חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבדוק דירוג של אתר?

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים04/04/2013847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך בודקים אם כדאי לפרסם באתר אינטרנט או כיצד לדעת אם כדאי לבנות קישור מאתר מסויים?

כאשר אנו בונים קישורים נכנסים, כותבים מאמרים, או פשוט מפרסמים באתר אינטרנט, אנו צריכים אתרים פופולריים, כי אלו הם אלה שיועילו בקידום האתר. אמנם אין אלגוריתם דירוג שהוא מושלם ולא נוכל להיות בטוחים שהאתרים שבחרנו טובים (או שהם יישארו כך גם בעתיד), הנה כמה שירותי דירוג כדי להחליט אם אתר מסוים הוא מדורג וכדאי להשקיע בו או לא.

1. PR של גוגל : שירות דירוג הדף של גוגל הינו הדרך הפופולרית ביותר למדידת האיכות והפופולריות של אתר אבל זה לבדו אינו מספיק כדי לדעת אם אתר מסוים הוא טוב או לא. ישנם הרבה אתרים עם PR גבוהה, ולכן לא נסמוך על PR של גוגל בלבד.

העיקרון של PR הוא חלוקת האתרים לקבוצות דירוג 0-10. הרעיון הוא ש PR גבוהה יותר לאתר אומר שהוא טוב יותר. אתרים שיש להם דירוג של 10 הם נדירים ביותר. אתרים עם PR של 7-9 שכיחים יותר אבל עדיין הם מיעוט. אם יש לאתר PR של 5 או 6, זה אומר שאתר זה נצפה על ידי גוגל כאתר איכותי. PR של 3 ו 4 הם לאתרים שהם בממוצע. 0 עד 2 הם אתרים שהם מתחת לממוצע ולכן אינם יהיו מועמדים גבוהים לבניית קישור מהם.

2. Alexa דירוג אלקסה : בניגוד לPR של גוגל, Alexa לא מפלג אתרים בקבוצות. במקום זאת, היא מדרגת אותם ברשימה. האתרים הפופולריים ביותר, כגון גוגל, פייסבוק, טוויטר נמצאים בראש.הרעיון כאן הוא שהדירוג הנמוך ב אלקסה , הוא אתר פופולרי יותר. אתרים עם דירוג Alexa מתחת 10K נחשבים פופולריים במיוחד. אתרים עם דירוג Alexa של 10K ל 30K הינם עם פופולריות טובה מאוד. אתרים עם דירוג אלקסה עד 100K מקבלים תנועה הגונה. אתרים טובים מדורגים עד 200-250K וכל מה שמעל זה הם אתרים עם תנועה מועטת.

הכי טוב להמשתמש באלקסה ביחד עם PR של גוגל. אמנם יש איזה תיאום בין השתיים, לא יהיה חריג למצוא אתרים עם PR6 ודירוג של יותר מ 100K, או עם PR3 ודירוג אלקסה של מעל מליון. פשוט כדאי לשלב בשניים או יותר משירותיי הדירוג על מנת להעריך את הרלוונטיות של האתר.

אחת היתרונות של Alexa הוא שאפשר לראות מאיזו מדינה רוב התנועה של האתר מגיע.

3.CustomRank.com : אתר זה מספק שירות שמשלב מספר מדדים בו זמנית. בשלב הראשון, מציג את הדירוגים MozTrust, MozRank, PageAuthority, DomainAuthority, Alexa, כמו כן כמה מדדים אחרים, כגון זמני טעינה, תאריך יצירה של הדומיין, ואם הוא רשום ב-DMOZ או לא.הדבר הטוב הוא ש CustomRank עושה ממוצע אחד עם השני כדי לייצר דירוג שלו.

4.MozTrust ו MozRank : ביחד עם DomainAuthority ו PageAuthority וכל שאר הטכנולוגיות שפותחו על ידי SEOmoz, אחד מהשמות המכובדים ביותר בתחום קידום אתרים . שני מדדים אלה הם מאוד שימושיים למטרות קידום אתרים. MozTrust הוא מדד אמון הקישור, ו MozRank. הוא מדד פופלריות של הקישור. ככל שכמות הקישורים הנכנסים לאתר הם ממקור בעל דירוג גבוה יותר כך הניקוד של MozTrust גבוה יותר. המדד MozTrust ו MozTrust בין 1 ל 10 ככל שהדירוג גבוה יותר, כך האתר טוב יותר.

5. Google Trends גוגל טרנדס : גוגל טרנדס הוא כלי בעיקר לבדיקת כמות תעבורה עבור של מילות מפתח, אך אחד משימושיה הפחות ידועים הוא כדי להשוות בין שני אתרים לאורך זמן או בזמנים שונים. אם יש לך כמה אתרים שאתה רוצה להוציא את נתוני העבר שלהם, כך שתוכל לחזות הפופולריות האפשרית בעתיד, (אלקסה מציעה גם קו מגמה של אתר לזמן).

6. גוגל אדוורדס Google AdWords: גוגל אדוורדס יכול לשרת גם עבור השוואה בין כמה אתרים ע"י בדיקת כמויות החיפוש של האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.DossiHost.net

קידום אתרים | עיצוב אתרים | בניית אתרים | אחסון אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוסיהוסט

מאת: דוסיהוסטאבטחת מידע11/06/132219 צפיות
מה בדיוק מישהו יכול להגיד מכתובת ה-IP שלך ומה הם יכולים לעשות עם זה? האם הם יכולים למצוא פרטים אישיים או המיקום הגיאוגרפי המדויק שלי?

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים08/06/13853 צפיות
"מבצע קידום אתרים 10 מילות חיפוש ב- 500 שקלים בלבד", נשמע מפתה, הרבה עסקים נפלו במלכות זו, התאווה לקבל דברים בחינם ובזול גוברת על השכל הישר כמעט כל פעם.

מאת: דוסיהוסטאחסון אתרים07/06/13895 צפיות
איך לבחור חברת אחסון אתרים? ישנם עשרות או מאות, חברות אחסון אתרים בארץ המציאות חבילות אחסון בכל טווחי המחירים. ישנם כמה דברים שכדאי לוודא בחברת אחסון אתרים, במיוחד אם האתר שלך הוא חלק מתכנית השיווק הכולל למכירת המוצרים או השירותים שלך.

מאת: דוסיהוסטאחסון אתרים04/04/13730 צפיות
השוק מוצף חברות לאחסון אתרים, מה שמאפשר תחרות מחירים משוגעת, והמחירים נמוכים מאוד לתמורה!, בנוסף הבלבול מאוד גדול, איזה נפח אני אבחר? האם אני צריך הגבלה או לא, שרתים בארץ או בחול?, הרבה מאוד שאלות צצות כשבאים לבחור חברת אחסון אתרים.

מאת: דוסיהוסטקידום אתרים22/02/13926 צפיות
קידום אתרים הפך למונח שגור בפי בעלי אתרים שונים. השאלה היא האם הם באמת מבינים את משמעות הדבר ואם הם באמת מבינים מדוע הם מנסים לעשות את זה בעצמם? קידום אתרים בגוגל או אורגני הוא קידום שחייב להיעשות על ידי גורם מקצועי אחרת התוצאות עלולות להיות הרסניות.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213409 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica