חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיוס של מנצחים - טיפים ושיטות נהדרות לגיוס עובדים חכם ומנצח

מאת: אפרת אלעמרי עובד-מעביד15/06/20133567 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים הקשים ביותר למעסיק הוא למצוא את האנשים הנכונים שיתאימו כמו כפפה ליד לתרבות הניהול של העסק וידעו לתרום במשקל הנכון וכמו כן שהארגון שלך או העסק יעניק להם את מגוון אפשרויות הקידום והאתגרים.  ברגע שאתה מצליח למצוא את האנשים הטובים תוכל לשמור על הנכס הזה בצורה טובה אם תעשה את הדברים הנכונים.  הטיפים הבאים יעזרו לך לגייס ולשמר את הכישרונות בחברה שלך:


א. שפר את מגוון את המעומדים שלך שאתה מגייס עובדים

חברות שבוחרות עובדים חדשים מהמעומדים שמגיעים אליהם דרך מודעה בעיתון או דרך מודעות דרושים באינטרנט מפסידים את המעומדים הכי טובים. המעומדים  האלה בדרך כלל עובדים בחברה אחרת ולא מחפשים עבודה חדשה ולכן אתה כבעל עסק צריך להיות מתוחכם יותר.

1. צפה בקורות החיים של מחפשי המשרה באינטרנט אפילו אם הם לא מחפשים משרה כרגע

2. השתמש באתרים מקצועיים ובמגזינים על מנת לפרסם מודעת דרושים ממוקדת למקצוענים בתחום.

המפתח הוא לבנות מאגר מעומדים איכותי לפני שאתה ניגש לחיפוש עצמו.

ב. בחר את המעומד המדויק למשרה

רצוי לבחור את המעומד שבקורות החיים שלו מצוין בדיוק את אותה עבודה שאתה רוצה שהוא יעשה בדיוק באותו תחום. התנהגות והתנהלות במקום עבודה קודם היא אינדיקציה מצוינת להתנהלות בחברה העתידית והשיטה הזו תעזור לבעל העסק לבחור מנצחים.

זה אומר שאתה צריך לשכור את המעומדים שאתה משוכנע שייטמעו בתוך החברה שלך בקלילות כי אין לך זמן וכסף להשקיע במעומד מוצלח אבל שקורות החיים שלו קרובות לתפקיד שאתה צריך אבל לא מדויקות.

ג. מעומדים מהחברה שלך – הסתכל פנימה

אם יש באפשרותך בתור בעל עסק לספק לעובדים הקיימים שלך אפשרויות קידום זה בהחלט יכול לתרום לעובדים שלך לאווירה חיובית, למורל גבוה ובנוסף לגרום לכך לכך שהם ירגישו את הכישרון שלהם את היכולת שלהם ואת ההישגים שלהם מעורכים.

שאתה מחפש עובדים חדשים לתפקידים בתוך העסק שלך פרסם אותם בשלב הראשון בפנים החברה, תראיין מעומדים פוטנציאלים, זו הזדמנות טובה להכיר אותם טוב יותר. כך הם יהיו מחוברים יותר לחברה ויבינו את המטרות והצרכים של החברה. לפעמים יש התאמה בין הצרכים שלך לבין המטרות שלהם.

ד. שתף את העובדים שלך בתהליך גיוס העובדים

יש לך 3 אפשרויות לשלב את העובדים שלך בתהליך הגיוס.

א. העובדים שלך יכולים להמליץ על מעומדים מצוינים לחברה

ב. הם יכולים לעזור לך לעבור על קורות חיים ועל ההתאמה של מעומדים פוטנציאלים

ג. הם יכולים לעזור לך לראיין אנשים ולהבין אם הסגנון שלהם יתאים לאופי של החברה.

ארגונים שלא משתמשים בעובדים הקיימים שלהם בתהליך גיוס העובדים הפוטנציאלים מוותרים על אחד מהנכסים הכי גדולים שלהם. עובדים שמשותפים בתהליך הבחירה הרבה יותר מחויבים לעזור לעובדים החדשים להצליח. ולעובד חדש זה פשוט מצב מושלם.

ה. שלם טוב יותר מהמתחרים שלך

חייבים להודות שאתה מקבל בדיוק את מה ששילמת בעדו בשוק העבודה. עשה סקר בשוק העבודה המקומי שלך ובחן את השכר המוצע בתחום שלך. אתה רוצה לשלם יותר מהממוצע על מנת למשוך ולשמור את המעומדים הטובים ביותר. האמת על פניו זה נשמע די ברור...באמת ?

מסתבר שהתשובה היא לא.

הרבה מאוד מעסיקים מחפשים דווקא עובדים בזול וזה שיטה גרועה יכול להיות שתמצא יהלום אחד כזה שזקוק למשרה הזו אבל בדרך כלל תקבל בדיוק את מה ששילמת עליו - בינוניות.

העובדים הללו יהיו ממורמים, ירגישו בלתי מעורכים ויעזבו אותך ברגע שתגיע הצעת העבודה הראשונה. בלא מעט מקרים החיסכון קצר המועד הופך ליקר בראיה רחבה קרי אתה אמנם שוכר עובד אחד בזול אבל עקב היכולות שלו מוצא את עצמך מחליף פעמים שלוש עובד באותו תפקיד באותה שנה מה שלא מייצר המשיכות ועולה לך יותר מלהעסיק עובד אחד איכותי. כמה שאמרתי שאתה מקבל כמו בחיים בדיוק על מה שאתה משלם ?

ו. השתמש בהטבות שלך כיתרונות לגיוס עובדים

שמור את ההטבות שלך ברמה אחת מעל הסטנדרטים של התחום שלך והוסף הטבות אחרות אותם אתה יכול להרשות לעצמך. אתה גם צריך להסביר לעובדים את העלות והערך של ההטבות הללו על מנת שהם יעריכו כמה אתה דואג להם.

דברים שעובדים מעריכים הוא גמישות והאפשרות לשלב בצורה הנכונה בין העבודה והחים האישים. אתה לא יכול להיות מעסיק טוב ללא הענקת שק הטבות מצוין שכולל תנאים, פנסיה טובה ,קרן השתלמות, ביטוח מנהלים, רכב ליסינג וכדומה.  בשנים האחרונות עובדים מחפשים הטבות מבוססות שיכולות להתאים לצרכים האישים של בת/בן הזוג שלהם ולכן את צריך להיות קשוב לכך כבעל עסק.

ז. השתמש באתר האינטרנט שלך כמקור לגיוס עובדים

האתר שלך מגלם את החזון שלך, את המשימות שלך, את הערכים שלך, את המטרות שלך ואת המוצר שלך. הוא גם יכול לשמש ככלי מצוין לגיוס עובדים. אתה חייב ליצור באתר שלך אזור דרושים שמתאר את המשרות הפנויות שלך ומדוע מעומד פוטנציאלי ירצה לפנות לחברה שלך. אתר אינטרנט בו תוכל לגייס עובדים הוא ההזדמנות שלך לפרוח ודרך מאוד יעילה למשוך מעומדים פוטנציאלים בשוק של היום.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת אלעמרי היא יועצת עסקית אינטגרטיבית ומקימת חברת ויזין ייעוץ כלכלי ועסקי המתמחה בליווי וביישום פתרונות ייחודיים לעסקים ולמשקי בית בהתמודדות עם הקשיים הכלכליים במשק הישראלי. חברת Vision עושה זאת באמצעות תהליכי ייעוץ ייחודיים המשלבים אימון ושינוי חשיבה. ויזין - ייעוץ פורץ דרך:

http://www.iqfinancy.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת אלעמרי

מאת: אפרת אלעמרי מיסים - כללי09/07/151989 צפיות
אי-תשלום מס הכנסה היא עבירה פלילית,אך תכנון מס נכון הוא לא רק חוקי ולגיטימי אלא יכול להקטין בצורה משמעותית את גובה המס המשולם ולהגדלה משמעותית של הרווח הנקי מפעילות העסק.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148485 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132483 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי יזמות עסקית17/09/131321 צפיות
שהייתי שכירה כול פעם שקודמתי זה לא הרגיש מספיק טוב, נכון זה היה כיף לזמן קצר וההרגשה הייתה טובה, פתאום מצאתי את עצמי הולכת לפגישות שלא הוזמנתי אליהם בעבר והיה לי עוד חברים בכירים שיכלתי להתחבר איתם ול

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132077 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: אפרת אלעמרי מיתוג17/09/131349 צפיות
בחינה אינטואיטיבית זה נוגד כול תפיסה לחשוב שמיתוג יכול להיות אלמנט קריטי במהלך היצירה של ערך מוסף למוצר שמוגדר כסחורה (ברזל, תירס) ואינו ממותג. למרות הדעה הרווחת המיתוג של המוצר שלך יכול להיות הערך הי

מאת: אפרת אלעמרי יזמות עסקית17/09/131221 צפיות
מותגים כמו דיסני שידם נמצאת בכול מקום החל מפארקי שעשועים לכרטיסי אשראי ואולפני סרטים מצטיירות בעיני הלקוחות כחברות ששולטות בכול. רוב המשקיעים והעסקים יסכימו עם העבודה ששיוך מותג האם עם עסקים חדשים מחו

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162840 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153435 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151618 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148245 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148191 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138544 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica