חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אגד לוחות זמנים

אם אתם רוצים לנסוע לטייל ברחבי ישראל ואין לכם מכונית, התחבורה הציבורית בארץ יכולה לספק לכם את הפתרון הדרוש. כל מה שצריך זה לתכנן נכון, להכיר את הקווים השונים ואת לוחות הזמנים של חברות האוטובוסים ולבנות מראש את מסלול הטיול. חברות האוטובוסים ובראש ובראשונה חברת אגד הותיקה מספקות קווי אוטובוס לכל מקום. אפשר להגיע מחיפה ועד אילת מבלי לצאת מהאוטובוס, אפשר לנסוע מהצפון הרחוק לים המלח ואפשר להגיע גם לנגב וגם לערבה, לרמת הגולן, לראש פינה והגליל העליון ולכל מקום אחר.

אז נכון, בדרך תצטרכו בדרך כלל להחליף כמה קווים, לעלות על אוטובוסים של חברות פחות מוכרות ולהסתייע הרבה מאד באינטרנט או בטלפון הנייד כדי למצוא את לוחות הזמנים ומסלולים של קווים בדרך, אבל בסופו של דבר תגלו שהגעתם ליעד שלכם במהירות וביעילות, בלי למלא דלק ובלי להתעייף בנהיגה.

תכנון נכון של הטיול

בכל הקשור למשל לחברת אגד לוחות זמנים אפשר לקבל דרך אתר האינטרנט של החברה, דרך אפליקציות סלולריות ודרך מוקד שירות הלקוחות במספר מקוצר *2800. דרך המספר הזה מתקיים אפילו שירות הודעות שבמהלכו אפשר לכתוב לאגד לוחות זמנים שאתם מחפשים ולקבל אותם כתשובה להודעה. הגדירו את שעת ההתחלה שלכם דרך לוחות הזמנים של החברה הזו או כל חברה אחרת שבחרתם לנסוע באמצעותה, רשמו לעצמכם את השעות של האוטובוסים ותשמרו את פרטי ההתקשרות עם שירות הלקוחות והמודיעין של אגד או של החברות האחרות בזכרון של הטלפון, כך תוכלו מכל מקום להתקשר ולחפש מידע.

אחרי שבחרתם את החברה ואת לוח הזמנים בידקו איזה קווים נוספים ולאן. אם אתם עומדים לצאת לטיול שכולל ביקור בעיר אחת התכנון יהיה הרבה יותר פשוט מבחינתכם. באתר של אגד לוחות זמנים של אוטובוסים לערים ספציפיות והם מדויקים מאד. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את היעד ולקבל את כל הפרטים, השעה המדויקת, תחנת היציאה, תחנות העצירה בדרך והתחנה הסופית.

אם מדובר במסלול שיש בו כמה תחנות בדרך תוכלו להשתמש באפליקציות לתכנון מסלול שנמצאות באתרים של רוב חברות האוטובוסים. כדאי לכם להוציא מפה, לסמן להיכן אתם רוצים להגיע ולבדוק באמצעות האפליקציות אילו קווים מגיעים ויוצאים מכל תחנה ומתי.

יתרונות של טיול באוטובוס ציבורי

היתרונות של טיול באוטובוס ציבורי הם רבים. אתם חוסכים לעצמכם את עלויות הדלק שבדרך כלל עולות על העלות של מחירי הכרטיסים באוטובוס, אתם לא צריכים להיות אלו שנוהגים ומתעייפים מהנהיגה ואתם יכולים להנות מתכנון מדויק בלי להיעזר בתוכנות ג'י.פי.אס ובמפות בדרך.

כל מה שצריך הוא דף ועט, להיכנס ולהקיש באתר של אגד לוחות זמנים ולקבל את כל המידע על האוטובוסים שיוצאים ועוברים ביעד שלכם. הטיול קל, פשוט ומהיר בלי להתאמץ ובלי להתעייף בדרך ממקום למקום. אז קחו תרמיל, מקל ומספר טלפון של מודיעין וצאו לדרך.

* כל הקווים מסלולים ולוחות זמנים של כל חברות התחבורה בישראל מחכים לך באתר מגיעים - מגיעים ליד בקלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195514 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195881 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191676 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144636 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213563 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica