצועי דורש אף הוא ידע נרחב והיכרות עם טכנולוגיות מתקדמות ועדכניות, חשיבה שיווקית רחבה שתסייע  בעיצוב פני האתר כך שיהיה אטרקטיבי, נקי ולא עמוס מדי, נוח לניווט בין דפיו השונים של האתר ושימוש באמצעים ויזואליים שיהיו נוחים ומהירים לטעינה ולצפייה בהם.

קידום אתרים מקצועי הוא שילוב של בניית אתרים ועיצוב אתרים, מחד בניית אתרים עם החשיבה של נראות למנועי החיפוש וקריאתם הנוחה של העכבישים והרובוטים את האתר ומאידך לשמור את הוויזואליות והאטרקטיביות לגולש בעיצוב האתר באופן שיווקי ומעניין. בנוסף להשתמש באתר הבנוי והמעוצב והיכולת לקשר את האתר ממקומות שונים ברשת, ולהביא אותו לתודעתם של כמה שיותר גולשים.

עדיין חושבים שתוכלו לעשות זאת לבד?

הגולש של המאה העשרים ואחת הוא גולש מפונק, תמציתי וענייני הוא רוצה לקבל תוצאות, מידע, מסרים קליטים ותועלת. אם לא יקבל את כל אלו באתר שלכם הוא יעבור לאתר הבא. זכרו זאת ופנו עוד היום לחברת קידום אתרים מקצועית, מנוסה בכל הכרוך בקידום, בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים אורגני, עיצוב אתרים ושמירה על האינטרסים של העסק והאתר שלכם. זו הדרך היחידה להבטיח את המיתוג שלכם, הנוכחות שלכם והתדמית שלכם בעיני הגולשים בתהליך לטווח הארוך ותוך שימוש בכל הכלים, הטכניקות והנסיון של מקדם האתרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.DossiHost.net

קידום אתרים | עיצוב אתרים | בניית אתרים | אחסון אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוסיהוסט

מאת: דוסיהוסטאבטחת מידע11/06/132217 צפיות
מה בדיוק מישהו יכול להגיד מכתובת ה-IP שלך ומה הם יכולים לעשות עם זה? האם הם יכולים למצוא פרטים אישיים או המיקום הגיאוגרפי המדויק שלי?

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים08/06/13853 צפיות
"מבצע קידום אתרים 10 מילות חיפוש ב- 500 שקלים בלבד", נשמע מפתה, הרבה עסקים נפלו במלכות זו, התאווה לקבל דברים בחינם ובזול גוברת על השכל הישר כמעט כל פעם.

מאת: דוסיהוסטאחסון אתרים07/06/13893 צפיות
איך לבחור חברת אחסון אתרים? ישנם עשרות או מאות, חברות אחסון אתרים בארץ המציאות חבילות אחסון בכל טווחי המחירים. ישנם כמה דברים שכדאי לוודא בחברת אחסון אתרים, במיוחד אם האתר שלך הוא חלק מתכנית השיווק הכולל למכירת המוצרים או השירותים שלך.

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים04/04/13847 צפיות
כאשר אנו בונים קישורים נכנסים, כותבים מאמרים, או פשוט מפרסמים באתר אינטרנט, אנו צריכים אתרים פופולריים, כי אלו הם אלה שיועילו בקידום האתר. אמנם אין אלגוריתם דירוג שהוא מושלם ולא נוכל להיות בטוחים שהאתרים שבחרנו טובים (או שהם יישארו כך גם בעתיד), הנה כמה שירותי דירוג כדי להחליט אם אתר מסוים הוא מדורג וכדאי להשקיע בו או לא.

מאת: דוסיהוסטאחסון אתרים04/04/13726 צפיות
השוק מוצף חברות לאחסון אתרים, מה שמאפשר תחרות מחירים משוגעת, והמחירים נמוכים מאוד לתמורה!, בנוסף הבלבול מאוד גדול, איזה נפח אני אבחר? האם אני צריך הגבלה או לא, שרתים בארץ או בחול?, הרבה מאוד שאלות צצות כשבאים לבחור חברת אחסון אתרים.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211691 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183552 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172518 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica