חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על עמדות בר קפה לאירועים

מאת: דניאל מוריץקייטרינג17/06/20132808 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירועים משמחים או אירועים חשובים אחרים, חשוב שיהיו מאורגנים בהתאם, לרוב, אירועים כאלה אורכים לפחות שעות ספורות ואנשים עשויים לחוש לפתע בתחושות רעב קלות, או שמא בצמא. הם עשויים לחוש בצורך לשתות כוס קפה או תה, לצרכים חברתיים וגם לצרכים גופניים. עמדות בר קפה לאירועים יכולות בהחלט למלא את הצורך הזה. עמדות אלו יכולות להפוך את האירוע להרבה יותר נעים, ססגוני ואלגנטי, עבור המארגנים ועבור האורחים, כמובן.

מדוע עמדות בר קפה לאירועים?

מפני שעמדות כאלו יאפשרו אווירה נעימה יותר, ומה יוצר תחושות נעימות יותר מפריטים טעימים כמו: עוגיות אגוזים, עוגיות עם שוקולד ללא סוכר, סוגי תה שונים, סוגי קפה שונים, כולל קפה ללא קפאין? נראה שזוהי בהחלט אפשרות נהדרת ואופציה נוספת לגרום לאירוע להיות יותר חברתי. לא כולם אוהבים שוקולד ללא סוכר, אך עמדות בר קפה לאירועים מציעות מגוון רחב של מטעמים, מלוחים מתוקים ועוד. זהו רעיון אידיאלי במידה שאינכם מעוניינים להעמיס על האירוע בארוחות כבדות מדי, אלא להשרות לאירוע נופך קליל ועם זאת, לא להותיר את הקהל רעב או צמא, חלילה.

רעיון נפלא

זוהי אכן אופציה שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות – אופציית עמדות בר קפה לאירועים. הקפה שיוכן עבור האורחים, יוגש להם עם חיוך, יחד עם מבחר עוגיות, שוקולד ללא סוכר (לאילו בינינו המקפידים על דיאטה מחמירה יותר או פחות) ועוד מיני הפתעות.

עוד אודות עמדות בר קפה לאירועים

עמדות אלו יכולות להיות מוצבות מתחילת האירוע ועד לסופו ובהחלט יכולות להיות פעילות במשך שעות ספורות, בייחוד כאשר מדובר על אירועים חברתיים, כאשר שתיית קפה בהחלט מהווה מעיין תמריץ טוב ל"נטוורקינג" ולהתקשרות חברתית בריאה ומצמיחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153402 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151466 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181626 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica